Ariel, ik zal voor je duimen! Ik ga nu het wiegje in elkaar zetten! Het kan maar allemaal klaarstaan!
Ariel, fijn dat alles goed is. en ja wij duimen voor weeen voor je! dus ananashart eten tonic drinken klaarkomen (zonder geslachtsgemeenschap )
Wij hebben ook een bijbeltekst erop; wel gelovig maar ook niet echt lang bezig geweest met zwanger raken; lees; helemaal niet... 'k was zwanger van mijn ontmaagding ongeveer... niet helemaal gepland dus ook, maar zeker wel welkom!
ik zei net nog tegen mijn mams, een ding is zeker, het duurt nog maximaal 4 weken en dan hebben we ons kleintje, nu maar zo bekijken. haha
hallo allemaal, daar ben ik ook weer eens...voel me al een week nogal beroerd..heb nl veel last van mn darmen maar schijnt erbij te horen....wie heeft daar nog last van? Dees, heel veel sterkte en hoop dat je ondanks alles toch kunt genieten van je zoontje Luuk! Joma, proficiat met je dochtertje Gwen! Fijn dat jullie weer thuis zijn. Euh...wie is er nog meer bevallen? Srry is beetje veel om terug te lezen. Hier gaat alles verder goed maar van mij mag de kleine wel komen. Groetjes, Baby4me
Misschien kan jouw mannetje ook even mee gaan wandelen, dan kan hij even een beetje tot rust komen. Kan me voorstellen dat hij zenuwachtig is. Zou mijn mannetje ook zijn....
Wat spannend ariel! *jaloers* ik ga ook maar even stofzuigen weer zo'n dag waarop de laptop de rest van de dag aan zal staan nu succes!
spannend hoor dat je vliezen gebroken zijn! en nu moet je wachten op de weeen...spannend! hoop dat ze gauw komen. Succes met de bevalling alvast!!
Stofzuigen is dus de hint....wat zal iedereen hier een stofvrij huis hebben binnenkort....ha ha ha. Ik ga beginnen met koken, wie weet helpt dat ook....
Go Ariel Go! Super spannend zeg en ik duim mee met de rest voor lekker heftige weeën hoor, geen probleem . Waar een mens al geen zin in kan hebben. Ik ga zo naar mijn zusje om daar op te passen, maar ik zorg er wel vor dat ze de laptopeven voor me klaar zet. WIl geen seconde missen van het liveverslag van Ariel.
nog een tip: bij plus hebben ze nu pampers 3 halen 2 betalen. En vanaf morgen ook bij kruidvat zelfde prijs/actie dus wie nog pampers wil hebben. Nu inslaan!
Ja baby4me ik ben gisternacht en vanochtend leegelopen en had flinke darmkrampen. Maar ik weet niet of het iets met de zwangerschap te maken heeft, misschien in jou geval wel :
huisarts zegt dat t met zwangerschap te maken heeft... nou k weet in elk geval wel dat ik t toilet vaker zie dan me lief is...maar ja..tis voor t goede doel he.
Ariel! Ik las ff snel terug......... Wat ben jij nu aan het doen? GRINNIK! Meid hartstikke mooi, nu duurdt het voor jou niet lang meer. Voel je al wat?
Hier ook af en toe flinke krampen van de darmen. Helaas zegt mijn VK dat het niets zegt en wederom een kwaaltje van de zwangerschap is.