Ik kom even voor een Ariel update Wandelen niet geholpen nee? Jammer! Ik zal enorm voor je gaan duimen de aankomende uren... laat die weeen maar komen!
Ik kan m'n draai niet vinden vandaag... op de bank hangen is niets, op bed liggen is niets, alles is schoon, tv kijken geen zin in... heb eigenlijk alleen maar zin om te eten, eten, eten... pffff
ARIEL spannend hoor meid.. ALLEMAAL de groetjes van DEES.. het gaat allemaal best redelijk... ze klonk opgewekt en praat veel natuurlijk over haar bevalling maar dat doet iedereen na de bevalling weet ik ... THIJS* wordt vrijdag om half 2 gecremeerd. maar nogmaals allemaal de groetjes ariel jij veel sterkte van DEES.... en
@ Baby4me.. ook hier regelmatig last van mijn darmen en dan een leegloop.. haha.. Helaas al een hele tijd last van.. (dat is dus geen goede hoop) @ Ariel.. hup traplopen jij.. haha.. Heb net maar ff boodschappen gedaan.. pff wat viel dat zwaar zeg en ik had maar een paar kleine dingen nodig.. En heb weer last van opvliegers.. haha.. Bloedheet had ik het weer..
Pffff me moeder is hier en ik krijg dr gewoon niet weg! Fijn dat ze ff kwam schoonmaken enzo...Maar ze voelt zich nu ineens zo belangrijk....Ik heb helemaal geen goeie band met dr....en ik krijg dr gewoon niet meer weg
Dat is vervelend Ariel! Kan me voorstellen dat je haar nu gewoon weg wilt hebben. Heb je haar al een hint gegeven?
Je kunt het toch gewoon aangeven dat je graag samen met je mannetje wil zijn als de weeen beginnen.. ? Ik heb het al tegen iedereen gezegd, van als het begint is er niemand meer welkom totdat wij een belletje geven..
Haha, laat haar dit wat je hebt geschreven maar lezen, is ze zo vertrokken denk ik 8) Nee flauw, is vervelend zeg. Kan me voorstellen dat je daar nu niet op zit te wachten.. Kan je niet gewoon zeggen dat je graag alleen wilt zijn? Of moe bent en naar bed wil ofzo? Toen mijn vliezen gebroken waren had ik ook niet direct weeen, zat 5 uur tussen. Ineens waren ze er. Hoop voor je dat ze snel komen, ik ga ook voor je duimen!
Trouwens, dat geen honger hebben voor de bevalling gaat duidelijk niet in alle gevallen op! Ik zit nog gewoon lekker chocola te eten
nou dat is een lekkere binnen komer, ariel je dringt inderdaad voor hahahah nou vooruit maar ,jij mag nog jemig we zaten allemaal te spinnen op wat leuk nieuws jij brengt dat gelukkig @ sizzel fijn dat alles goed is , @ joma , welkom thuis nou hier, mam is net weg , huisje weer schoon , ik heb bijna niks gedaan , kan gewoon niet lopen van de pijn in me onderbuik ... echt niet leuk , wordt dus avondje op de bank ....
gewoon zeggen dat ze moet gaan, dat je er nu gewoon even geen behoefte aan hebt en lekker met je mannetje alleen wil zijn. Moet ze maar begrijpen hoor. Ik snap best dat ze er bij wil zijn, maar jullie hebben jullie eigen leven, dus. Ik hoop voor jou dat de weeen snel beginnen. Hier even op de bank gelegen. Beebje was erg druk en nu heb ik bere honger. Mijn mannetje is even boodschapjes doen en dan kan ik zometeen gaan koken. Ik denk dat ik nog even een boterham naar binnen werk, want ik ga kapot van de honger. Heb vanmiddag al een halve pot appelmoes op. Nou ik lees wel weer mee. Kuss
nou er is weer flink gekletst vandaag hier @Foto's van Thijs* en Luuk: wat ontroerend die twee mannetjes samen in een bedje! @Dwazie, bedankt dat je ons op de hoogte houd van Dees, een veel lieve groeten terug aan haar! Hoe is het met jou? Morgen naar VK? @Ariel: SPANNEND! er zit dus een punt 4 vingers boven de knokkel van je voet (binnenkant enkel/scheenbeen) dat je kunt masseren om weeen op te wekken. Boney weet misschien nog preciezer hoe en wat BONEY? Oh ja, en zet je moeder de deur uit, als je dat graag wilt. Want ongewenste visite helpt niet echt om weeen te krijgen. @Joma, welkom thuis! @Sizzel, fijn dat het goed gaat. @Supermummy, laatste werkdag zit er bijna op! Heb je zin in de vrije tijd nog eventjes voor de kleine komt? @Mrijn, schattige slofjes zeg! zo, ik ga even de voorraad kast opruimen en herinrichten. Hihi ik geloof dat Wen schreef dat ze 6x per dag het aanrecht schoonmaakt. Hier nog zo een...... tot later Liefs Amma