Ik zou dan morgenochtend om 8.00 naar het ziekenhuis moeten om ingeleid te worden, maar als ik voor die tijd weeën krijg is het alsnog niet nodig. Alleen als ik voor 5 uur vanmiddag weeën zou krijgen hoefde de gyn helemaal niet ingelicht te worden.
@ Ariel.. heel veel succes en hopelijk komen snel je weeen.. Ik duim voor je.. Ik denk dat je rond 07.15 gaat bevallen.. sorry
Ariel, balen dat de weeen er nog niet zijn. Maar kan ieder moment nu, spannend! Ik denk dat je jullie dochter om 5.50 in de armen mag sluiten. Trouwens als ik weer win, geef ik mijn prijs niet meer aan een ander. Vorige keer aan Dees gegeven..... Eten is op en net een half uur onder de douche gestaan i.v.m. de harde buiken en zere rug. Pffff, ik hoop niet weer zo'n avond/nacht.
ik kan allerlei vragen bedenken voor je gzx hahaha kom ik he , ga voor politie spelen jaja als je geen antwoord wil geven jou goed recht he > hoe oud ben je > heb je een relatie > zoja , vind je partner t allemaal niet vreemd > vanwaar jou doner keus > ken je die meiden of was het anoniem > heb je ook wat met die kleine te maken daalk
ben ik weer ff! @ariel zet hem op! denk aan je! @dees mooie foto,s van je mannetje! Zo er staan nu 3 foto,s in van Gwen de rest komt nog wel, vanmiddag wilde ik het doen maar werd ff niet zo goed, dus heb op bed gelegen en geslapen! probeer wel te lezen ,maar niet te veel te reageren, want dan krijg ik op mijn kop fijne avond! @Boney als er nieuws is wil je dan sms en!