Ik ga m'n namen hier neerzetten als jullie beloven het niet verder te vertellen... Voor een jongen vinden we leuk: Julin of Julan Senne Thijmen (maar die hoor je zo vaak dat ik hem niet meer leuk vind ) Een meisje vind ik veel moeilijker maar hebben toch 2 opties: Lune Jule En Juul, vind vriend alleen niet mooi, tss.. We vinden zoals je ziet de -u- nogal leuk in een naam Ik vind zelf namen die eindigen op -je- of -tje- voor een meisje ook heel leuk, bijv, Juultje (goh) of Saartje, Lotje enz. Maarja, m'n mannetje dus weer niet, zucht.. 8) Mirte vind ik leuk, hoor je alleen weer zo vaak en vind Nynthe ook wel leuk, is nog een twijfelgeval Ik vind het sowieso erg lastig hoor! Ik hou persoonlijk helemaal niet van Engelse namen, of op z'n engels uitgesproken en meisjesnamen die op een -a- eindigen vind ik weer niet mooi omdat je die hier in het noorden van het land zo boers uitspreekt. En de meeste namen vind ik gewoon niet mooi. Pff, wat een zeikerd he haha.
@ maja.. leuke namen joh! Thijmen hou ik zelf niet zo van. hoor je inderdaad erg veel de laatste tijd! Ik vind julan en lune erg leuk! hou wel van een beetje aparte namen! Ik hou dus helemaal niet van -tje of -je achter een naam.. hihi.. leuk he. zo heeft iedereen zijn voorkeur!
ik kom nog ff snel reageren, die vrouw zei tegen mij dat bruin wel overheerst maar dan hoef je nog geen kind met bruine ogen te krijgen. en trouwens ik heb echt geen voorkeur of het kind nu bruin grijs of pimpelpaarse(kan niet maar ja) ogen krijgt. ik heb zelf bruin(beetje groenachitge)ogen en mijn vriend groen. dus het kan alle kanten op
oh dat maakt me ook niets uit. Ik heb blauwe ogen en mijn man bruin/groen... kan dus ook alle kanten opgaan! vond het gewoon wel leuke info!
@maja82 ik ken een meisje die heet juulke trouwens de rest van de namen vind ik wel leuk alleen thijmen niet (die zat vroeger bij mij in de klas )
Ben inmiddels wezen douchen! haha Kyan heb ik gelezen op een namensite met Ierse namen. Wij zijn namelijk helemaal weg van Ierland. Zijn er 3 weken backpacken, geweldig! @maja82: Leuke namen. Thijmen vind ik ook er leuk, maar net als Finn hoor je hem nou zo vaak! Lune en nynthe vind ik erg mooi! Met tje op het einde moet je wel oppassen dat het ook leuk is als ze later groot is. Maar het klinkt zo lief he! @supermummy: Ben het wel met je eens over Limburg! ik ben eigelijk benieuwd naar de haarkleur van mijn kindje! Wij hebben alle 2 bruin haar, maar mijn moeder en zijn vader zijn blond, plus blonde broertjes/ zusjes. En rood komt ook voor!
hmm.. ik was vroeg blond.. tot mijn 12e.. toen werd ik langzaamaan bruiner en nu ben ik echt bruin! mijn mannetje is ook echt bruin.. afwachten dus!
Aha bruin is toch dominant.... Ik dacht ook altijd blauw. Thymen vind ik ook niet zo leuk. De anders namen wel! Het blijft moeilijk hè om een perfecte naam uit te kiezen. Het moet ook maar net leuk bij je achternaam passen en bij het kindje! Ik ben hier heel erg benieuwd naar de haar structuur. Norah heeft heel kleine krulletjes. Je kunt het zelfs haast niet kammen, alleen als het nat is! Het zullen zeer waarschijnlijk bruine krullen worden, maar het kan ook nog bijna steil worden.
mijn moeder was vroeger sneeuwwit! Net een albino, zeg maar! Toen werd ze blond en daarna rood. En nu... wordt ze grijs!
Ik ben ook wel benieuwd hoe onze frummel eruit komt te zien... Aangezien ik rossig ben en mijn vriend donkerblond.. (denk dat mijn rood het gaat overwinnen, maar je weet nooit he) En hoe zit het dan als ik groene ogen heb en mijn vriend blauwe. haha?
Op deze website kan je het zelfbereken met de oogkleurcalculator (leuk woord!) http://museum.thetech.org/ugenetics/eye ... lator.html
@dotje weet je wat je doet je pak een beetje groene verf en een beetje blauw en je mengt dat als het zo een werkte dan was het allemaal een stukje makkelijker
Haha.. volgens mij is het vrijdagmiddag.. Hier totaal geen zin meer om te werken.. Nee was benieuwd wat jullie denken wat overheerst.. blauw of groen.. En ik ben geen limburgse, maar een brabo.. haha