haha grappig iedere keer zo'n gokje! Nou uhm ik gok dat die van mij donderdag om ongeveer 9.15 uur geboren wordt! haha
haha da denk ik ook niet , al wilde ik wel proberen een deel van het begin hier te melden maar ja , t ligt er ook maar aan hoe en wat
zoo ben ik ook weer Ik begrijp dat Ariel haar vliezen zijn gebroken en dat ze aan de puf moet..Meid hoop dat weeen snel komen.. zet m op en spannend weer hoor.. @Joma.. Welkom thuis meid en tis echt een plaatje...geniet ervan... @Mystery.. ik gok op bevallingstijd...euhm..4.25 ben de rest alweer vergeten hoor...sorry.. Hier vanmiddag toch voor het eerst serieuze krampen gehad en harde buiken.. tis nu iets afgezakt (balen).. wat een ongikrampen in rug en buik zeg, maar daar hebben al meerdere last van gehad dus dat zegt niks.. toch heb ik voor de zekerheid, maar voor de kids een tasje ingepakt mochten ze opgehaald moeten worden.. knuff
ik mag het hopen , ik kan dus echt niet meer lopen van de pijn , ga morgen ook even met de gyn overleggen want dit is geen doen meer
hoelaat bevalt ariel : thirza 05.00 mystery 02.50 gzx 21.43 ariel zelf 04.10 dwazie 00.30 naatje 01.00 miran34 1.30 diaantje 3.30 dotje 07.15 kristab 11.00 supermummy 04.28 ichtus 04.25 MamaNorah 10.22