moet steeds aan je denken Ariel! Oh en ik denk trouwens dat de kleine morgen om 13.28 wordt geboren... heb het idee dat het nog wel eventjes duurt... (al hoop ik voor Ariel dat ik het mis heb en ze al heel snel zal bevallen!)
Naatje, ik ben nu zo'n 11/12 kilo aangekomen. De laatste 3 weken ben ik ook stil blijven staan met m'n gewicht. Terwijl ik juist de laatste weken veeeeeel te veel snoep... raar maar waar. en b&j ijs is idd best prijzig. Maar wel het lekkerste ijs wat je ooit hebt geproeft.
12 kilo? Netjes hoor! Maar volgens mij kom jij ook niet zo gauw aan... Waar haal je dat ijs dan? Ook maar eens proberen....
Ijs haal ik gewoon bij de supermarkt. Kost volgens mij wel rond de 5 euro voor 500 ml. Maar eerlijk gezegd ben ik niet zo prijsbewust.
Ik merk dat ik niet zulke grote porties meer kan eten. Ruimtegebrek. Maar het zakt snel en dan heb ik dus weer honger. En vooral na het avondeten, want daar at ik altijd erg veel van. Ik zou natuurlijk ook iets gezonds kunnen eten. Een salade of een boterham of zo. Doe ik ook wel eens, maar soms ook lekker niet. 8) Ik ga slapen! Hopelijk babynieuws morgen.
Hagelslag mjammie, eet hier elke nacht brood met hagelslag. Ben nu echter aan de 'dunne', sjaggie, onrustig en het 'rommeld'. Zo naar bed (kom vannacht nog wel kijken hoe het is met jullie hihi). Alvast welterusten Knuf
Heej mensen ik ga naar bed. Ik las dat mannetje van Ariel de laptop had afgepakt haha. Nou hoop dat ze nog ff de rust heeft om zich op de laden voor de bevalling en ik lees morgen wel of er nieuws is van die kant. Weltrusten iedereen.. Kusss
vind je dat gekke combi ja? ik vind geroosterd brood met jam of chocopasta eigenlijk best normaal hihi heb nu even 2 beschuitjes met aarbeienjam en ga dan slapen...
Thanks Wen! mmmm geroosterde boterhammen met chocopasta! heerlijk! Ben dan ook echt een broodfreak! Miran ook goed aan het rommelen!
Ik heb de lijst weer ff naar voren gehaald. Ik heb wel een erg late voorspelling gedaan, maar zolang ze nog geen weeen heeft.... En ik ben haar buddy, dus als ik wat weet wat jullie nog niet weten.... haha Kan ik lekker sjoemelen hihi Wat is de prijs eigenlijk? Niet dat je als 1e mag bevallen, dat wil ik namelijk nog niet. Ariel mag een prijs bedenken.