nog effe snel dan: Dat heb ik ook naatje, ik zelfs vanmiddag het vuur onder een pan aan laten staan... Had een eitje gebakken en die was allang op, kwam Marc erachter dat het vuur dus nog brandde! Zo stom! en gevaarlijk...
Ja raar he debora.... Nu kan ik er wel op lachen hoor maar zat echt wel ff te balen. Het is namelijk een half uur rijden en auto rijden is echt een marteling... Ik heb zo'n pijn aan m'n ribben dan. Beeb zit dan klem of zo lijkt het wel. nou ja, morgen nog een keer en ga daarna gewoon weer bij m'n ouders langs. Daar heb ik trouwens vanavond nog behang staan scheuren.... Haha had er opeens zin in en heb gelijk maar heel de keuken gedaan. ( het moest er ook af hoor.... hihi ) Ze waren helemaal blij. Pa die kwam me later ook nog wel helpen, maar die was de stukken er al aan het steken waar ik niet bij kon.
meiden ik ga naar bed kom morgenvroeg direct kijken hoe het met ariel staat en de rest van jullie natuurlijk. Slaap lekker allemaal
hoelaat bevalt ariel? : Ariel denkt zelf 04.10 thirza 05.00 mystery 02.50 dwazie 00.30 naatje 01.00 miran34 1.30 diaantje 3.30 dotje 07.15 kristab 11.00 supermummy 04.28 ichtus 04.25 MamaNorah 10.22 Sizzel 06.45 Wen 13.28 Boney 16.39 Vivian 7.30 kikkert 4.45
Ik ga nu echt aan 24 beginnen. Ariel, mocht je nog online komen: je weet, ik ga altijd heel laat naar bed en heb altijd mob op nachtkastje. (ik poker namelijk op mob. als ik wakker ben 's nachts...) Je mag ook midden in de nacht sms-en. Dan zal ik elke keer als ik wakker ben wel ff kijken. Kijk ff aflevering af en spiek ondertussen wel ff hier. Tot strakkies
ben ik weer, kan niet liggen van de buikpijn maar zit geen regelmaat in (meer constant) en wel veel harde buiken. Denk dat ik aan het oefenen ben, verwacht er niks van. Spannend zeg met Ariel, kwam nog even kijken maar de laptop is verstopt.. Trusten allemaal en tot ? Anoek
Hallo meiden, hier weer de nachtbraakster, echt weer onwijs veel last van wiebelbenen, dus zit weer heerlijk beneden met mij katjesom me hen te computeren. Ik zie dat jullie dames daar gelukkig minder last van hebben en een lekkere nacht hebben. jeetje Ariel, wat spannend allemaal. Hopelijk gaat alles goed met je en naar behoren. MIjn voorspelling, 04:20 vanacht. Succes! Slaap lekker allemaal, liefs Amsy
Vervelend Anoek, die harde buiken en oefenweeen. Wie weet is het voor jou zeer binnenkort ook wel raak met nog een ruime week voor de uitgetelde datum. heb bij ons meisje het idee dat ze nog wel even wil blijven zitten. Toch hebben mijn lief en ik vanavond voor de zekerheid het bevallingsbad opgezet, just in case... Slaap lekker...
hoelaat bevalt ariel? : Ariel denkt zelf 04.10 thirza 05.00 mystery 02.50 dwazie 00.30 naatje 01.00 miran34 1.30 diaantje 3.30 dotje 07.15 kristab 11.00 supermummy 04.28 ichtus 04.25 MamaNorah 10.22 Sizzel 06.45 Wen 13.28 Boney 16.39 Vivian 7.30 kikkert 4.45 Amsy 4.20
heej nachtmensen. Van mij mag beebje nog wel een weekje blijven zitten, ben zo´n carnavalsgek dus als het even kan wil ik het nog meepikken.. Leuk ja, oefenweeen, heb je wat aan (slapeloze nachten) Amsy, vervelend lijkt me, wiebelbenen. Kan me er niks bij voorstellen. haha, nou begint vriendje toch te snurken, niet normaal meer, slapen gaat zo ook niet lukken. Hij slaapt de laatste tijd ook heel onrstig is ie nu in aan het halen denk ik. Lekker geluidje (not)
Leuk he Boney, 24, ben er zelf ook zo verslaafd aan. Welk seizoen ben je aan bezig? Heb zelf 1 t/m 5 gezien, de zesde moet ik ook nog eens aan beginnen, maar ik ken mezelf, als ik eenmaal begin dan kijk ik door tot ze af zijn, en dan komt er dus echt niets meer uit mijn handen. Ben je altijd laat met slapen, of kan je de slaapook slecht vatten?
Mijn vriend kan ook zo snurken, maar heb gelukkig oordoppen , al helpen die niet altijd! Wordt straks nog wat als de baby er is.... Nou ik ga nu echt naar bed, kijk morgenochtend vroeg wel of er nieuws is van Ariel! Slaap lekker!
K U T ! ! Dvd doet het niet. Is een gekopieerde versie... En disk 4 doet het niet. Heb hem nu in m'n laptop, maar volgens mij doet hij ook nu niet veel. Hebben op slaapkamer nog een dvd speler, maar manlief slaapt nu, kan ik dus niet ff proberen nu. Kut zeg. En en is zoooooooooo spannend.
Wiebelbenen zijn lastig ja, maar niet pijnlijk ofzo. Ik krijg een hele rare tinteling in mijn benen, en die gaat alleen maar weg als ik ze beweeg, negeren is er niet bij, dus dan beweeg je ze maar. Vind het dan vervelend voor mijn vriend, die kan dan niet slapen, dus ga ik uit bed. Als ik er dan even uit ben en ht weer probeer gaat het meestal wel. Soms wil een warm bad ook wel helpen trouwens, maar heb nu geen zinom in bad te gaan. Heb je veel last van harde buiken trouwens, Anoek? En doen ze nu pijn? Heb weleens een harde buik,maar die doen geen zeer. Dus volgens mij dan geen oefenweeen. Onze meid mag ook wel even blijven zitten hoor, idd carnavalsweekend staat voor de deur, dus dat kan dan nog even meegepakt worden.