Ik kan wel redelijk engels. Maar ik denk niet dat ik het super goed kan volgen als ik geen ondertiteling heb.
je kunt dan engelse ondertiteling aanzetten, dacht zelf eerder ook dat dat lastig zou zijn, maar het valt echt enorm mee...en het is ook nog eens goed voor de taalontwikkeling
Ik ga je denk ik ook verlaten amsy, beeb zit lekker op m'n stuitje te drukken. Ik kruip lekker naast lief. Die zal al wel heerlijk slapen. Succes met je wiebelbenen. Wie weet ben ik vannacht ook hier met wiebelbenen...
haha miran... Lekker toch, ik vind dat dat gewoon mag als je zwanger bent... Zeker als je in de laatste weken bent. Geniet er lekker van en laat het je smaken
Slaap lekker boney, en lekker schransen Miran....heerlijk...nog even een spelletje afmaken en dan ga ik ook maar weer eens naar bed. Speel spelletjes op zylom.nl,Peggles heeft het, super verslavend, wel een echte tip!
Zylom heeft idd leuke spelletjes. Ik heb Zuma al helemaal uitgespeeld. Ik ga straks even kijken naar Peggles want die ken ik niet. Alvast welterusten!
Oh ja, Zuma, breek me de bek niet open, heb de downloadversie en ben echt tijdenlang verslaafd geweest, op een gegeven moment wil je jezelf steeds verbeteren, echt super. Bij Peggle ben je ook een schietapparaat en moet je alle oranje ballen in een veld met blauwe ballen wegschieten. je hebt hier 10 ballen voor en verder nog twee ballen die je extra power geven. Erg verslavend is het, voor de lange nachten zeker een aanrader
Nog geen nieuws van Ariel...jammer....hoop toch wel voor d'r dat de kleine nu geboren is of dat ze flink aan het persen is! Peggles heb ik dus ook sinds een paar dagen ontdekt, leuk spelletje, maar haalt het niet bij Zuma! Ga nu weer even mijn bedje in, heb net lekker beschuit met hagelslag op
Arghhhh, 10 pagina's bijgelezen en geen nieuws van Ariel. Kom op meis, ik denk aan je en je kunt het! Verder ben ik boos op jullie allemaal ... Ik zit broodjenuchter te wachten tot ik naar het ziekenhuis moet voor een weer een ontbijttest en dan gaat het 8 pags over eten en wat voor eten... Wit brood met hagelslag dat mag ik sowieso niet nee hoor, mijn tijd komt wel weer, hopelijk heeft de gyn vrijdag scherpe nagels of schiet ze uit . Ik ben wel constant honger nu, het is net of mijn lijf weet dat ik nu niet meer alles in mijn mond mag stoppen... Boney, volgens mij heb ik seizoen 4 wel staan... Laat maar weten als je hem wil lenen...
goeie morgen meiden en heer , hier ook al z'n nieuwschierig persoontje helaas zie ik nog geen nieuws van ariel. ***buddy nieuws*** ik kreeg vanochtend een sms van dees waarin stond: de borstvoeding is op gang auw. k heb stuwing. ik voel me net berta2. luuk drinkt nog moeizaam. ariel al bevallen? daar heb ik haar ook antwoord opgegeven en toen kreeg ik deze sms weer terug van haar: dank je voor de steun. het is soms eng hoe ze op elkaar lijken. lichaamlijk gaat het steeds iets beter. alleen mijn caaf is bont en blauw :-s ***einde buddynieuws***
ja das idd niet leuke als je over lekker dingen (eten) leest en je mag niks hebben ow scherpe nagels das niet echt een pretje
@Taatje suc6 bij de vk @Mystery suc6 bij de vk @MissN suc6 bij de gyn. ik hoop dat ze je eindelijk gaan helpen meid, ik zal hard voor je duimen.
Nou dames hier ff een snelle update! Zijn helaas geen weeën gekomen vannacht dus ik moet me om 8 uur in het ziekenhuis melden om in te gaan leiden Ik laat jullie via Boney dingen weten! Sorry dat ut geen live verslag gaat worden dames!