helaas geen live verslag . rot dat dat de weeen niet zelf begonnen zijn en dat je naar het ziekenhuis moet . ik wil je wel heel erg veel suc6 wensen JE KUNT HET !!!!! dikke knuffel en we horen het van zelf wel
Goedemorgen, Ariel succes in het ziekenhuis meid! Jammer dat je thuisbevalling niet door gaat. Maar straks heb je wel je kleintje in je armen. We denken aan je! Mrijn, ja juist als je niet meer alles mag krijg je de hele tijd honger! Succes met je aan je dieet houden. Zie dat Dees en nieuwe naam heeft sterkte met de stuwing meid! De foto van je twee mannetjes is zo lief! Dwazie, Mystery en Taatje, succes bij de VK Hoop dat het vandaag niet tegenvalt Dwazie ! En MissN succes bij de gyn, ben benieuwd! Ik ga verder met de nesteldrang! wel heerlijk dat alles zo brandschoon wordt maar ik ken mezelf niet terug... Liefs Amma
ik ga me lekker douche en verzorgen want de vk komt voor 12uur (wanneer precies weet ik niet) inwendig onderzoek doen en dan hoop ik dat ik door gestuurt word naar de gyn. maar ik hou jullie op de hoogte mochten er verdere vorderingen zijn
@Mrijn, succes met de ontbijttest! @Kikkert, ben benieuwd wat de VK constateerd bij t onderzoek. succes
dank je amma ik ben ook erg benieuwd, maar ik ga gewoon van het ergste uit dan zal het wel meevallen.
Ik snel m'n bed uit om te kijken voor nieuws van Ariel! Helaas voor je meid. Toch naar het ZH. Ik heb vannacht wel 100 keer op m'n tel gekeken. Ik moet vanmorgen ff naar de tandarts (poging 2) en dan ff naar m'n ouders. Maar die hebben ook pc... Als ik wat hoor meiden, dan laat ik het natuurlijk gelijk weten! Ik heb vreselijk gedroomd over de forum dames hier... Is ook niet gek na de afgelopen dagen... MissN stuurde een heel klein berichtje: Dames, ik ben bevallen. Zit nu met m'n prinsesje in m'n armen. Wen die wilde persee contact met mij! haha Waarom weet ik ook niet, maar we waren aan het bellen en uren gekletst. Was heel gezellig. Kikkert daar was ik thuis... En die woonde echt piep piep klein. Ter groote gargage box. De bank en eet tafel vulde heel de kamer. En ze wilde persee ook de box in de woonkamer en dat paste echt niet. haha heb elke keer vreselijk gelachen als ik wakker was. Berichtje van Dees las ik. Gelukkig dat de BV op gang is, en Luuk die gaat vast snel beter drinken. En met haar caaf komt het vast weer goed. Mrijn ik zal je ff pb-en. Wil natuurlijk graag verder 24 kijken
@Boney, hoezo poging 2 bij de tandarts? Heb even iets gemist geloof ik. Brrr moet er niet aan denken nu achterover te liggen in zo'n tandarts stoel! Succes. @wij hebben trouwens zondag een gesprekje gehad met mijn beste vriendin, ik had haar namelijk al enige tijd geleden gevraagd om bij de bevalling te zijn. Dus we hebben wat dingen besproken, was heel fijn, maar ook best gek om het zo over de aanstaande bevalling te hebben, terwijl ik natuurlijk geen idee heb hoe het zal gaan!
Goedenmorgen, Ariel succes vandaag! dikke knuf Alle dames die vandaag naar de VK of gynaecoloog moeten ook veel succes. Boney wat kun jij raar dromen zeg hihi. Oja succes bij de tandarts! Groetjes en knufs
hey ariel.. dus toch naar het ziekenhuis! jammer geen live-verslag! haha.. heel veel succes! Vandaag gaat het gebeuren! Kus
Amma, had gisteren een hele verstrooide dag. Gisteravond nog verslag van gedaan... Kortom, ik zat gistermorgen braaf in de wachtkamer te wachten, blijkt dat ik vandaag moet. En ik had nog veel meer van die dingen. En ik hoef alleen maar voor halfjaarlijkse controle. Hoef dus maar ff achterover. Ik wil toch niet dat ze wat gaan doen. Maar ik ben wel bang voor maagzuur. Maar goed. Heb een lieve tandarts die daar wel rekening mee houd. En ik heb helemaal nergens last van dus ik denk niet dat ik wat zal hebben. En is dat wel zo, dan laat ik daar na de bevalling pas wat aan doen.
@Boney, dat had ik wel gelezen inderdaad, dat je een dag voor liep op je afspraken Maar de tandarts was me ontschoten, en dacht opeens dat het misschien een rottige behandeling was die opnieuw moest. Maar alleen controle is te doen ja!
jeemig jullie zijn er vroeg bij vandaag goedemorgen ! @ ariel , vervelend meis , toch t ziekenhuis, maaaar nog even en je meisje is er ... @ iedereen die naar vk of gyn moet succes ik zelf heb vanavond om 19.40 een afspraak bij de gyn , ga dan eens even praten hoe nu verder , kan nog steeds bijna niet lopen van de pijn eens kijken wat we er aan kunnen doen .... @ iedereen die ik vergeet knuffff ik ga nu nog even terug naar bed , vk praktijk kijken en even nog slapen voel me bagger ...... tot strakies meide
hoelaat bevalt ariel? : Ariel denkt zelf 04.10 helaas thirza 05.00 helaas mystery 02.50 helaas dwazie 00.30 helaas naatje 01.00 helaas miran34 1.30 helaas diaantje 3.30 helaas dotje 07.15 helaas kristab 11.00 supermummy 04.28 helaas ichtus 04.25 helaas MamaNorah 10.22 Sizzel 06.45 helaas Wen 13.28 Boney 16.39 Vivian 7.30 helaas kikkert 4.45 helaas. Amsy 4.20 helaas Wen, mamanorah, Krista en ik zitten nog in de race...
goedemorgen... jeetje dames weer lkker gekletst vannacht.. helaas niet iedereen vrijwillig.. hopelijk slapen jullie nog ene beetje bij... ARIEL balen meid sterkte vandaag.......! IK ben weer zenuwachtig voor de VK baal ik van want dan zal je zien dat het weer tegenvalt...nou ja we zien wel... lieve dames ik moet even wakker hoor.... dikke knuf voor iedereen