Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    goedemorgen meiden..

Ik ben er maar heel even...
    Zie dat Ariel nog niet is bevallen..balen meid..
    Succes vandaag..

Ik ga naar de gyn zo meteen..
    Hoop dat ze me willen helpen...

tot straks..

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    SUCCES MISSN ook een spannende dag voor jou dus

knuff

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    *buddynieuws*
    Ik heb vanmorgen ook nog contact gehad met dees

ze zegt dat het door de stuwing erg pijnlijk is om borstvoeding te geven, maar dat ze er even doorheen moet! heeft nu wel ineens cup G denkt ze! haha
    ze is ook errug blij dat ze straks onder de douche mag. Voor het eerst na de bevalling. ze was nog te zwak hiervoor! Ze kijkt er erg naar uit! al die tijd is ze op bed gewassen!
    Donderdagmiddag mag ze naar huis toe trouwens. Luuk mag dan lekker met ze mee. Thijs* blijft in het mortuarium.

*Einde buddynieuws*

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    zo.. ik zal er weinig zijn vandaag..
    Krijg om 10.00 uur bezoek en die zullen wel de hele middag blijven kleppen! haha..

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Succes MissN en Dwazie
    Ik duim voor jullie!

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goedemorgen,

poeh hey, heb me een honger... maar moest en zou eerst Ariel-nieuws lezen voor ik ga ontbijten...

vervelend dat de weeen niet zijn gekomen vannacht, hoop dat je wel beetje geslapen hebt? het goede nieuws is dat je vandaag echt mama wordt... geweldig toch?!

enne... ik zit nog in de race... 13:28 uur is een mooie tijd toch? ;) :)

ik ga ontbijten... kom straks verder kletsen!

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    wat heb ik gemist over MissN en Dwazie?

oh die hebben natuurlijk de vk afspraken vandaag... duh... succes!

8. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Ariel sterkte vandaag meis, ik denk aan je en je kunt het!

Dees ik denk heel veel aan je deze dagen, ik hoop dat de borstvoeding goed op gang zal komen en dat Luuk goed gaat drinken.

Voor alle meiden, ik denk aan jullie en ben echt heel benieuwd naar al jullie wonders!

Hier gaat alles goed. Ruben groeit als kool en is heerlijk aan het vervellen.
    Vandaag ben ik voor het eerst een dag helemaal alleen met hem. De kraamverzorgster was gisteren voor het laatst.

Ik maak er echt een keuteldagje van. I.v.m. de keizersnee kan en mag ik toch niet veel in het huishouden doen, dus richt ik me heerlijk op mijn kleine ventje!

Liefs bd

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hahahaha boney geweldig ik lach me rot!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hier is het wachten tot dat de vk komt :) , net de doktersassistente gebelt omdat ik zover ik zelf in mijn keel kan kijken, ik een beginnende keelontsteking heb :( ik ben dan ook al 2maand verkouden en al een paar daagjes keelpijn. ik hoop dat ik het met wat vitamientjes en veel drinken weg krijg. want antibiotica geven ze me nu toch niet meer ivm dat ik zaterdag al 40 weken ben.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Buddy nieuws!
    Zal sms ff over typen... Haha die Ariel, die blijft vrolijk!

2 cm ontsluiting zonder wat gevoeld te hebben! Krijgen ze het verdraaide infuus er niet in! Dus nog geen weeen. HAHA!
    Liefs ...

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ga nu naar de tandarts. Ik hou jullie op de hoogte.
    Doei
    Tot vanmiddag.

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    haha die ariel blijft idd vrolijk, 2 cm en niks gevoelt lijkt me heerlijk ;)

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @boney suc6

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede morgen dames..

@Ariel.. succes meid.. hoop dat het snel voor je gaat en wens je een voorspoedige bevalling..

@Iedereen die naar gyn en vk moet succes ..

Ik zelf mag ook vanmiddag naar vk..

Fijn dat Dees donderdag naar huis mag zeg.. is al best snel.. super.. en dat het met Luuk zo goed gaat.. echt fijn.. dat doet een mens goed.. zulk goed nieuws.. en die stuwing.. AUW.. ik kijk er naar uit (NOT)..haha

@BD.. geniet maar lekker van je mannetje... je hebt nu nog een goed excuus om lekker niks te doen..hahah

@Mystery.. nog even lekker liggen dan..

Hier gaat verder alles goed.. rustig en geen bijzonderheden.. kreeg ik vannacht ineens een smsje.. ik schrok me rot ensprong natuurlijk uit bed.. Was het Orange. .dat ik nog 5 smsjes over had van mijn bundel deze maand.. NOU EN... DAT GA JE ME TOCH NIET OM 4u SNACHTS LATEN WETEN....

Nou ja.. daarna weer prima geslapen.. Mijn oor zit nog steeds dicht dus ga zo maar even bij de drogist kijken of ze er wat voor hebben en anders toch maar even de huisarts bellen..oren laten uitspuiten...Heeft iemand hier ervaring met AudiSpray?

Ik ga nu ff lekker douchen en aankleden enzo... tot straks...

knuff

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Boney.. succes bij de tandarts.. dat is zo'n beetje de meest vreselijke plek waar ik nu zou kunnen zitten.. GATS..

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    goeiemorgen!

iedereen die naar de vk moet succes! Met name de mensen die meer te horen krijgen over inleiden/ vliezen breken...
    Mrijn succes in het ziekenhuis, vanmiddag maar lekker lunchen!

Ariel: haha die blijft idd vrolijk! Wel fijn dat ze al ontsluiting heeft! Nu de weeen nog!
    Dees: Super dat je donderdag al naar huis mag! Vind ik best snel! Heerlijk met je ventje naar huis! Hopelijk gaat Luuk goed drinken!
    Ik ben er vanaf donderdag natuurlijk zelf een paar dagen niet... Maar ik zal ook aan jou denken meis!

BD: Lekker het eerste dagje alleen! Geniet maar van je zoontje!

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ga even ontbijten!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

Ariel, 2 cm ontsluiting.....nu de rest nog. Veel succes meid, ik duim voor jullie.

Alle dames die naar de VK of gyn moeten (of waar de Vk thuis komt) veel succes!

Wat fijn dat Dees opknapt en donderdag mag ze dus naar huis, erg fijn. Hopelijk neemt de stuwing snel af en die cavia wordt vast wel weer de oude.

Hier nogmaals een nacht met krampen en harde buiken. Gelukkig heb ik tussendoor wel af en toe kunnen slapen. Vandaag een beetje thuis rommelen en bankhangen.

20. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Goeiemorgen meiden, ik ben ook ontwaakt. Mijn schoonmoeder zou hier zijn om 9.30 uur om de babykamer en de slaapkamer helemaal te poetsen ,maar heb dr nog niet gezien. Heb net ook nog even gestofzuigd, maar dat heeft hier ook helaas niet gewerkt.

@ Ariel succes meid ik las dat je nog niet aan het bevallen was en dat je nog geen weeen had, maar die komen gauw.

Zo ik ga nog ff op de bank hangen tis hier heeeeel warm.

Succes iedereen vandaag bij de VK en de Gyn. Ikzelf moet om 15 uur bij de VK zijn..

Kusss

Deel Deze Pagina