wat vinden jullie van deze namen: Anna Anne Anke Inge Saskia Femke Daphne Julia Sanne Cindy Denise Anouk Joyce Judith Lotte Meike Maaike Maud Mandy Manon Nikki Sharon Sarah Sylvia Bryan Jessie Mike Milan Joey Jay Joshua Mitchell Melvin Robin Ruben Remko Tim
ik kan 4 oktober pas voor de 20 wk echo! Dat vind ik echt ver weg klinken! ben ik ook al bijna 22 wk....
Ik ben niet zo van de nederlandse namen, dus ik kan je niet helpen.. sorry.. Anders krijg je alleen een lijstje dat ik ze niet mooi vind en das ook niet de bedoeling..
jah lekker een maskertjes enz... maar dat heeft helaas geen zin pff mijn voorhoofd is echt net een mijnenveld zoveel pukkeltje(geen puistjes). voor mijn zwangerschap had ik zelden 1 of 2 puistjes en nu..... @baby4me de meeste namen vind ik wel leuk maar niet mijn smaak ik hou niet zo van nederlandse namen.
kom nog effe klagen hier...heb de hele dag al super last van rugpijn..echt niet fijn...nog 30 min werken en dan eindelijk naar huis, weekend! ga thuis maar effe op de bank liggen denk ik.
wten jullie misschien of de mediamarkt ook angelsounds verkoopt? kan ik vanavond eens gaan kijken met vriendje...
dames ik heb 3 spijkerbroeken te koop, kijk maar even op het forum bij tekoopaangeboden link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=56654