jeetje wat hebben jullie veel geschreven en zo ontzettend lang ben ik toch niet weg geweest @supermummy meid das toch jou mening over ons limburgje iedereen voelt zich ergens anders op zijn best he zo voelde ik me in wageningen als een vreemde vis in het water maar dat is toch heel persoonlijk vind ik, ben me nu wel aan het bedenken wat die plaats met een b toch is het ziet er naar uit dat onze uk groene of blauwe ogen krijgt beiden 50% haha maar goed dat ik daar niet zo in geloof en bovendien weet ik de kleur ogen van mijn schoonouders niet zo goed Namen daar ben ik nog niet zo zeer mee bezig geweest maar we vinden als jongens naam brian heel erg leuk maar weten nog niet zeker of dat hem word
nog een paar dagen...woensdag mag ik weer naar de vk.. hartje luisteren.. gaat snel.. heerlijk vandaag wel een baaldag.. was niet vooruit te branden.. zoonlief was stronteigenwijs en dochterlief werd ziek einde van de middag.. blegh.. moest eigenlijk zoveel doen vandaag.. morgen vroeg weer werken..sjonge zie er erg tegenop.. morgen middag bbq bij buren en zondag morgen weer werken om 06.30u terrible! maandag en dinsdag ook nog werken.. AAAAARGHHHHHH........... had ik alvast maar VERLOF! zo even klagen.... Verder gaat het wel oke hoor greetz...
@Vivian, ja 't was druk hier vanmiddag. @Ichtus, soms heb je van die dagen hè! Echt niet leuk. 't Lijkt dan of de hele wereld tegenwerkt. Vanavond maar even uitrusten dan (als je niet nog 101 dingen te doen hebt...). Ik heb dochterlief in bed liggen, de kamer weer een beetje opgeruimd, de hond te eten gegeven en nu ben ik MOE. Mijn buik doet zeer, en zelfs mijn positiebroek zit niet lekker. Dus ik ga lekker op de bank liggen! Tot later vanavond!
zo jeetje wat hebben jullie een hoop gekletst!meer dan 12 pagina.s !ik heb ff snel terug gelezen maar is te veel om overal op te reageren hihihihi maar ben nu nog aan get werk tot 21 uur en ben er dan weer!ik moet trouwens maandag weer naar vk toe en dan hartje luisteren! ohhhhh vindt spannend !toch weer tijdje terug de laatste echo!
sjonge jonge jonge.... Wat kunnen jullie lullen zeg... 10 pagina's erbij. Pffft. Heb het wel allemaal netjes terug gelezen. Ja echt! Over namen: Jongen zijn we al overuit, ik vind maar 1 jongens naam leuk. Meisjes naam zijn we bijna over uit, maar ik vind nog te veel namen leuk. Twijfel nog tussen 3 of 4 namen. Vertel het hier nog niet, we willen er eerst uit zijn.
zat net wat terug te lezen van het vroege begin en kwam Nathalie1973 berichtje tegen dat ze miskraam had en ons moest verlaten.. zie ik aan haar banner dat ze weer opnieuw zwanger is... COOL! al 9 wkn dus was direct weer raak... Heeft iemand trouwens ng iets van Dwazie gehoord... is ze op vakantie ofzo?
baby4me: ik heb ook last van kleine pukkeltjes zeg maar. heb er zelf een paar op mijn buik. heb er ook normaal geen last van en bij mijn 2 jongens ook nooit gehad. merk echt dat mijn huid veel vetter is al normaal. vind het wel lastig hoor maar ja een goed doel. namen hebben we al besproken maar ook dit kan zomaar veranderen hoor
Ik heb een mega drukke dag achter de rug. Ik heb 24u lang 2 neefjes van 1 en 5 over de vloer gehad... Heel gezellig, maar zo vermoeiend. Ze zijn nu net weg. Heb de ......bende opgeruimd en hang nu op de bank. Pfffft. Vanavond zwartboek kijken. Als ik m'n ogen open kan houden. Die jongen van 1 jaar was om 6u al wakker vanmorgen. En ik om half 5 al. Kan amper m'n linker been voor m'n rechter krijgen. Morgen avonddienst, dus kan lekker uitslapen. Fijne avond allemaal. Ik lees jullie morgen wel weer bij. Liefs Boney
Hallo meiden, zo weer alles bijgelezen en nu weer lekker rustig hier Ik ga zometeen lekker luieren op de bank en een film kijken. @Kikkert, leuke broeken, ik hoef ze niet kan het komende tijd toch niet aan En ik moet echt niet denken aan spijkerbroeken nu ,zo warm en strak @Vivian, ja brian is best een leuke naam. wil je dan brian (op zijn engels zeg maar of bri-an) @Ichtus, kom maar hier klagen, daar zijn wij voor Ik weet niet waar dwazie uithangt ,idd al lang niks meer van hoor gehoord. Heeft Jollie zich alweer hier gemeld?! Zij zou toch binnenkort (of heeft al gehad) met 12 weken een echo krijgen om te kijken of toch alles goed is? Fijne avond !
pfff boney rust maar lekker uit! In de "lounge" hebben we weer 2 topics die wat stof doen opwaaien! Een over homo's en een over Wilders. (even voor de duidelijkheid het is niet mijn bedoeling om er hier mee verder te gaan) Maar ik moet er altijd een beetje om lachen! Iedereen die zo z'n mening begint te roepen! Nu heb ik er 1 x aan meegedaan, meestal lees ik het alleen. Nou dat was een lekker onzin berichtje, maar zit hier in mijn eentje dus moest het even kwijt!
-------------------------------------------------------------------------------- zo meiden ik ook weer in de bocht! pppppppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ff klagen zeg! was super druk en heb pijn me rug bah! zo nu weer ff normaal verslagje was druk dagje op het werk! ben blij als morgen middag 4 uur is! ik had trouwens van de week van me schoonmoeder en stiefmoeder en eigen ma al leuke dingetjes gekregen!dus dat is bij ons 3 dubbel op zeg maar zoals rompertjes,mutsjes ,knuffel,2 baby baddoeken met zo puntje erin voor hoofdje hihih,shirtje ,sokjes en nog paar dingetjes echt schattig!had ik nog niet verteld! of wel? anders dement! nog wat leuks ! me mannetje had van de week op andere functie gesoliciteerd en heeft vandaag gehoord dat tie is aangenomen! wij allebei wel blij hij werkte normaal op contract basis 2 jaar of 5 jaar en nu deze funtie is als B.O.T er beroeps onbepaalde tijd dus das tot pensioen! en nog hogere functie dan is tie vanaf september Wacht Commandant of te wel Opper! dus mannetje ook weer blij hoe is het verder hier ? buiten dat er veel gekletst is! ja Dwazie en jollie hoe is het daar mee?
wow meiden meer dan 12 pagina's vandaag! Heel gezellig gekletst zo te lezen, van babykamers tot babynamen. namen: Wij hebben 1 meisjes naam, of eigenlijk 2. Verder zijn we nog niet gekomen. Heb me vandaag aangemeld voor kraamzorg en we zijn naar de gemeente gegaan om de akte van erkenning op te laten maken. Zijn jullie allemaal getrouwd? Of hebben er meer zo'n akte nodig? De babykamer zijn we nog niet aan begonnen. Ik weet al wel precies hoe het eruit gaat zien, waar alles komt te staan. Heerlijk om daar over na te denken. Ik wil graag een hangwieg, zodat de kleine lekker kan schommelen. Ik ga mijn bed in rollen, ben helemaal gaar! Weltrusten! Amma