Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goodmorning,

Wij zijn ook niet getrouwd, maar wij willen wel graag trouwen voordat het kindje er is. Nog even afwachten of we alle papieren op tijd bij elkaar krijgen.

PAM PAM PAM PAM
    :D
    Hoe staat mijn banner ,,,vandaag 12 weken :D

2. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He meiden,
    @Joma, gefeliciteerd met je mannetje!

Wij zijn uit de namen, jongens en meisjes.

De kamer moeten we nog gaan opknappen, de meubels kunnen we van vrienden overnemen, dus dat is fijn.
    Ik merk wel dat ik koopdrang heb.

Wij zijn getrouwd (volgende week zaterdag 1 jaar!)
    Liefs bd

3. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen!

Iedereen lekker geslapen?

@Joma, gefeliciteerd voor jou en je man! Fijn zo'n promotie.

@Amma, wij zijn getrouwd (op 15 sept 1 jaar), maar voor Norah hebben we wel een akte van erkenning op laten maken.

@Supermummy, gefeliciteerd met de 12 weken. :D

Ik kon vanmorgen Norah's poepluier verschonen zonder misselijk te worden. Dat is toch wel een vooruitgang. (Of niet want nu heb ik geen excuus meer om het mijn man elke keer te laten doen....)

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Goeiemorgen, hier nog een aanstaande februari 2008 mama. Ik heb me net voorgesteld.

Ik ben dus Desiree en 13 weken en 3 dagen zwanger van 2 beebjes. Eindelijk na 8 jaar kan ik dit zeggen :D

Ik heb wat terug zitten lezen en was blij dat meer van jullie ongi pijn hebben. Sinds gisteren heb ik dat ook weer af en toe. Das wel schrikken zeg en maakt me meteen weer onzeker.

Vrijdag a.s. hebben we weer een controle bij de gyn én krijgen we weer een echo bij de prenatale screening om de groei van de beebs te bekijken. Die echo's zijn zo lekker duidelijk \:D/

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    @Dees68
    Welkom hier en gefeliciteerd!
    Die buikpijn geeft ook onzekerheid, dat hebben we allemaal wel.. Maar mijn vk zei dat het juist een goed teken was omdat je baarmoeder dan goed groeit :D (nu maak ik me weer zorgen als ik een hele dag niks gevoel heb, haha muts..)
    Spannend vrijdag, leuk joh een echo!
    Ow! Ik lees nu pas dat je zwanger bent van 2! Wat gaaf! Dan lijkt het me helemaal normaal als je ongipijnen hebt! Die 2 hebben alle ruimte nodig, hihi..!

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suppermummy we willende naam brian dan op zijn engels dat vinden we het leukste klinken maar je weet maar nooit kan altijd nog veranderen he :)
    @amma wij zijn ook niet getrouwd en hebben dus ook een akte van erkenning nodig, hebben jullie er ook aan gedacht dat je ook het gezag moeten regelen of zijn jullie van plan snel te trouwen, want akte van erkening is niet genoeg dan heeft de vader nog geen gezag over de kleine dat moet weer via rechtbank ook met wat papiertjes
    @dees68 meid gefeliciteerd en welkom hier ik geloof dat jij de eerste hier bent die een tweeling krijgt wat leuk meid jouw buikje zal toch wel lekker groeien he

7. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Suppermummy: gefeliciteerd met de 12 weken!

@Dees, welkom en gefeliciteerd! En wow een tweeling! Spannend.

@Wow BigDream, al uit de namen. Pffff ik heb het idee dat ik we er nog wel even zoet mee zijn.

@mamanorah, hoop dat je misselijkheid weg blijft! Laat je man gewoon toch de luiers verschonen, dan fake je gewoon nog een beetje misselijkheid ;) ;)

Fijne dag!
    Ik heb vandaag 9 zwangere stellen in de workshop die ik geef over de bevalling! Dat is altijd een leuke middag werken. En nog leuker nu ik zelf ook zwanger ben.

Liefs
    Amma
    Laura

8. 40plusmama

Mijn buik begint inderdaad nu te groeien al heb ik van mezelf ook al een buik :oops: .

Ik ga proberen het hier allemaal te volgen want als ik het zo zie is dit een druk draadje :)

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen dames!

ben op mijn werk.. pfffff.. kort nachtje gehad en heb ontzettend veel zin om te klagen maar doe dat maar niet... grrr.... ff snel dan... alles doet pijn!

@ Dees: welkom meid! veel kletsen/schrijven is een vereiste hier hoor! haha.. Je bent de eerst met een tweeling hier! super! gefeliciteerd!

Verder heb ik net alles snel terug gelezen maar kan nu niet overal op reageren jammer genoeg..

maaruh.. komt nog wel! ga zo ff snel in de "lounge" kijken.. hihi.. ben benieuwd!

Liefs Sizzel

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    goeiemorgen mensen!

Welkom dees68! Leuk een tweeling!

Ik moet zo werken van 12 tot 18, getver, heb helemaal geen zin.... En vanavond een verjaardagsfeestje van een collega/vriendin. Das dan weer wel leuk!

Wij trouwen 24 september, dus ik hoef verder niks te regelen. De bruiloft stond ook al gepland voor dat ik zwanger raakte. Vind het wel een gedoe hoor, dat je gezag moet aanvragen. Wel goed in sommige situaties, natuurlijk.

Nou ik lees vanavond wel weer bij! Fijne dag allemaal!

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debora21 is zeker een gedoe maar wij willen alles goed geregeld hebben je weet maar nooit wat de toekomst je brengt he, ik dacht ook oh mijn vriend moet de kleine even erkennen en dan klaar maar kwam toch ietsje meer bij kijken maar das maar goed ook

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Vivian: Je hebt helemaal gelijk! Zou ik ook doen, als de bruiloft niet al gepland stond! Alles moet goed geregeld zijn, er kan altijd iets gebeuren...
    Houd alleen niet zo van al die formuliertjes. hahaha. Ben altijd bang dat ik z kwijt maak... (sloddervos)

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @deborah haha ik ben net zo hor dus maar direct invullen en opsturen dan maar he werkt bij mij het beste :)

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    :D :D

15. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Dees, welkom hier! Wat leuk de eerste tweeling mama in ons midden. :D Is het een twee-eiige of een eeneiige tweeling?

@amma, haha das ook een idee: schat ik ben nog zooooo misselijk. :pale: Meestal is hij er trouwens niet te beroerd voor om haar te verschonen.

@sizzel, werkse vandaag! Klagen mag altijd hoor...

@debora, jij ook werkse! Mocht je trouwens op huwelijkse voorwaarden gaan trouwen (dat hebben wij gedaan), en je zit bij de notaris daarvoor, dan kun je voor slechts een klein beetje extra geld een testament laten opmaken. Voor bijv bij de voogd wordt als je beiden iets overkomt.

@vivian, het is inderdaad even een geregel, maar dan heb je het ook goed geregeld.

De zon schijnt. :D

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Wij hebben ook een testament. Hadden we al voordat we getrouwd waren. Mede omdat wij geen contact meer hebben met mijn schoonouders en wij toch alles goed geregeld wilden hebben mocht er met een van ons iets gebeuren.
    Hierin hebben wij ook onze voogd vermeld en alle afspraken daarom heen. Een erg prettig gevoel vind ik het, dat ik me daar allemaal niet druk meer over hoef te maken! Mocht er iets gebeuren dan is alles omtrent het kindje(s) goed geregeld!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dees welkom meis. zwanger van een tweeling super!

wij zijn er ook nog niet uit of we wel of niet gaan trouwen, ik wil wel graag maar mannetje twijfelt nog erg. en als we trouwens scheelt ons dat rond de 600 euro heb ik na gevraagt is een heleboel geld.

18. 40plusmama

Het is een twee-eiige tweeling en als ze het willen laten zien weten we 1 september of er een slangetje hangt of niet. We hebben 1 september een pretecho namelijk.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    goedemiddag hier.

Heerlijk geslapen.
    Dees welkom hier. Leuk zeg een tweeling. Ben benieuwd naar echo foto's van je. Volgens mij heb ik die nog nooit gezien van een tweeling. En verder lekker meekletsen hoor, we proberen hier iedereen voor te blijven.

Ik ga zo werken. Manlief gaat naar zijn fam. in het noorden van het land, komt morgen weer terug dus i'm home alone...
    Fijne middag allemaal, lekker genieten van het mooie weer.

Liefs Boney

20. 40plusmama

Ik heb nog echo's van toen ik 11 weken en 1 dag was. De ene liep 2 daagjes achter maar dit schijnt vaak voor te komen bij een tweeling. Het kan goed zijn dat dit de volgende keer andersom is bijvoorbeeld.

Samen

Deel Deze Pagina