Ow wat gaaf zeg. Is het je 1e zwangerschap? Wat geweldig 2 van die beebjes is je buik. Wat een mooie foto.
Ik lees net je verhaal. Sorry, je hebt al een hoop meegemaakt. En dan nu 2. Mooi... Ik wens je een fijne en voorspoedige zwangerschap toe. Groet Boney
Geeft niks hoor. Ja, het zijn de eerste 2 baby's en ook de laatste denk ik (je weet maar nooit). We hebben, mocht het nog gaan kriebelen, nog 2 embryo's in de vriezer die het ziekenhuis bewaard tot ik 45 ben.
Goedemiddag dames, Ben net een uurtje uit bed, heb eerst even rustig al jullie posts gelezen, haha. @Dees68; Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat een mooie echo, lijkt me echt super om zwanger te zijn van een tweeling! @supermummy; Gefeliciteerd met het bereiken van de magische grens! \/ @amma; Ook wij moeten naar de gemeente voor een akte van erkenning. Geen idee hoe dat allemaal werkt, moet maar eens gaan informeren. Zelf hebben we Sanne en Mike in onze gedachten, maar zal nog eens goed gaan kijken, Brian vind ik zelf ook wel een leuke naam. Gelukkig hebben we nog ff de tijd. Heb gister een mooie babykamer gezien voor 399,- bij Van Asten Superstore. Heeft iemand daar ervaring mee? Verder ga ik zeker nog bij Ikea kijken, heb gehoord dat ze daar in september nieuwe meubels erbij krijgen. Er staat vandaag weinig op de planning, alleen hier en daar een beetje poetsen. Iedereen een fijne middag!
Wij hebben de babykamer nu leeg en ik mag alleen commando's geven van mijn ma . Er worden 3 muren wit en 1 muur aqua-blauw. Bij 2 meisjes maak ik een thema met vlinders en elfjes, bij een jongen en een meisje Peter Pan en bij 2 jongens weet ik het nog niet. Vorige week de bedjes uitgezocht en nog niet gekocht. De kinderwagen hebben we 2dehands gekocht via Marktplaats. We krijgen gelukkig veel dingen, dat scheelt in de kosten. Tsja, bij 2 moet je nou eenmaal alles dubbel hebben.
@dees jee wat leuk zon echo van een tweeling wel leuk dat je na al die jaren er 2 krijgt het is je gegund, hoe is je zwangerschap tot nu toe verlopen? @kikkert ja alles regelen is best duur vooral als je nog geen testament hebt die hebben wij wel omdat we 2 jaar geleden (bijna 3) een huis gekocht hebben en met het bedrijf van mijn vriend erbij hebben we toen een testament gemaakt waar zover mogelijk alles in staat moet het alleen klein beetje laten aanpassen maar dat doen we nog wel eerst de rest geregeld hebben en een lief gezond ukkie krijgen
Tot nu toe is de zwangerschap vooral erg spannend geweest. We hebben gelukkig veel extra echo's gehad omdat ze in het ziekenhuis ons verleden kennen. Ze wilden rekening houden met onze onzekerheid en daarom hebben we bijna elke week een echo gehad. Inmiddels is de onzekerheid voor een groot deel weg al blijf ik het eng vinden allemaal. Ergens ga ik er bijna vanuit dat het weer misgaat. Maar tot nu toe doen de ukkies het hardstikke goed. Ikzelf heb weinig problemen gehad. Wel misselijk (niet spugen), moe en buikpijn en zere borsten. Nu ben ik alleen nog maar erg moe, verder is alles zo'n beetje weg. En ik heb de laatste weken erg veel hoofdpijn helaas
@dees ik kan me na zoveel jaar je onzekerheid heel goed voorstellen hoor heb je eindelijk wat je wilt ben je bang het kwijt te raken he maar denk dat ik dat ook zou hebben als ik jou was, heb het nu al een beetje. Wel fijn dat tot nu toe je zwangerschap goed verloopt en al die echos das zeker fijn helpt een beetje tegen je onzekerheid he, probeer er maar lekker van te genieten in februari mag je 2 mooie babys in je armen sluiten net als de rest van ons
@sizzel meid nee toch wat zul je je weer onzeker voelen zeg als het te erg word meteen de vk bellen he ik zal hier een kaarsje voor je branden hoop dat het niets is meid sterkte!
@Sizzel meid, da's echt niet fijn dat je weer met die onzekerheid wordt geconfronteerd. Ik duim heel hard voor jou hoop echt dat het gewoon loos alarm is.
Bah sizzel wat verevelend! Maar het hoeft echt niks te betekenen hoor! Ik verlies soms ook wat bruinig spul en bloed, je baarmoeder is zo goed doorbloed dat ie bijna niks kan hebben of begint al te bloeden.. Maar dat weet je natuurlijk allemaal wel, het blijft onzeker en k*t. Heb je de vk al gebeld?
Ik sta nog niet op de kalender maar ik verwacht er 2 dus dat is misschien wat lastig? Sizzel, ik hoop dat het niks is. Ik zou gewoon de vk bellen hoor!
@Dees, ik heb net je verhaal gelezen. Jeetje, wat zullen jullie blij zijn dat alles nu goed gaat. @Sizzel, bah wat naar meid. Je weet het hè het hoeft echt niets te betekenen. Maar ik kan me voorstellen dat je nu heel onzeker bent. Ik zou ook gewoon de vk bellen, niet wachten tot maandag hoor! Misschien is er iemand in de buurt en kunnen ze even het hartje komen luisteren. Maar ja als het dan niet kunnen vinden omdat je nog niet ver genoeg bent dan zit je weer met die onzekerheid natuurlijk.
goedemiddag dames hier het weekend aangebroken! heerlijk! @Dees welkom hier superrr dat je nu zwanger ben gefeliciteerd,en dan nog 2 stuks !geniet ervan! @Sizzel bale meid die onzekerheid wou dat ik wat voor je kon doen bel echt maar ff vk meid! en hoef niks te zijn mischien gewoon oud bloed!dikke knufff
@Sizzel, Ik weet uit ervaring hoe kut en in paniek je kan voelen door bloedverlies. Ik zou ook de VK bellen, hopelijk kan ze je gerust stellen of mag je even langskomen dikke knuffel @Dees68 Gefeliciteerd en welkom ! Leuk ook een tweeling in ons midden Zo ik ga nu (gezond) koken en anders komt er niks van. Ik moet me er echt toe zetten om te koken en gezond te eten. Het eten smaakt me gewoon niet zo lekker als normaal en ik pak dan liever snel iets makkelijks en ongezonds. maar goed, Vandaag vis, peultjes en aardappeltjes.
Klinkt goed! Wij hebben gister makreel, krieltjes en sla gegeten en vandaag een pastaschotel met gorgonzola uit de oven, jammmie!