Goedemorgen! @suus & kikkert, vervelend dat jullie weer zo'n gerboken nacht hebben gehad... voor jullie is het echt NU tijd om te bevallen! @MissN, spannend spannend... nog maar heel eventjes! En idd super lief dat haar vriend ons op de hoogte houdt... @Deb, je leest dit nu dan wel niet... maar nog max 45 minuutjes en jij en Marc hebben jullie kleintje... wow, heb echt nog aan jullie gedacht vannacht... @iedereen die ik vergeet, sorry... ik heb even snel gelezen want HONGER! ben even ontbijten... tot straks!
ja ik wil ook wel...wil wel weer van die darmklachten af maar hier vermaakt ukkie zich ook nog al te goed in mn buik. over een uurtje naar gyn. kijken wat die nog zegt.
vanmorgen heb ik flinke pijnlijke weeen gehad en wat na 2 uur weer is afgezakt. en ze kwamen om de 6 minuten dus regelmaat was er wel. gister de hele dag met een menstruatie achtig gevoel rons gelopen bah bah. zolang er niks door zet zal de vk ook niets doen. denk zelf dat het nu niet lang meer gaat duren. ga nu lekker even op de bank hangen wie weet komen ze vandaag weer terug
Kikkert, ook al zo'n leuke nacht gehad? Dat stemt je niet vrolijker he?! Ik ben gister om half 10 naar bed gegaan, aangezien ik gesloopt was van de nacht ervoor. Om 2 uur word ik wakker met weer hevige krampen. Wederom vreslijk veel pijn. Ik heb elke deurpost gezien en verkoeling gezocht op de tegels van de badkamer. Ik wist werkelijk niet waar ik het zoeken moest. Waarschijnlijk ben ik rond 5 uur van uitputting in slaap gevallen...op de burostoel in de bijkamer. Mannetje schrok zich kapot toen hij me vond. Wilde eerst thuis blijven vandaag, maar dat heeft geen zin. Hij kan toch niets doen en wederom is het nu weer over. Alleen giga spierpijn. Ik denk dat het nu niet zo lang meer duurt, voordat ik het smsje heb dat de kleine van MissN geboren is. Dat hoop ik tenminste. Sorry voor het ego-berichtje. Ik ga even een licht ontbijtje in elkaar flansen. Heb eigenlijk helemaal geen hongen, maar vind t zielig voor de kleine.
Je moet maar zo denken, het kan opeens gebeuren, je bent albijna 40 weken, dus de kans is gewoon heel groot!
spannend!! dat is toch al best vaak om de 6 min. dus wie weet vandaag of morgen nog een baby erbij! Sterkte en succes alvast!
Goedemorgen! @MissN en vriend: ik hoop dat jullie nu jullie kindje vasthebben! Veel succes met het laaste stukje. @Debora, en jij bent ook al mama. @Dees, vandaag naar huis en morgen de crematie. Veel sterkte. Ik denk aan jullie. En ook voor de rest een dikke knuffel. Ik ga zo naar de vk. Ik moet eigenlijk urine meenemen maar kan niet meer plassen.
@baby4me... Debora had om 09:15 een geplande keizersnede, wist je dat niet? Als het goed is ligt is nu op de uitslaapkamer en loopt Marc al trots rond met de kleine...
goedemorgen allemaal gister niet meer hier geweest, maar lees net terug dat de vliezen gebroken zijn bij MissN.. Dan zal ze nu wel haar meissie vast hebben! en ichtus aan het rommelen las ik.. spannend! en Debora.. je zult het wel niet meer lezen meid.. maar toch heel veel succes! ook jij bent nu inderdaad al mamma! Gefeliciteerd! Waren er eigenlijk nog andere bijzondere dingen gebeurd? Hier gister naar de gyn geweest. Alles weer goed.. Volgende week weer ctg en atm.. nu was mijn bloeddruk ondanks de medicatie toch nog relatief hoor.. 145/88.. Gyn vond het acceptabel! ok dan! lekker naar huis.. Ben wel zoooo duf van de medicatie.. is dus ook een bijwerking... slaap 's nachts zo'n 14 uur en dan overdag ook nog een uurtje of 3 á 4... das toch niet normaal! Sorry voor mijn ego-berichtje, maar ben echt doodmoe.. ga nu eerst ff een boterhammetje maken.. heb honger!
ik ging net naar de wc en toen kwam er z'n doorzichtige draad slijm mee (sorry beetje onsmakkelijk)...ik heb ook al de heletijd flinke kramp in de caaf ik ben benieuwd of het nu eens eindelijk door gaat zetten
@Sizzel, poeh das wel heel veel slapen ja... maar als je het nodig hebt vooral doen he... Fijn dat je ondanks hoge bloeddruk toch lekker naar huis mocht... thuis is alles toch een stuk fijner... Sterkte!
JIIIIIIEEEEEHAAAAAA! BUDDY NIEUWS: "MissN is om 9.13 bevallen van onze gezonde dochter Jaydee Noelle Esmee! Jaydee weegt 2975 gram en is 49 cm lang!" EINDE BUDDY NIEUWS. Ik heb haar namens ons gefeliciteerd en gevraagd hoe het met MissN gaat. Zodra ik bericht heb, dan post ik dat direct.
Ik denk dat vanavond nadat de visite weg is, je vliezen breken hahaha. Maja dat is maar een gok hoor! Hoop wel voor je dat ik goed zit! En al lekker taart op? @Sizzel; Fijn dat alles goed was bij de gyn!