Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey Taatje!
    Leuk je weer te zien meid! wel balen dat je zo beroerd bent! hoop dat je snel opknapt!

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36

even testen

zo?

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ja dus!

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Zenk joe!

5. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Goeiemorgen allemaal

MissN en vriend... gefeliciteerd met jullie dochter Jaydee.

Jeetje is nog aardig snel gegaan zeg en natuurlijk Debora die nu ook moeder is, is daar al nieuws over?

Ben net wakker en heb ook net als Wen gisteren de hele avond harde buiken gehad. Wen jij had het de hele dag he?
    Vannacht ook weer nergens geen last van. Hoefde gelukkig ook maar 1x naar de wc ipv 4x. Ben dus net wakker en heb goed geslapen, alleen mijn droom was weer erg raar. ZE hadden m'n auto gestolen en toen kreeg ik een scooter die veel te hard reed... slaat echt nergens op maar goed. Ik ga zo ook even de tandarts bellen ondanks dat ik nu helemaal geen pijn heb.

Kusss

6. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Dank je wel Sizzel ik ben gelukkig nu wat meer opgeknapt. Dus ik ga weer eens een poging doen om jullie bij te houden haha

Ik zie dat het heel spannend is hier haha.

Spannend weer hoor die laatste loodjes

Ik ben druk bezig met de schoonmaak doordat ik ziek was is daar wat achterstand in gekomen en ik wil straks wel een schoon huisje voor ons beebje.

Gijs is vandaag naar het KDV dus ik heb lekker het rijk voor mij alleen en daardoor schiet ik lekker snel op.

Wie zijn er op dit moment precies allemaal aan het rommelen? dan ben ik weer volledig op de hoogte

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Pff meiden ik ga ff op de bank hangen, want ik wordt weer gek van de harde buiken en het ongi gevoel onder in de buik. Ben net al 2x achter elkaar naar de wc geweest en weet niet hoe ik moet zitten. Ben er strax nog wel ff.

Kusss

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    BUDDY NIEUWS:

ik had gevraagd hoe het met MissN ging.
    Antwoord:
    "Met mij is ook alles goed, alleen 2 schaafplekken, dus 2 kleine hechtingen! We mogen waarschijnlijk straks naar huis!"

EINDE BUDDY NIEUWS

9. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Heb je het tegen mij :) ? Ik wil je best sms-en, maar heb nog niets spannends te melden. Kga morgen om 11u naar de gyn en ik hoop van harte dat ze even wil kijken of voelen of er al iets is gebeurd.

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Wow, doordat ik 's avonds al rond half 10 op mijn bedje lig en er pas rond 10 uur weer uitrol, heb ik hoop gemist. :oops:

Missn: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en dat je je maar beter mag voelen de komende weken dan de afgelopen weken. :p

Deborah als het goed is inmiddels ook al mama, hoop dat alles goed is gegaan en je een prachtkindje hebt.

Zo weer naar de vk ivm hoge bloeddruk, hoop dat ie beter is maar voel me nog steeds klote.

11. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Een hele goedemorgen dames!

Vind het bijna lullig om te zeggen, maar ik heb wederom prima geslapen vannacht :oops: ...

@Kikkert: Van harte gefeliciteerd met je mannetje! Heeft hij leuke kadootjes gekregen? Een hele fijne dag in iedergeval en doe jij een beetje rustig aan? Laat anderen maar voor de drankjes en hapjes zorgen!

@MissN: Wat een geweldig nieuws, ben echt super blij voor je! Geniet lekker van je dochter en hopelijk "spreken" we je snel!

Ik denk dat ik zo maar eens een dvd-tje ga huren, een lekkere jankfilm heb ik wel zin aan! Eerst even boodschappen inslaan. Tja...zonder chocolade, chips, snoep is een filmmiddagje niet compleet :D .

Wat zijn voor jullie de plannen vanmiddag? Blijft iedereen lekker op de bank?

Kus Krista

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Missnen mannetje gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter jaydee esmee

fijn dat ondanks dat het best lang duurde toch alles goed gegaan is meid geniet er lekker van.

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    meiden ik heb een misschien niet zo smakelijk vraagje was me net aan het aankleden en toen ik onderbroek aan wou doen druppelde er gewoon vocht naar buiten zou dit vruchtwater kunnen zijn?

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Missn en man, gefeliciteerd met jullie dochter Jaydee Noelle Esmee. Ik las dat alles goed gaat en hopelijk mogen jullie snel naar huis.

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Vivian, dat zou best kunnen, houd het aan en kun je het niet ophouden? Hoe ruikt heet want vruchtwater schijnt heel zoet te ruiken en er zitten vlokjes in.
    Spannend meid en als je twijfelt, de vk bellen

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    het houd nog niet echt aan tenminste niet dat ik voel maar schrok er wel beetje van dus ga het zeker goed in de gaten houden vandaag en ja heb er niet aangeroken gaat wat moeilijk op de grond ;)

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Tuurlijk kan dat... Volgens mij is een truukje om te kijken of het vruchtwater is, even hoesten of flink op je vuist blazen. Als er dan iets uitkomt, is het vruchtwater. Spannend hoor, zou jij dan vandaag aan de beurt zijn?

18. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    MissN en man GEFELICITEERD met Jaydee!
    En wat fijn dat jullie waarschijnlijk zo al naar huis mogen en je niet ingescheurd bent!
    Nou meid, ik wens je een heerlijke kraamtijd na deze heftige weken.

Liefs
    Amma

helaas.....geen kleurtjes optie hier :cry:

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    als dat zo is dan springt mijn vriend een gat in de lucht ;) dan is het net geen carnavals kindje maar dan heeft hij wel met wat langer vrij voor de kleine maar laten we maar niet te vroeg juichen ik ga het in de gaten houden en houd jullie op de hoogte

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    heb trouwens wel hele tijd het gevoel dat ik meot plassen zijn dat ook tekenen?

Deel Deze Pagina