ja gezond eten is makelijker gezegd dan gedaan ik moet me er echt aan toezetten niet dat het eten me niet smaakt maar het maken ervan bleh ben ik veels te moe voor maar moet zeggen heb het de laatste dagen wel gedaan gisteren lekker aardappeltjes met rode kool en braadworst en vandaag heb ik hongaarse goulash met rijst en sla gemaakt smaakte best goed morgen is lekker frite dag dasde zondag bij ons altijd en dan zien we wel weer he Ja hoe zou het met sizzel zijn hoop dat alles goed is
Wij hadden couscous met kip, appels, pruimen en wortels. Was ook erg lekker! Morgen staat er kippensoep op het menu. Het koken lukt op zich nog wel, en het opeten ook nog, maar de boel daarna opruimen. Pffff daar ben ik dan weer te moe voor. Ik ben ook benieuwd hoe het met Sizzel gaat....
hoi allemaal.. hier gaat het eigenlijk wel weer goed.. nou ja.. Heb nu eigenlijk geen bloedverlies meer dus dat is een goed teken probeer ik maar te denken. Geen buikkrampen of iets dergelijks.. Vind het wel allemaal heel spannend.. was straks op mijn werk toen het gebeurde.. schrok echt zo erg.. Het was wel echt alleen oud bloed tot nu toe.. geen helderrood.. Ik wacht nog even af hoe het vanavond en vannacht gaat... Hoop dat het zo blijft... echt super dat jullie allemaal aan me denken.. zonder jullie was dit allemaal echt helemaal een hel geweest.. Jullie zijn echt super schatten.. (mogen jullie niet vergeten hoor!) thanx lieve meiden.. Liefs Sizzel
Fijn om te lezen dat je geen bloedverlies meer hebt. Het blijft nu vast gewoon helemaal weg. En anders ga je morgen gewoon naar de eerste hulp, dan kunnen ze er meteen een echo maken. Nee zonder gekheid, ik duim voor je dat dat van vanmiddag gewoon kwam door teveel inspanning of zo. Heb je misschien iets heel zwaars getild of zo? Of geklust gisteren?
nope.. niks gedaan.. was errug rustig op werk.. weet ook niet waar het vandaan kwam.. Heb wel gerend op noodoproep..maar het was pas later dat ik bloed verloor.. Ik wacht nog maar even af.. De schrik zit er in ieder geval wel weer heel goed in.....
Bruin bloed is natuurlijk wel oud, al gestold bloed. 't Zou er dus wel van kunnen komen. Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent hoor. Nou was je net een beetje zeker van je zwangerschap en dan gebeurt er weer zoiets. En waarom gebeuren deze dingen altijd in het weekend? Morgen wel de vk bellen hoor!
Dat kan ik me goed voorstellen meis, nogmaals anders gewoon de vk bellen he! Sterkte en ik hoop dat het nu weg blijft! Dikke knuffel meis
He we zijn vernieuwd... Ff wennen, maar wel een verbetering. Hoelang is dat al? Ik leest er hier nog nergens over dus waarschijnlijk nog maar net. Sizzel. Wat rot nou weer voor je. Kan me voorstellen dat je je kapot schrikt. Ik had dat toch vorige week ook? Ik belde VK en kon gelijk naar ZH voor een echo. Doen hoor, ook op zondag, anders zit je jezelf helemaal gek te maken. Ik weet hoe je je voeld. Leef met je mee... Truste allemaal. Liefs Boney
Haha in de lounge is een topic over de vernieuwde site. Heb ook ff gepost, maar al je leest wat sommige mensen voor commentaar geven... Er is er 1 bij de steeds maar over de funcite Alt-S zit te zeuren.... Vreselijk. Wat krijgen de beheerders allemaal wel niet over zich heen. Het is gewoon ff wennen. Als je hier veel bent, is dat een dag of 2 en dan weten we niet eens meer hoe het was. Pffft moest ik ff kwijt hoor, ze zitten zo te zeuren daar...
@Boney ja sinds gisteravond was opeens de nieuwe site er. Ik vind het ook niet erger geworden, voor mij moet het gewoon makkelijk zijn om een berichtje te plaatsen en de smileys moeten het doen.
Goedemorgen meiden, @Sizzel, hoe is het nu? Nog bloed verloren? Ik hoop van harte van niet en dat het gewoon even een oud restje was wat er nog uit moest! Gaat vast goed komen! @Suppermummy.......hier hetzelfde: koken is echt een ramp. Heb geen inspiratie en alles smaakt net niet. Mijn vriend kookt vrij vaak de laatste tijd.... @Dees, wat een geluk dat het nu eindelijk allemaal goed gaat. Het is je van harte gegund! ZON! Wat een heerlijk weer vandaag! Ik ga lekker de hele dag met een vriendin naar de sauna, al zal ik wegens zwangerschap niet veel en lang in sauna zelf gaan. Maar lekker zwemmen en in de zon liggen is ook heerlijk! Fijne dag! Amma
Goedemorgen! Sizzel, hoe is het nu? @Boney, het is inderdaad even wennen zo'n nieuwe look, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu al goed moet nadenken hoe het er eerst ook al weer uit zag. Hihihi. Volgens mij is de reclame al wel kleiner geworden want het valt me nu niet zo op en gisteren wel. @Amma, ja lekker zon! Veel plezier in de sauna vandaag! Wie heeft er ook nog steeds last van dat je alles extra sterk ruikt? IK vind alles stinken, bak bah bah.
@Amma veel plezier vandaag ! lekker relaxen. @Mamanorah, ja ik ruik ook alles heel sterk , vanochtend bij het tandenpoetsen nog, (elektrische tandenborstel) dan ruik ik een beetje zo'n roestgeur, ik die hele tandenborstel uitelkaar draaien en schoonmaken. ik vind ook alles stinken, en mensen die er niet fris uitzien vind ik nu ook sneller echt vies.
Goede morgen meiden! @Sizzel: Wat fijn dat je geen bloed meer verliest! Kan me je schrik heel goed voorstellen! Nu weer vertrouwen krijgen in de goede afloop. Ik heb een vraagje (eigenlijk een klaagje ) Hebben jullie ook dat als je even gezeten hebt en je opstaat, een verlammende steek onderin je buik? Ik moet dan echt even krom blijven staan en dan langzaam oprichten. Als ik dan eenmaal sta is het over Ook mijn rug doet zeer aan de onderkant net bij mijn stuit... Gewoon vervelend, geen ramp maar nou begint de misselijkheid af te nemen en krijg je dit weer! Herkennen jullie dit? Lekker klagen hè
Ja herkenbaar, volgens mij is het de groeiende baarmoeder! Maar heb het ook vrij regelmatig. Sizzel meis hoe gaat het met je? Liefs
Heb precies hetzelfde! Mijn vriend moet steeds een beetje lachen als ik als een oud vrouwtje van krom naar rechtop ga, als ik ga staan Ik vergeet het alleen wel eens en dan sta ik ineens op en dan zak ik ineen van de steek, pff.. En ik heb ook erg last van mijn rug en stuitje. Vooral als ik op bepaalde stoelen zit of lang sta of loop doet m'n stuitje onwijs zeer. Volgens de vk allemaal normaal! Als het erg wordt, rustig aan doen was haar advies. Ik heb gisteren mijn eerste positiekleding gekocht. Wat een verademing! Ik kreeg mijn broeken niet meer dicht en had steeds onwijze buikpijn, ook omdat ik lichte blaasonsteking heb denk ik.. Maar zo'n heerlijke zwangerschapsbroek, fantastisch! Had ik veel eerder moeten doen haha! Sizzel, ben ook benieuwd hoe het met je is..? Eng he, dat bloed- en bruinverlies. Ik durf bijvoorbeeld nog steeds geen seks te hebben.. Bang voor bloedverlies.. Hoop dat het over is bij je en dat je toch een beetje kan gaan genieten..!
Wat eten betreft.. Ik kan me vaak de hele middag verheugen op het avondeten! Ik experimenteer juist veel meer nu, gek he? Ik probeer een beetje makkelijke en toch gezonde recepten te vinden. Ook voor als de kleine er straks is en ik niet blijf steken bij aardappels en macaroni Vind het ook gewoon leuk en veeeeel lekkerder dan normaal, warm eten, jammie! Hoewel ik er nu ook niet aan moet denken, juist 's chtends vind ik eten een probleem. Heb nooit echt honger en ben altijd een beetje gammel op m'n maag, bleh.