@Vivian, heb je de blaastest van Mrijn geprobeerd? Da's namelijk een goeie. En vruchtwater stopt over het algemeen niet, dat blijft de hele tijd doorlopen in meer of mindere mate als je vliezen gebroken zouden zijn. Ik heb op het moment ook soms opeens heeeeel erg waterige afscheiding, misschien was het dat?
Spannend hoor dat het nu bij zoveel meiden gaat rommelen. Ik kom net terug van de vk, en alles was weer goed. Ze schat de baby op6,5 / 7 pond bij de geboorte. Mooi gemiddeld dus. Ik heb pas weer een afspraak op 14 feb. Nou ja, ik hoop dat ik tegen die tijd ga bevallen.
Je kunt de html codes nog wel gebruiken. er voor zetten en [/ color] er achter. (maar dan zonder spatie)
Ja, ik vind dat jij ook wel eens mag gaan bevallen hoor... hoop dat je morgen plotseling al 4 cm ontsluiting hebt ofzo...
@iedereen.. Het is een hele tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen. Naast mijn drukke leventje ging het kletsen me hier wat te snel om het bij te houden.. af en toe gespiekt en mee gelezen. Nu ik verlof heb en een beetje mijn rust begin te vinden heb ik weer zin en tijd om af en toe met jullie mee te kletsen. Als jullie dat nog leuk vinden tenminste . Iedereen die al bevallen is: ontzettend gefeliciteerd! Ik vind het allemaal ongelofelijk spannend. Kan haast niet wachten, aan de andere kant denk ik: wacht nog maar even 2 weekjes.. zou ik niet erg vinden. Ik heb de mazzel dat alles goed verloopt, weinig te klagen. Vandaag kijken of de beeb al is ingedaald.. Vanmorgen bevallingen op tv gezien en ik vond het erg heftig. Bij eentje spoot het water er echt uit . Nou ja, het komt zoals het komt.. kun je toch niets aan doen. Ik vind alles best, maar hoop toch echt niet dat een keizersnee nodig is. Dan liever wat extra langer pijn. Wat jullie? Of.. valt dat wel mee? Ik zal binnenkort eens wat foto's in mijn album zetten. Eerst nog even de laatste dingetjes afmaken met klussen, dan flink schoonmaken voor alle visite straks. Heb alleen nog geen nesteldrang, dus vind schoonmaken helaas nog steeds niet leuk . Het is een hele ervaring mee te mogen lezen wat jullie allemaal mee maken aan krampen, steekjes, slapeloze nachten.. als hier wat te beleven valt zal ik het delen. Hartelijke groeten!
Klopt ja, ik kreeg het tijdens het winkelen 's middags en is de hele avond nog door gegaan... maar vannacht en vanmorgen niets meer, ben waarschijnlijk gewoon te druk geweest... ben bang dat we nog even moeten wachten Diaantje...
druppelgewijs en klein beetje buikpijn onder in de buik ik ga het nog ff afwachten maar als het aanhoud bel ik de vk op hoor
Vivian als het vruchtwater is blijft het idd doorlopen. Veel plassen kan wel een teken zijn omdat je blaas zich leegt voor de bevalling. Maar kan ook gewoon de baby zijn die er op drukt. Die laatste loodjes zijn heel frustererend elke keer als je iets voelt denk je is dit het is het nu zover? Geloof me meiden als het zover is weet je het echt! Ik hoop dat het voor de rommelende meiden niet te lang meer duurt.
Haha nou van mij mag ze komen hoor. Maar ja we zien het vanzelf wel. Ik loop ook al de hele tijd te lekken en steeds maar naar de wc te gaan pfff wordt er gek van. Ik ga zo ff lekker douchen misschien zakken de harde buiken ook wel af. Maar weet je wat het stomme was. Ik heb gisteravond helemaal nix gedaan ik zat gewoon rustig op de bank en had continue harde zere buiken bah
ja weetik taatje maar dit plasgevoel is toch anders als je begrijpt wat ik bedoel ik wacht nog ff af maar merk wel dat ik helemaal hyper ben nu hoor
Goed man! Ik heb begrepen dat je ook een scheurtje in je vliezen kan hebben aan de bovenkant... dan druppelt het er uit ipv dat het ene plons is zeg maar... Oh spannend!
dat komt me bekend voor diaantje ik had gisteravond ook veel harde buiken en vannacht ook een paar maar dat was vanmorgen weg