Ik hoop dat ze onder de douche juist sterker worden, dat zou een goed teken zijn! Bij mij was het duidelijk waarom ik die harde buiken had, was gewoon te druk geweest, maar als je niets gedaan hebt... misschien is het dan wel zo ver kan natuurlijk makkelijk met 38 wk... ik hoop het voor je!
ik ga ff wat doen ff wat afleiding zoeken want anders maak ik mezelf misschien maar wat wijs, heb wel net ff inlegkruisje ingedaan dan weet ik wel wat ik verlies zeg maar
Ja bij mij ook, maar nu begint het weer steeds. heb ook weer steeds dat ongi gevoel onder in de buik en steken boven het schaambotje. Ik heb goed geslapen vannacht, maar ben nu ineens zo moe pfff. Zo ff douchen en dan kruip ik denk ik nog ff mijn bed in. Heb wel extra even een inlegkruisje ingedaan, want blijf aan de gang met het verschonen pfff
wie weet diaantje zijn wij de volgende bij mij is het heel raar als ik zit en blaas druppelt het niet maar als ik sta en dan blaas dan komt er best wat hoor? Word er maar onzeker van
missn en mannetje , eindelijk jullie meisje is er , gefeliciteerd ! @ vivian , ow jeej , misschien ben jij de volgende wel @ kikkert , spannend slijmprop, @ de rest knuff , kweet t niet meer ... hier weer een onrustige nacht , droomde net dat me vruchtwater was gebroken , maar helaas nog niets in t echt te zien .... verder vanacht wel heel vel kramp in me buik gehad VOLGENS MIJ HEB IK DE WEDDENSCHAP GEWONNEN MET MISSN , MAG IK NU EERST PLEASE ! HAHAH
Ja dat geloof ik heel erg graag. Ik heb dat ook en denk dan.. zal ik bellen of niet.. ach nee zal wel nix aan de hand zijn. Het zal er wel bij horen. Ik denk ook steeds ach beebje zal wel op de blaas liggen, want bij mij is ze nog zo druk. Alleen die steken onderin vind ik niet zo fijn. Ik kan ook al een tijdje niet meer rechtop zitten, dus hang lekker onderuitgezakt in de stoel haha. heb jij ook dat je je steeds vaker moet verschonen.. pff wordt er gek van
Pffff...zou de kraamzorg vandaag komen.....komt ze niet, ze is ziek en komt nu pas 5 februari.......vindt het maar aan de late kant hoor..maarja zal wel goed zijn! @Vivian; Spannend hoor, zou best vruchtwater kunnen zijn! @Mystery; Van mij mag je nu wel bevallen hoor Maar het lijkt erop dat de beeb het naar zijn zin heeft in jouw buikje! Ik ga ff lekker ei met spek bakken, heb zo'n honger!
Ja, maar net als bij jou. Als ik sta voel ik t wel en als ik zit niet. En veel is het niet. Maar ik blijf ook naar de wc gaan om te plassen. Ben net 5 minuten geleden geweest en moet nu weer.
Hahah, je bent lief! Dat hoop ik ook hoor, ik wil wel een Dwazie 2 worden, maar ik vrees dat het zo'n vaart niet zal lopen... Mijn zusje is echt met pijn en moeite ingeleid en pas met 42w4d bevallen. Mijn moeder is wel 2 keer over de 40 weken gegaan, maar daar kwam het wel spontaan op gang. Nu schijnt een van de problemen met zwangerschapssuiker vroeggeboorte te zijn, maar daar zal ik wel net geen last van hebben
Dames ik ga heel ff naar bed hoor, ben echt doodmoe. Ik lees strax wel weer verder wat de vorderingen zijn. kuss
Ik ga ook even op bed liggen, moet meer rusten van de vk, dus dat ga ik dan maar doen! Tot later.......
Hmm, spannende vorderingen hier zie ik wil. Hoop voor je dat het je vliezen zijn Vivian, en dat jij nog voor de carnaval jullie zoon in de armen kan houden! MissN en manlief: heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje, heerlijk dat ze er nu is. Hier nog steeds geen tekenen van een naderende bevalling. Ik heb zo het gevoel dat ons meisje nog wel prima zit en de 40 weken met gemak vol maakt. Vind het allemaal heel onwerkelijk, verstandelijk weet je eigenlijk wel dat iedere dag er weer een kans is dat ze zich aandient, maar qua gevoel heb ik soms echt nog het idee dat ik niet zwanger ben ofzo, dan word ik's ochtends wakker en moet ik echt even aanmijn buik voelen om te weten dat ze er nog is, echt raar. Ik ga druk met jullie melezen vandaag naar de ontwikkelingen van Vivian en haar vruchtwater. Iedereen een fijne dag gewenst. Liefs Amsy
odiaan en vivian als het vruchtwater is zou het moeten blijven lopen ook al zit je. bij mijn oudste zat er bovein de vlies een scheurtje en dit bleef lopen continue wel in kleine beetjes overigens. denk dat dit geen vruchtwater is en als er iets in je inlegkruisje zit even ruiken. vruchtwater is namelijk zoet van geur. hier blijven de harde buiken komen en doen ook pijn. als ik dit zo blijf houden bel ik toch even de vk vanmiddag. want een fijn gevoel is anders. nou meiden die allemaal aan het rommelen zijn succes ennuh missn en vriend gefeliciteerd met jullie dochtertje en een mooie naam zeg!
t kan toch ook zijn dat het loopt en je niet eens voelt want heb zowiezo veel afscheiding en dat voel ik ook niet lopen en is evengoed best veel of kan dat niet?
Meiden, hebben jullie ook weleens dat je je kleine een dag wat minder voelt, normaal is ons meisje 'sochtends bij wakker worden erg druk, vandaag heb ik haar nog niet gevoeld. Als ik aan mijn buik voel dan lijkt het wel of ze iets beweegt, maar nog steeds geen echte schop of iets. Maak me een beetje zorgen, herkennen jullie dit?
Vivian, gewoon bellen meid, daar zijn ze voor, alleen de onzekerheid is al om gek van te worden. gewoon lekker doen!