MissN gefeliciteerd! Ik heb aldoor voorweeen, eerst alleen 'savonds voor het slapen gaan, maar ik heb ze nu ook. en naar de wc... ja daar zit ik ook om de 5 min. kan daar beter met m'n laptop gaan zitten Heb steeds het gevoel heel nodig te moeten plassen en als ik dan ga dan komen er 3 druppels ofzo. verder vaak steken in m'n caaf beebje wordt ook wat rustiger nu... Spannend allemaal he? toen ik zwanger wilde worden dacht ik ook telkens bij elk seintje van m'n lichaam dat ik zwanger was, nu zit ik eigenlijk in dezelfde periode, denk nu steeds, zal het dan eindelijk zover zijn? Succes allemaal ik ga even lekker in bad..
MISSN EN VRIEND VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE! Sorry verder reageer ik ff niet, ben net wakker na weeer een nacht spoken (zonder krampen overigens). Knuffel voor allen, vooral voor diegene bij wie het nu rommeld. Bij twijfel Vivian .... bellen. Later
Mogguh... Ik ga ff terug lezen. Ik hoop voor missN dat ze inmiddels is bevallen! En debora natuurlijk ook Tot zo
zo die staan erin en m'n badje is vol, ik ga even relaxen... niet allemaal tegelijk bevallen hoor, want dan wordt het hier zo saai..
Joepie MissN! Eindelijk! Gefeliciteerd met jullie dochter. Spannend vivian en Diaantje... Succes ermee. Hier heb ik beeb nog amper gevoeld... Maak me een beetje zorgen. Ga ff relaxen, misschien dat ik het dan beter voel.
Missn, gefeliciteerd met je meisje :JAYDEE! Ben benieuwd naar je verhaal en fotos. Nog geen nieuws van Debora ? :
Boney, effe rustig gaan liggen, dan komt je beebje wel op gang! Ik merk sinds een week ofzo dat ze rustiger is maar is volgens mij normaal door plaatsgebrek.
@supermummy ik ben een van deboras buddies en heb nog niets gehoord maar ze wist ook niet hoe snel ze in het ziekenhuis aan haar mobiel kon komen ze liet zo snel mogelijk iets weten maar als goed is werd ze om kwart over 9 mama van een zoon ik post hier zodra ik iets hoor
Ik vind het trouwens wel grappig dat de vriend van Missn smsjes stuurt tijdens de bevalling, dat ze al 9 cm ontsluiting heeft en bijna mag persen . Ik zelf vind het leuk om te lezen, maar moet er niet aan denken dat mijn vriend tijdens de bevalling zit te smsen
Succes bij de VK meid! Misschien heeft je vriend gelijk en begint het vandaag en kan hij een paar dagen extra thuis blijven
Ariel mag waarschijnlijk vandaag naar huis. Bv gaat prima. Als het lukt komt ze vanmiddag ff hier posten.