Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hoi hoi,

Hihi leuk he die mannen die er zo betrokken bij zijn.
    Mijn vriend is zo hyper en zenuwachtig de laatste dagen dat ik hem verplicht 's avonds in bad zet (ik moet dan wel mee hihi) zodat hij zich even ontspant. T's dan ook zn eerste he. Moet trouwens zeggen dat de andere kids ook heel zenuwachtig zijn hoor... vragen constant wanneer kleine zusje nu komt en hopen dat het elke avond gebeurd hahaha.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben bezig een lijstje te maken wat hij dag 1 en 2 moet doen.
    Wie hij moet bellen, wat hij mee moet nemen, hoe hij de geboorte kaarjes moet bestellen, tel nummer van VK en KZ. enz enz.
    Maar gisteren zat hij me een beetje op te jutten. Schiet nou es op met je lijstje. Ik wil dat dat klaar is. Zat hem te pesten: Word je een beetje zenuwachtig? Heb je last van nesteldrang?
    haha vond hij niet zo leuk.
    Maar ik zal zorgen dat z'n lijstje vandaag af is.

3. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    @Diaantje, zo heb ik hier een lijst hangen van zijn uitvoerder en collega's, hij is aan het werk in de 'toren van Enschede' en dus ook niet overal bereik maar heb hier een hele lijst hangen.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga ff in de benen meiden. Beeb voel ik al weer wat meer. Ben weer gerust gesteld.
    Ga verder met Peter z'n lijstje en wil ook vast begin maken met de adressen op de envelopjes.

5. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ow ja dat kan natuurlijk ook nog. Nou ja mocht het zover zijn bel ik zijn baas wel op en laat die maar zorgen dat ze hem dan te pakken krijgen hoor. Ik blijf aan het bellen.

6. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Hoi dames,

Ben net met mijn moeder en schoonzusje bij de VK geweest, alles was oke! Daarna een lekker broodje wezen eten in de stad! Mmmm...broodje eiersalade!

Ga nu op de bank met de DVD Hairspray, ben benieuwd of die leuk is!

Nog niks van Debora gehoord, die houdt ons wel in spanning zeg!

Vivian, hoop dat de VK je wat meer duidelijkheid kan geven!

Kus Krista

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Buddie nieuws:

heb om 13.57 smsje van debora gehad sorry dat ik nu pas kom posten maar had bezoek dit stond er in

Finn is geboren om 9.27 en doet het super. hij is heel rustig en is al aan de borst geweest . De keizersnede is echt meegevallen. Liefs debora

Einde buddie nieuws

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou nu f snel naar de vk tot zo

9. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Pfff gelukkig!

DEBORA EN PARTNER VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE FINN.

Groetjes

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow wat fijn dat alles goed is.
    Debora, van harte met jullie zoon. En wat fijn dat hij al aan de borst is geweest. Dat wilde je toch heel graag?
    Geniet ervan meid. Ook felicitaties aan Marc

11. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Succes en veel plezier bij de Vk Vivian

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Succes bij de VK vivian

13. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Debora en man.. gefeliciteerd met de geboorte van Finn.. En fijn dat ie het erg goed doet!

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Debora en Marc!

Gefeliciteerd met jullie zoontje Finn!!!!

Fijn dat de keizersnede mee gevallen is! Hopelijk herstel je snel!
    Geniet van alle mooie momenten en veel geluk samen!

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    :D Joepie... welkom op de wereld Finn!
    Debora en Marc, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    Fijn dat de keizersnede zo goed is gegaan!
    :D

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Debora en Marc, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon: FINN! Ontzettende leuke naam.
    Fijn dat de keizersnede meegevallen is. Ik hoop dat je snel hersteld.

17. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    @MissN en man, gefeliciteerd met jullie dochtertje Jaydee.

@MamaNorah: 14 februari vind ik eigenlijk ook wel een mooie dag :D Valentijnskindjes zijn het dan :D

@Mom2bofnie: Welcome "back" ;) :D

@Susan71: Ook al zo'n mooi wieg he!

@Debora en Marc: Gefeliciteerd met de geboorte van Finn.

Hoe zou het toch met Tantepino zijn nu he? Ben daar best nieuwsgierig naar eigenlijk, jullie niet? :D

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Trouwens Sizzel, ik ga ervan uit dat ik jou ga smsen als er iets met mij aan de hand is. Kan me namelijk voorstellen dat MissN voorlopig even minder actief is op het forum.

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ben net even bij de vk geweest...

Had nu eindelijk de vk die ik nog nooit gezien had... wat een toffe vrouw zeg! :D

Ze zei: de beeb groeit & beweegt super goed, ook jouw lichaam doet het helemaal prima... meestal betekent dit dat de kleine nog wel eventjes blijft zitten! Ze schatte haar nu al op 3300 gram, dus bij 40 wk toch wel zo'n 3700 gram, en dat was helemaal keurig! Mijn bloeddruk was 135/75... iets omhoog gegaan, maar das ook normaal aan het einde vd zwangerschap...

Ze was benieuwd naar mijn bevalling, ze schatte het zo in als een fijne bevalling... ik was zo lekker nuchter, dus dat kwam wel goed... toch leuk om te horen! Dus heeft ze de beeb even verteld wanneer ze dienst heeft voor bevallingen, dus de kleine weet wanneer ze mag komen... das dus of dit weekend, of volgend weekend... ik vind het allebei prima, zou haar graag bij mijn bevalling hebben! :)

20. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Deborah en Marc, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Finn! Gelukkig dat het allemaal goed is gegaan.

@ Wen fijn dat het goed ging bij de VK. Fijn is dat he dat je lekker je hart kunt luchten. Nou dat is in Zevenaar wel anders hoor. Ik neem aan dat jij gewoon in Duiven zit of nie of in Arnhem.

Ben wel benieuwd wat er nu is bij Vivian.

Kuss

Deel Deze Pagina