jeetje zo rustig heb ik het hier nog nooit meegemaakt waar is iedereen ik ben op mannetje aan het wachten jeetje wat heb ik een honger
ja lekker he had ik nu ook echt zin in ik ga mijn mannetje halen hij belt net en het regent heel hard dus tot straks
Wij hebben lekker Turks besteld! Op een 1 of andere manier heeft mijn dochter heel erge behoefte aan geitenkaas... Sinds ik zwanger ben heb ik wel meer van die rare eetgewoontes. @Debora en Marc: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Finn! (Erg leuke naam) Hoop dat je snel hersteld van je keizersnede! @Dees,olaf en familie: Onzettend veel sterkte morgen. @ Vivian: Hyves doet het bij mij ook niet
Hallo mensen ik ben weer terug van mijn schoonouders. Hier gaat het klote. Ik ben net bij mijn schoonouders bijna onderuit gegaan. Ik werd ineens heel erg duizelig en kreeg het bloedheet. Ineens kreeg hele erge rugweeen en kon niet meer opstaan van de pijn. Toch maar de auto in gegaan en ben nu thuis. Ik denk dat ik zo een paracetamol neem en naar bed ga. Danny moest nog ff naar Duitsland ff naar een oom van mij, maar hij heeft zijn tel bij de hand. Ik ben nog zo duizelig en heb hele erge harde buiken die echt zeer doen. Kuss
@Lieve Dees en Olaf, heel veel sterkte morgen, ik denk aan jullie en brand een kaarsje voor Thijs*. @Vivian, jammer dat het loos alarm was. Maar zoals je zegt, je tijd komt wel! @Joma, wat een heerlijke foto's zeg!!!!!!! @Dwazie, doe maar lekker rustig aan meid! @Diaantje, dat klinkt niet fijn. Hoop dat je je gauw beter voelt.
Diaantje, ben je niet aan het bevallen dan?... weet niet maar daar zou ik meteen aan denken. ... Ik denk bij alles wat ik voel dat ik ga bevallen :S zucht, best wel vermoeiend om bij elke harde buik te denken; oe... misshcien begint het nu wel! vandaag loop ik al de hele dag naar de wc, maar 't zal vast nergens op slaan allemaal. We zien wel.
@ Dees en Olaf.. heel veel sterkte morgen! @ Diaantje.. ik dacht ook al.. misschien ben je toch stiekem bezig. Hou het in de gaten he! @ Lieke.. kan me voorstellen dat je nu bij alles hebt dat je denk dat je gaat bevallen.. Maar je loopt ook op het einde.. Pff.. ben net wakker zeg.. Had slaap nodig en heb werkelijk nog helemaal niets gedaan vandaag op een afwasje na dan..
Lieve Dees, Olaf en familie, Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen voor morgen, maar uiteraard ook voor de periode daarna. Ik denk aan jullie!
Ik heb dat ook.. maar het was al wel weer ff geleden dat ik rugweeen heb gehad. Dat was de laatste keer in het ziekenhuis, dus hou het wel ff in de gaten.
Nee gelukkig nog niet, maar dat is altijd in het begin. Ik heb het nu 2x gehad in het ziekenhuis en naarmate worden ze wel heftiger en met meer regelmaat.
Dees en Olaf, heel veel sterkte morgen. Ik denk aan jullie. Danitjuh, wat lief dat je ons even succes komt werken. Hopelijk gaat alles goed bij de voorbereidingen van jullie huwelijk. Vivian, jammer dat het geen vruchtwater is. Diaantje, doe 't rustig aan meid. Dwazie, jij ook een stapje terug nemen hoor! Je bent net bevallen. Lieke, ik heb me er nu op ingesteld dat ik pas na de uitgerekende datum ga bevallen. En dat alles wat ik van te voren voel loos alarm is. Haha, maar ik weet niet of ik die instelling ga vasthouden.
Missn gefeliciteerd met jullie dochter Jaydee! Debora gefeliciteerd met jullie zoon Finn! Dees en Olaf, veel sterkte morgen. Hier schiet het ook allemaal niet op. Voor mijn gevoel ben ik straks de laatste hier die gaat bevallen Heb misschien een harde buik per dag en dat is het dan wel. Verder ook helemaal geen klachten ofzo. Slaap nog erg lekker!