Ik heb nog helemaal geen harde buik gehad..... vraag me af of ik het wel krijg..... Naja ik heb ook nog wel even de tijd Hier ook schrikkelbaby
@diaantje meid misschien jij dan toch? hou het maar ff goed in de gaten meis. Nou sorry dat ik niet op iedereen reageer zit er ff helemaal doorheen had stiekem toch gehoopt dat het vruchtwater was ik ben er zo aan toe dat willen jullie niet weten en op zon moment merk je pas echt goed hoe je er aan toe bent. Heb net wel de vk nog aan de telefoon gehad en ze zei dat ik het toch wel maar in de gaten moet houden ook met die harde buiken moet gelukkig maandag ook weer op controle sorry meiden voor het ego berichtje
is helemaal niet ego meid , ik kan me je gevoel helemaal indenken , dat had ik dinsdag dus ook , .... maar meid ook wij komen er
Misschien moet ik dat ook maar doen... haha, straks beval 'k pas op week 42, dan baal ik pas echt haha... maar 'k moet zeggen dat ik 't ook heel spannend vind wel en ik zie d'r tegenop...wil gewoon dat 't gauw voorbij is
@ Vivian... *knuffel*... 't komt vanzelf een keer hoor! Maar kan me die teleurstelling wel voorstellen! Ik weet nog steeds niet van mezelf te zeggen of ik eraan toe ben of niet... zoals je in m'n vorige berichtje kan lezen; ik hoop gewoon dat het gauw voorbij is, die hele bevalling.
meiden thanks voor jullie steun vind het echt super dat ik hier alles kwijt kan. Ik ga nu lekker met bak ijs op de bank liggen naar csi kijken. Diaantje ik denk aan je meid!
Beeb zit hier echt in m'n ribbenkast. Heb het er benauwd van. Pffft. Heb al ff gelopen en gelegen, maar beeb zakt niet echt...
meiden, ik ben hartstikke gaar. Duik vroeg mijn bed in. Voor allemaal een dikke knuf, vooral voor degene die er doorheen zitten. En een extra grote knuf voor Dees! Amma
Hier nog 1 die gaar is. Bah zeg. Heb denk ik te veel geluierd vandaag. Ga maar ff koffie maken voor manlief en mij
heej meiden... Even een update van ons.. Na een korte bevalling van 5 uur..is om 09.13 onze prachtige dochter Jaydee Noelle Esmee geboren. Om 12 uur waren we weer lekker thuis... Ik ben niet ingescheurd heb wel 2 hechtinkjes omdat ik 2 schaafwonden heb op me schaamlippen en ze bang waren dat het misschien aan elkaar kon groeien... Met de kleine meid gaat het super goed..ze drinkt erg goed..al is het wel een klein beetje pijnlijk... Ze heeft ook al gepoept en geplast..echt een heerlijk meisje.. De foto's komen zo snel mogelijk..de site hier krijg ik ze niet op en hyves heeft kuren... Ik blijf jullie allemaal in de gaten houden hier hoor. Debora van harte me de geboorte van jullie zoon...!
Wat fijn MissN, dat je nu lekker kan genieten van je eigen kindje. Het ziet ernaar uit dat je toch positief terugkijkt op je bevalling. En helemaal mooi dat je niet ingescheurd bent.. Scheelt weer een hoop toch?
Debora en manlief, heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje Finn (vernoemd naar die leuke dierenarts in Grey's anatomy?) Vivian: meid, wat balen voor je, had het zo gehoopt, maar idd jouw tijd komt snel genoeg. Diaantje, vervelend die rugweeen, pas goed op jezelf. MissN, wat heerlijk dat allesgoed gaat met jullie,heerlijk lijkt me het om je meisje nu in je armen te kunnen houden. Danitjuh: wat lief dat je wat laat horen van je, en idd jouw kleintje komt vast snel, fijn dat de bruiloftvoorbereidingen goed gaan. Tja, wil ook al heel graag, maar mijn gevoel zegtme dat het nog wel even duurt, en iedere dag in de baarmoeder wordt ze een stukje sterker, dus das dan weer een voordeel. Ach, we zien het wel. Thirza: kan me je gevoel goed voorstelln, wordt soms ook onrustig van al die bevallende meiden, maar voor we het weten houden ook wij een kleine in de armen, geduld is een schone zaak, en de wondertjes zijn het wachten meer dan waard. Dees en Olaf: heel veel sterkte morgen met de bgrafenis van jullie kleine mannetje. Mijn hart gaat naar jullie uit. Meiden, goede nacht, en tot snel Liefs Amsy
Hey MissN! Wat fijn dat het zo goed gaat! En idd een korte bevalling. Hoe heb je het ervaren? Fijn ook dat je die hechtinkjes hebt, ik had ook een schaafwondje op mijn schaamlip en die is dus gaan vastzitten aan de ander kant, heeft de vk moet lostrekken Heel veel genieten nu van je kleine meid! Wat heerlijk he dat je nu echt een klein hummeltje hebt! En dat drinken aan de borst gaat echt minder pijn doen, je tepels moet ff wennen En zo'n kleintje zuigt hard! Stop je pink maar es in haar mond, je weet niet wat je voelt haha. Nou, veel geluk met jullie meid!
Debora en vriend, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Finn! Wat een leuke naam! Maar die had je hier al es verklapt geloof ik, vond hem toen ook al zo leuk.. Geniet er van met jullie gezinnetje!
Uiteindelijk is de bevalling me wel een beetje meegevallen.. Ik had gewoon het gevoel dat ik heel hard moest persen en dat ze er gewoon uit moes..en het ging zo razendsnel...heb er niet echt bij stil gestaan.. Ben echt super verliefd op me meisje ze is zo heerlijk tevreden... Maar ik ga nu naar bedje toe..even lekker liggen en nog ff lekker genieten met ze 3tjes... Ik vertel snel me hele bevallingsverhaal hier..
FIJN DAT JE HET ZO ERVAREN HEB MEID! HIER DAN WEL LANG PIJNLIJKE ERGE WEEEN GEHAD ,MAAR MET PERSEN DE ZELFDE GEDACHTEN EN WAS ER OOK ZO UIT