Hallo Feb mama's Het is jullie maand en ik wil jullie heel veel succes wensen met de laatste loodjes! Maak er wat mooi's van Liefs Dees (november mama)
goeie morgen meiden, volgens mij begint het nu iets serieuser te worden bij mij. sinds gisteren flinke krampen in m'n caaf, ook veel wakker geweest door die flinke krampen. toen ik net in bed iets aan het eten was had ik opeens een flinke steek van onder dus ik denk ga eens ff naar de wc.... en ja hoor slijmprop is los (aan het komen) gekomen. ik weet dat dat niet heel veel wilt zeggen maar in combinatie met die krampen ik ben echt benieuwd. de vk komt toch sowieso voor 12uur langs .
ik ga me even lekker douche en aankleden er is toch nog niemand online. krampen beginnen trouwens iets heviger te worden...maar niet mega heftig ze voel aan als flinke ongie krampen. tot zo meiden
hey ladies! het is zover! de februari baby´s kunnen legaal geboren worden hihi.. succes allemaal! gr Gwen (november mama)
onder de douche was het minder maar eenmaal weer uit de douche begint het weer. ik vind het best spannend, en ik hoop dat dit idd een serieus begin zal zijn.
Hallo Dames, Vanaf vandaag gaat het stokje officieel over naar jullie! Wij willen jullie allemaal heel veel succes wensen! Wij zijn nog niet allemaal bevallen dus zullen nog even bij de Januari mama's blijven schrijven, totdat iedereen daar bevallen is. Meiden heel veel succes met wachten! Mijn geduld wordt ook goed op de proef gesteld Groetjes Vivian Januari Mama
Hmm, in dat geval zal ikl goed mijn best moeten doen om je in te halen. Ik heb nog geen serieuze kramp gehad, wel een stuk of 20 harde buiken per dag die ook niet heel lekker aanvoelen, maar pijn... Neu... Nou ja, om 11u naar de gyn en wie weet waar die mee aankomt...
Ik wordt trouwens vanmiddag ontzettend verwend door Koos! Hij heeft een iPhone (zo'n telefoon van Apple met hoog gadgetgehalte) voor me laten kopen in Amerika en die komt vandaag aan in Nederland! Hij is helemaal Apple-fan en heeft er al een tijdje 1 en toen ik liet vallen dat ik hem ook wel gaaf vond, zag hij zijn kans schoon en nu moet ik ook fan worden. Nou ja, vooruit maar
Goedenmorgen! @Kikkert, hee leuk, je bent morgen uitgeteld dus je bent toch echt aan de beurt hihi, hopen dat het doorzet nu. Kids gaan zo naar school en ik weer ff naar bed (het was weer een lange nacht). Tot later meiden
Goedemorgen dames! Nou kikkert, zou jij de 1e februari mama gaan worden? Zet hem op he! Wat lief trouwens van de meiden die ons allemaal succes komen wensen. Voor de januari mama's die nog moeten bevallen: succes met de laatste loodjes en welkom bij de grootste familie van zwangerschapspagina
ik zit al start klaar te wachten op de vk die kan tussen nu en 12uur komen, en ik hoop dat ze na het inwendig onderzoek goed nieuws zal hebben voor mij(ons)
Spannend Kikkert! Ik duim voor een paar cm ontsluiting. Januari mama's met de laatste loodjes: hopelijk is het nu snel zo ver voor jullie! Mrijn, wat lief van je man. Ik vind het zoooo stom dat ik elke morgen vroeg wakker wordt terwijl ik nog op z'n minst 1 of 2 uur kan slapen. Dit soort voorbereidingen op gebroken nachten vind ik maar niets. Gisteren heb ik een nachtjes kalender voor Norah gemaakt waarop ze elke avond een sticker mag plakken. ALs hij dan vol is dan is de baby er. Voor de zekerheid loopt ie tot begin maart, maar ik hoop natuurlijk dat de laatste vakjes niet nodig zijn. Ik ga naar de Wupermarkt. En daarna nog wat strijken...
Nou kikkert, ik ga nu naar de Gyn. Als ik terug kom dan wil ik goed nieuws van je lezen hoor Succes! Tot laters! Liefs Angel
Dees heel veel sterkte vandaag! Het zal een moeilijke dag voor jullie zijn! Hopelijk word het een mooie uitvaart en hebben jullie een mooi afscheid van Thijs !