Nog geen baby's? Meiden het is nu februari hoor.. ben wel een beetje terleurgesteld Ik hoop op een hoop bevallingen vandaag! Lijkt me leuk, ben namelijk jarig Meiden, zet hem op!
Goedemorgen februari mama's! Nou daar is ie dan, de eerste dag van Februari..... @Kikkert, spannend meid. Ik hoop dat je VK je goed nieuws brengt en dat je bevalling begonnen is! @Gefeliciteerd MamaNorah, Supermummy, Sizzel en Dotje met jullie 37 weken! Leuk idee die kalende voor Norah, en ik hoop voor je dat je niet tot maart hoeft. @Januari Mama's met de laatste loodje, hopelijk wordt jullie geduld niet veel langer op de proef gesteld! @Mrijn, wat lief van Koos! Die phone zou ik ook wel willen. Maar ik mag niet klagen, heb voor mijn verjaardag een Ipod gehad die ook niet bepaald verevelend is.... kan er alleen niet mee bellen @Hier word de kat steeds gekker (voortekenen?) Vannacht heeft ie weer eens op de bank gepist..... ARG! :x
Joehoe het is februari! @alle lieve mama's: wat leuk dat jullie ons succes komen wensen! echt geweldig dat 'onze' maand nu echt aangebroken is! Januari mama's succes met de laatste loodjes! @Maja: gefeliciteerd met je verjaardag! @37wk: aantal van ons vandaag 37 wk, gefeli! @Kikkert: spannend, hoop dat jij vandaag de eerst feb mama bent! @Mrijn: super zo'n iPhone! Ik zit er sterk aan te denken vandaag een laptop te gaan kopen, die hebben we nog niet en lijkt me toch wel handig... kan ik ook beneden achter internet wanneer de kleine in de box ligt enzo... ga dan natuurlijk niet boven internetten! @Dees en Olaf... ik denk aan jullie vandaag... heel veel sterkte!
Ik kom weer even aan met een gek 'kwaaltje' hoor... heb sinds enkele dagen weer jeukende tepels, ik had dat alleen in begin vd zwangerschap... ben ik de enige?
Oh 'gelukkig'... wel gek he? Had dat echt alleen in het begin en dacht toen dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn...
Wie wordt de eerste echte FEBRUARI mama???? Ik stem op Mystery en Kikkert, en dan lekker nog voor het weekend! Want voor het weekend staan er ook alweer een paar te dringen Beebjes van Mystery en Kikkert: JULLIE MOGEN KOMEN HOOR, HET IS NU FEBRUARI!
@Susan, wat leuk dat je hier weer wat vaker te vinden bent! Jij bent nog mijn enige 14-feb-maatje, want Dwazie is lekker al aan het moederen... Ben benieuwd wie van ons als eerst aan de beurt is!
Goeiemorgen, vannacht iets beter geslapen dan de afgelopen nachten. Ik zat er gisteren echt even doorheen. Al die krampen, maar geen resultaat, dat geeft frustratie. Kikkert, wij hadden een afspraak voor zondag hoor! Nee meid, ga maar lekker bevallen. Er zijn er nog genoeg die zondag met me mee doen. Maja, gefeliciteerd met jouw verjaardag. MissN, fijn dat de bevalling is meegevallen. Nu lekker genieten van jullie meisje! Alle Jan. mama's bedankt voor de steun en diegene die overtijd lopen, ook succes gewenst! Dees, Olaf, familie en vrienden, heel veel sterkte vandaag.