Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    JAAAAAAAA, inderdaad Vivian! Klopt,pfffff.

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Dag dames. Gister was ik nog even bij de vk, even want ik heb nog nooit zo snel weer buiten gestaan. Gelukkig is alles goed, maar anders moet je wel heel assertief zijn bij deze tante om nog je vraag te durven stellen. Ik was amper binnen of de bloeddrukband zat al om me arm. 'Ja hoor goed', zei ze gelijk, waarop ze meteen opstond en zei 'de buik, de buik'. Ik kreeg amper de tijd om m'n kleding op te sjorren. Voeld ze: 'ja, heel gewoon kind'. Vorige keer was de baby niet ingedaald en als dat nu nog niet zo was moest ik langs de gyn. Ik wil hier naar vragen en zeg: 'is het..' 'Ja hoor' zei ze al weer, ik: ja, want vorige keer.. "had ik gelezen', zei ze. Verder niets. Nou ja. Ze rende gelijk weer naar haar bureau terwijl ik nog van de bank af moest komen, voor ik bij haar was stond ze al klaar om me de deur te wijzen.
    Tjeemig, wat een speed-daten. Beetje apart. Echt zo'n ervaren rouw-dauwer.
    Ik hoef echt niet lang te blijven zitten, maar ze kan toch op zijn minst even vragen hoe het gaat of dat ik nog vragen heb of zo?

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    geloof dat als ik dat nog een keer moet horen dat ik gillend wegren :)

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik merk ook dat ik er af en toe kribbig op reageer, in de trant van "nee, blijkbaar niet, anders had je het wel gehoord...". Natuurlijk ook niet helemaal eerlijk, aangezien die mensen het echt goed bedoelen....

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ren mee Vivian, zie ons al rennen...ha ha ha.
    Dat ziet er voor anderen dan uit als slow motion...

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    vk is net hier geweest, en de vk was best positief maar de baarmoedermond zit nog steeds dicht en is nog steeds niet gezakt :( . maar de vk zei ook tegen me dat dit niet veel te betekenen had, wat mijn lichaam is wel goed bezich...ze denkt zelf met carnaval...

pff ben toch wel iets teleurgesteld eerlijk gezegt. ik weet wel dat het niet veel te betekenen heeft maar toch.

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @kikkert meid das inderdaad balen ja kan me voorstellen dat je nu echt zoiets hebt van laat maar komen, nou meid dan ga je met ons mee op zondag :) we maken er een echt carnavalskindje van

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0

Och meid, weet precies hoe je je voelt. Balen!
    Doe maar gewoon zondag weer mee, goed?
    Dikke knuffel!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    de vk heeft zelf ook een klein voorgevoel van zondag netzoals mijn vader. mocht er in de tussen tijd niks gebeuren dan komt de vk dinsdag nog ff kijken bij me en dan moet ik vrijdag (volgende week) naar de gyn. pfff waarom duurt het toch allemaal zo lang.

och ja ik ga gewoon voor zondag net zoals jullie ;)

10. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Jeetje meis, tja zo zit er hier ook 1 alleen dat is een man die dat doet. Pfff die zie je ook liever gaan dan binnenkomen hoor. Maar snap precies hoe je je voelt. Ze luisteren niet eens naar je en als je een vraag hebt kun je die niet eens stellen, maar mag je volgende keer gerust vragen hoor of ze dat normaal altijd doet en dat je daar niet van gediend bent.

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bah ik word helemaal gek van al die nieuwschierige telefoontjes....ik heb echt zoiets van mensen laat me toch met rust als er wat is horen jullie het wel. ik heb gelukkig een nummermelder dus ik pas 9 van de 10keer nog niet eens meer op.

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeetje je zult maar zon vk hebben zeg geloof dat ik daar niet goed van zou worden, ik heb er maar 1 en die is gelukkig heel fijn

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zo ik ga ff naar de wc (ivm bloedverlies) inwendigonderzoek was best pijnlijk en ik heb nu bloedverlies helaas. en daarna ga ik ff traplopen op aanrade van de vk ;)

14. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Proficiat! :D

Bij de Gyn was alles goed, alleen die m*tsen in het ziekenhuis waren me kweek kwijt, dus die moest ik opnieuw doen :S
    Volgende week donderdag weer een afspraak bij de Gyn.

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Trap loop ze, Kikkert. En trouwens dat bloedverlies is normaal, dat wist je?
    Dat was mij toen niet verteld en ik schrok er nogal van.

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    AngelinaZ, fijn dat alles goed is.
    Kweek kwijt....tssss....belachelijk! Ik krijg vanmiddag uitslag van mijn kweekje.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou meiden ik ga ff naar de winkel wat eten halen voor vanavond, en morgen ga ik een grote pan erwtensoep maken mmmmmmmmm kom straks nog wel ff kijken heb me relax dagje ingelast dus

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga mezelf ook maar eens nuttig maken. Even strijken en opruimen hier.
    Maar blijf ook standby.

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja dat had ze me al vertelt dat dat bloedverliesnormaal was. maar het is best heftig, nog erger als een normale ongesteldheid :confused: och ja zal allemaal wel goed komen ;)

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen dames,

Allereerst wil ik zeggen dat ik in gedachten bij Olaf, Dees, Luuk en Thijs ben...

Hier es een keer een redelijke nachtrust gehad.
    Gelukkig maar. Peter die moest vanmorgen 5u al op. Toen was ik helemaal klaarwakker. Heb ff liggen zappen en ben om half 7 weer in slaap gevallen. Tot half 10. Heerlijk toch?

Ga zo ff naar het gemeente huis. Uitreksel halen voor het bevolkings register. Dat heb je nodig voor de aangifte. Ik weet niet of dat bij idereen zo is, anders is het misschien een tip om die vast te halen? Bij ons bij de gemeente mag ook iemand anders die voor je halen. Dan moet die wel jou paspoort meenenem

Deel Deze Pagina