@boney wist niet dat je die nodig had ik begreep van die vrouw bij de erkening dat mijn vriend aan mijn paspoort genoeg had, mm anders moet ik dat toch nog maar even navragen ook zo stom als hij daar voor niets staat he. thanks voor de tip
Maar dat hoeft dus niet. Ik dacht ook dat ik niet mee kon naar de carnaval. Nouja niet zelf carnavallen dan, maar mijn vriend is DJ. Dus dan sta/zit je naast een aantal hele grote boxen :S Ik was echt van mening dat dit niet goed is, maar de Gyn zei: waarom niet? De baby heeft er echt geen last van. Het enige waar je last van zal hebben is dat het vermoeiend zal zijn en moest van haar naar huis als ik te moe zou worden Dus dan kan een "gewoon radiooje" al helemaal geen kwaad
Nou dames.... de baby's mogen nu officieel komen! haha Hier gaat alles goed, heb wel erguh zere ribben werd er gister helemaal duizelig van. hoop dat het kindje snel gaat indalen zodat mijn ribben wat meer ruimte hebben Joepieeee ben vandaag 36 weken @maja82 Gefeliciteerd! @carnaval.... hier hebben we dat helemaal niet (Noord-Holland) vind feestjes altijd wel gezellig..... @Dees, heel veel sterkte vandaag! hier brand een kaarsje! en voor de rest weet ik het even niet meer.....
Tja, dat weet ik wel. Maar mijn vriend is al snel ongerust. Dat wordt nog wat.... En euhm.....was geen gewoon radiootje hoor. Ik had hem vrij hard staan.
Ja die hoopte ik dus vandaag te krijgen. Nu maar hopen dat de baby niet eerder komt dan de uitslag :S
Hier ook nog zere ribben. Echt vreselijk. Al weken en ik word er niet goed van. Ik wil je niet teleurstellen, maar ook ik had gehoopt dat het met indalen minder zou worden. Even als het maagzuur. Nou helaas.... Beeb is hier al helemaal ingedaald, maar het is nog even erg...
ik ben weer klaar met traplopen ik ga zometeen denk ik maar lekker op de bank zitten en een filmpje kijken.
geen leuk vooruitzicht najah, ik heb gelukkig niet zoveel last van maagzuur. Ook heb ik het gevoel dat de beeb er soms via de zijkant uit wil! kan soms ook zo pijnlijk zijn
bah ik zou er niet aan moeten denken tot de 42 weken te moeten lopen of langer...dan word je volgens mij toch ook mega depri
Hahaha ja maar dan heb je die boxen waar ik het over heb nog niet gezien Dan snap je waarom ik een "gewone radio" zei. Je kunt het een beetje vergelijken als boxen in een discotheek En dan 4 dagen lang stampmuziek voor jongeren
Als ik muziek lekker hard heb staan dan voel ik de beeb wel schoppen hoor! of ie nu lekker aan het dansen is in mijn buik of dat ie er niks aan vind weet ik nie
Nou kikkert, kijkze en sterkte. Ik ga ff naar de winkel en daarna ff verder freubelen aan me kraambedankjes. Kom vanmiddag nog wel ff kijken hoe het met je is Kikkert. Doei dames!
Morgen/ middag, Ik ga er nu maar vanuit dat het hier nog 3 weken gaat duren, dan kan het alleen maar meevallen toch? Haha
Misschien beetje stomme vraag dit, maar ik word de laatste tijd echt heel bezweet wakker.... hebben jullie dit ook? wat zou het wezen? het is niet warm op de slaapkamer ofzo, mijn vriend heeft namelijk nergens last van (en ik ben kouwkleun )
Dat hebben heel veel zwangeren op het laatst. Dat heeft met hormonen te maken. En met het feit dat je veel meer bloed hebt. Is heel normaal, maar wel vervelend. Soort van opvliegers. Heb ik ook. En dan voornamelijk 's avonds en 's nachts.