Heb je dan het zeiltje van uit het kraampakket? Of heb je een waterdichte molton gekocht? Ik heb een waterdichte molton. Die heb ik helemaal onderop gelegt, daarop de gewone molton en dan m'n hoeslaken. En ik moet zeggen dat ik er niet meer last van heb dan anders. En dat terwijl ik normaal ook altijd heel warm heb 's nachts. Ik heb het zeiltje uit het kraampakket niet eens geprobeerd...
Dan zal het er wel gewoon bijhoren dat zweten, Vind mezelf zowiezo eerder minder schoon, sta minimaal 2 keer per dag onder de douche, verschoon bed opeens 2/3 keer per week
Ik heb ook dat ik mezelf sneller 'ruik' Gatver zeg. Komt ook door afscheiding van hormonen en omdat je reuk vermogen nu opeens beter is. Maar vind het niet zo fijn.
Ik heb ook een waterdichte moton, die van de hema, moet zeggen weet niet of het zweten daar of aan de zwangerschap ligt, maar zweet normaal bijna nooit 's nachts
Voel me idd soms net een speurhond, elke geurtje ruik ik, en mannetje maar zeggen je bent gek, ruik niets
Ik vind mezelf trouwens ook helemaal niet sexy meer... Sommige vrouwen voelen zich sexy als ze zwanger zijn... Nou, dat is hier echt niet het geval. Heb pukkeltjes op m'n (.)(.) M'n haar zit voor geen meter, heb hang (.)(.) Dikke reet Mega bovenbenen... Nou niet echt sexy dus...
zo zie ik mezelf ook, lelijk! gelukkig zegt me vriend dat hij me nog mooi vind en dat het na de zwangerschap allemaal wel weer mee valt. Geeft me tog een goed gevoel En dan die lelijke groei-strepen (staie ofzow, weet niet hoe je het schrijft)
***buddy nieuws*** ichtus heeft nog steeds geen internet. ze hoopt vandaag weer internet te krijgen. ze is dus nog niet bevallen . @debora en mannetje van harte met jullie zoontje knuff ichtus @missn en mannetje van harte met jullie dochtertje knuff ichtus en voor de rest krijgt iedereen nog een knuffel van haar. ***einde buddy nieuws***
Hahaha Sexy voelen tijdens de zwangerschap, hier ook echt niet aan de orde. Hoop zelfs dat de bekende "roze wolk" hier gaat komen als de kleine er is, want ook die heb ik nog niet gezien 8)
En over de seks nog maar te zwijgen. Ben soms best wel eens bang dat dat na de bvalling niet meer het zelfde is als daarvoor... Maar Peter zegt dat ik me daar nu niet druk om mag maken. Dat zien we straks wel weer...
Sex ? Hier wil hij echt niet meer, bang dat opeens de vliezen breken. Hoop echt dat we week of 4 na de bevalling wel weer zin hebben. Knuffelen is fijn, maar heb het er nu wel mee gehad Komt vast weer goed
wij hebben afgelopen week al 2 keer sex gehad (gedwongen) pfff ik vond er niks lekkers aan. mijn lijkt het ook wel raar om na de bevalling sex te hebben
Dat hoop ik ook debie... Zodra alles weer een beetje normaal is daar benenden en het vloeien is gestopt, dan gaan we er weer voor...
goedemorgen dames is ik ook weer @ ichtus , ik heb gisteren wel gemeld dat ze geen inet heeft , maar mijn pc heeft vreemd gedaan misschien is het jullie ontgaan ? of is me bericht niet goed geplaatst ,. sorry voor de verwarring daarin ...... @ dees en olaf , sterkte vandaag @ kikkert , jammer meid , dat de vk niet t nieuws had wat je wilde .. @ de rest knuff