kreeg boekje vk, gids 2008 of zo, daarin stond dat meeste vrouwen de eerste 3/4 maanden weinig behoefde hadden. Maand 4-6 schijnt dan goed te zijn, Vanaf 6 maanden vinden de meeste het niets meer.
Het is nog rustig zo te lezen! Ik was vannacht en vanmorgen behoorlijk aan het rommelen heb zelfs op het punt gestaan de VK te bellen maar toen nam het weer in een keer af. lijkt erop dat ik een mini herhaling van mijn eerste bevalling ga krijgen. dat betekent dat ik nog zeker 6 weekjes mag. BLEH hoop echt dat ik niet zo lang hoef te wachten. SOrry was even een ego berichtje!
Haha, gedwongen sex. Moet ik mijn man echt vastbinden aan het bed, anders gaat het me echt niet lukken. (is echt sinds 2 weken zo, dus valt nog mee)
Ik heb heel de zwangerschap al minder zin... En nu met die dikke buik... En ik ben zo stijf als wat dus het gaat ook niet meer zo soepel... Mystery, gefeliciteerd met vandaag! !
ja hahahaha vandaag heeft te vk getoucheert dus vandaag hoeven we gelukkig niet te (sexen) maar morgen moeten we weer aan de bak bleghhh :-s maar ja we doen het voor een goed doel
Sorry kikkert, kan me er echt weinig meer bij voorstellen. Maar gaat toch om klaarkomen en niet zozeer de daad zelf of heb ik het nou mis?
hahaah , sexen nee echt niet he , hahah , bah bah moe der nie aan denken en ja 40 weken , jemig wat een rit .....
boney, ow, dat wist ik niet. dan toch mannetje gaan verplichten over een weekje als ik nog steeds niet bevallen ben. Mystery of kikkert weet jij vanaf wanneer ze evt gaan strippen
ben wezen stofzuigen en hier gaat het over sex, mis ik het weer Nou hier moet ik niet aan sex denken hoor....
kan ik geen antwoord op geven , aangezien mijn gyn zegt pas na 41.5 week iets te gaan doen , dus ..... geen idee of hij dan strippen of opwekkers of keizersnee bedoeld
@Lieve Dees, Olaf en familie; Ik wil jullie vandaag veel sterkte wensen. Mijn gedachtes zijn bij jullie en bij kleine Thijs*.