Hier hebben we maar liefst nog 1 keer sex in de week....jiiiieeeehaaaa! Ik hoop toch echt dat na de bevalling de frequentie weer omhoog gaat. En als de sex zou helpen hoe vaak moet je het dan wel niet doen? Tot 2 weken geleden deden we het nog 2/3 keer per week. Dan zou er toch al wat gebeurd moeten zijn.
Mijn Vk gaat mij maandag strippen. En draagt me pas bij 42 weken over aan de gyn. Dan moet er dus nog een afspraak gemaakt worden, dus wordt dan in ieder geval 42 weken + .... dagen. Moet er niet aan denken!
Als je langer dan 42 weken loopt dan houden ze je scherp in de gaten ivm vermindere functie van je placenta. Maar het komt idd niet vaak voor.
Prostaglandines is het stofje (hormoon) wat ook in sperma zit. Dat zit ook in de gel die ze inbrengen om je baarmoedermond te laten rijpen
@ suus , als ze je maandag gaan strippen , dan denk ik dat t nie lang meer duurt voor jou hoor ,kijk naar dwazie en missn , bij hun ging het ook snel
Nou, schijnt niet zo enorm spannend te zijn. Ik ken velen in mijn omgeving die gestript zijn en je kunt er niets over zeggen. Er zijn geen statistieken over slagingspercentage. Ook kun je nooit met zekerheid zeggen of de bevalling door het strippen of sowieso begonnen zou zijn. Bij de een begonnen de weeen uren daarna en een ander loopt nog een paar dagen. Qua pijn schijnt het enorm mee te vallen.
Met strippen maken ze zeg maar je vliezen los van de binnenkant van de baarmoedermond. Maar dn moet je bmm dus wel een beetje openstaan.
Mijn baarmoedermond moest verweekt zijn en dat was hij afgelopen maandag al. Dat was de enige voorwaarde voor het strippen.
Dat is eigenlijk wat ik bedoel. Als er nog helemaal niks aan de hand is en je dus nog potdicht zit dan kan het niet.
Ik hoop het Mystery, maar ik ben dan ook al 40,5 zwanger. Ik ga eerlijk gezegd nog steeds voor a.s. weekend.
Dat zei mijn VK ook Boney. Dan kunnen ze er niets mee. Maar mijn VK wil ook alleen maar strippen, alle andere handelingen laat ze aan een gyn over.