Vivian, carnaval is Limburgs alleen voor de rest van nedeerland geldt dat niet blijkbaar (zze kunnen ons niet verstaan denk ik . Daar is het vooral Brabant (Den Bosch) maar ik ben 1 keer geweest, uuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh tja, wat zal ik zeggen. Het is eceht Limburgs. Wij beginnen vanavond en normaal gesproken eindigt het pas op aswoensdag, dus 6 dagen in totaal. Dat ga ik hier niet meer redden dus vanavond en zondag en de rest zie ik wel. Hoop eigenlijk dat beebje snel komt, begin het echt beu te worden nu,
haha gek wil ik niet zeggen , maar mijn banner loopt een paar uur voor , dus die stond gisteren al op iam do today , hahah
haha, vind ook dat onze kleintjes zich iig moeten houden aan de 40 weken, dus mystery mag nu aangezien de banner verandert is. Wil zelf liever niet 3 feb en 14 febr.
Geeft niets Boney, je hebt tenminste nog een excuus. Straks twijfelt iedereen gelijk weer aan je mentale gezondheid....
haha ja leuk hoor dat excuus. Dat kunnen we straks niet meer gebruiken. Ja als je BV geeft, dan schijn je dat ook nog lang te hebben... Dus ik ga heeeeeeeeeeeeeel lang BV geven... +/'
ik moet wel zeggen dat die kleine sinds gisteren zo gigantisch rustig is , af en toe twijfel ik dan , ben je der nog wel , en dan duw ik een keer en krijg ik een trap terug , maar acht t schuiven en zo ,dat is er niet meer bij ,
ja vind je boney... mijn beeb mag wel toegesproken worden hahahaha is nog niet geboren en nu is ie al eigenwijs
Ik vind het hier wel heeeel gezellig meiden, maar ik moet echt naar het gem.huis. Straks komt m'n zus en dan zit ik hier nog lekker met m'n onbijtboel nog voor me... haha Ben ff opruimen.
Nou, die van mij niet. Mijn vriend zei 25 jan.= niet geluisterd. Mijn moeder zei 29 jan.= niet geluisterd. 2x gyn zei 31 jan.= niet geluisterd. Ik zeg al sinds maandag kom maar= niet geluisterd. Begint al lekker zo!
hier had beeb gisteren toch ook een rustige dag mystery? Vond het gewoon eng. Maar vandaag maakt hij het weer goed. Heb gisteren een uur zitten wrijven, praten en duwen voor ik reactie kreeg. Was bijna in paniek.