@ vivian, ik zal een colaatje drinken (mmmmmmmmmm). Ik kom dan wel uit noord-limburg dus volgens het zuiden kunnen we hier ook geen carnaval vieren. Geeft niks, als hetmaar gezellig is...
en zijn er hier nog spannende ontwikkelingen geweest afgelopen avond/nacht? nog iemand bevallen of aan t bevallen?
Dat schiet dan mooi op Debie. Ha ha ha. Mystery, da's inderdaad verschrikkelijk. Sorry, even niet bij stil gestaan. Maar moet zeggen dat het hier ook niet geheel pijnloos is. Maar niets vergeleken bij jou!
nou dames het is heel gezellie hier , maar ik ga toch even een poging wagen iets te doen ..... tot daalk
zin om te vrijen uhmmm nee niet echt. vind er ook niks lekkers aan maar we doen het omdat mijn baarmoedermond niet wilt mee werken en dit door sex een handje geholpen kan worden
Inbraak. Succes februari mama's het is nu jullie maand. Er zijn er al een aantal bevallen zag ik. Iedereen heel veel succes met de bevalling en de laatste loodjes en geduld als je overtijd loopt. We zijn met nog een paar januari mama's over maar we laten het weten als iedereen bevallen is. groetjes Pacific Uitbraak
@anoek ja ik woon nu in midden limburg en moet idd zeggen dat het verschil tussen zuid en midden al groot is en idd in zuid zeggen ze dat ze in noord geen carnaval kunnen vieren maar ik vind belangrijkste dat het gezellig is. En thanks voor de cola geniet er maar lekker van vanavond.