Oh god..... het zonnetje schijnt lekker op de ramen hier, maar die mogen ook wel weer eens gelapt worden!
haha, hoe bedoel je ik ben zwanger. Sta de deur af te sluiten, kijk naar beneden heb ik mijn pjama broek nog aan. Maar goed dat ik het zelf zag, anders ben ik vast de nieuwe dorpsgek. nu echt weg
ivm met de verweeking van de baarmoedermond, sex is een hulpmiddeltje voor het iets te versnellen (mist er wel al wat gaande is in de cavia
toch raar dat t bij iedere VK anders is. Vind dat er toch meer richtlijnen moeten komen in NL dat ze meer overal hetzelfde gaan werken. Is toch veel prettiger.
tja...maar hoe groot is die kans...ze zeggen zoveel dingen tegenwoordig..ik zou de natuur gewoon zn gang laten gaan. als ie eruit wil komt ie wel. maar goed...dat is mijn persoonlijke mening.
Whahahaha debie..... Ik heb ff de boel een beetje aan kant gemaakt hier en jullie hebben er weer 5 ! pagina's bij... Ga nu naar gemhuis en daarna ff lekkers halen.... Doei
Goedemiddag dames, Zijn er al nieuwe bevallingen bezig of is alles rustig.. Vandaag 37 weken en mag eindelijk thuis bevallen.. jippie.. Werd vanochtend wakker met flinke rugpijn (ongi gevoel) maar dat is gelukkig weer weg getrokken
haihai iedereen, Wat is er alweer veel gekletst zeg.. heb ff bijgelezen... @ mystery; ik hoop voor je dat 't vandaag gebeuren zal... anders nog even geduld... @ seks; helaas ineens een stuk minder; denk dat m'n mannetje 't niet zo fijn meer vind ofzo... ik wil nog wel hoor, maar moet 'm bijna meeslepen soms. @ zweten 's nachts; herkenbaar, heb ook moltonwaterdichte zeiltje, het is in de slaapkamer echt KOUD maar in mijn bedje veeeel te warm. (dus; deken erop, deken teruggeslagen, deken erop, deken teruggeslagen... zucht) @ stofzuigen... hm... moet ik doen. moet ik doen. denk ik al de hele week. nesteldrang is hier ver ver VER te zoeken hahaha, heb alleen maar zin om lekker op de bank te zitten en filmpjes te kijken ofzo... Grr... kom er net achter dat mn mannetje z'n mobiele telefoon is vergeten, hij moet naar school vandaag. ARGH... tweede keer deze week dat hij z'n telefoon vergeet. (ik ben altijd bang dat ik juist op DAT soort momenten beval, krijg bijna spontaan buikpijn haha). Maar oke, ik ga dus maar eens stofzuigen....
Zo dan.... Ik ben een uur weg geweest en er zijn maar 2 berichten bij.... Ik was al bang dat ik veeeeel pagina's moest terug lezen. Ik had gisteren gebeld naar het Gem huis of ik ook voor Peter een uitreksel mocht halen. Ja, dat mocht, maar dan wel zijn paspoort meenemen. Kom ik daar... Ow mevr. daar heeft u een machtiging van hem voor nodig.... Grrrrr kan ik dus nog een keer. Was flink pissig. Het is namelijk ook een eind lopen van de parkeerplaats naar binnen. Kreeg wel 1000 x excuus, ze zag me al binnen komen waggelen... Nou dan volgende week nog maar weer een keer.
Zou ook balen als vriendlief tel zou vergeten. Gelukkig weet ik dat hij dat niet zal doen. En zo ja, dan komt hij terug ervoor. Is als de dood dat hij niet bij me kan zijn als het is begonnen.... Hij verliest dat ding geen sec. uit het oog...
Ik heb zojuist besloten dat ik vandaag geen telefoon meer ga opnemen! Ben ik op zolder aan het strijken, hoor ik de telefoon...Moet ik 2 trappen naar beneden waggelen, is het UPC met een 1 of andere aanbieding. Maar goed dat mijn lichaam bomvol hormonen zit, heb ik een goede reden niet vriendelijk te blijven.
haha krista, ik laat hem ook gaan hoor als ik boven ben. Anders ga ik veel te snel de trap af, en vandaag of morgen donder ik met buik en al naar benenden. Ze bellen heus nog wel een keer.
Zwangerschapsduur: % 2005 16 - 27 weken 0,5 28 - 31 weken 0,4 32 - 36 weken 4,1 37 - 41 weken 90,1 42 - 45 weken 5,1
Ik heb precies hetzelfde... kussen en dekbed voelen dan ook echt klam aan... mijn vriend heeft nergens last van... geen idee hoe het komt... zal er wel bijhoren!