Wat een schatje! Vooral die foto waarop ze zo hard moet huilen, dan wil je die kleine meid toch direct lekker knuffelen.
hoi meiden ik heb alles weer op mijn gemak gelezen.. hier natuurlijk de befaamde kraamtranen dag.. nit dat ik nu heel veel tranen moet laten maar merk goed dat ik even gas terug moet nemen en lekker mijn rust moet pakken alles gaat goed.. behalve dat elise iets teveel is afgevallen waardoor ze vandaag 2 flesjes bijvoeding krijgt.. maar dat was niets om mijn zorgen over te maken ah ah.. nou datdoe je natuurlijk wel... FOTOS ZIJN BIJ MIJ OP HYVES.. IK VIND DAT UPLOADEN NAAR HIER ZO GEDOE EVEN MET VERKLEINEN ETC ETC ETC.... MAAR KOM EN AANSCHOUW MIJN KADOOTJE.... http://nathasja3.hyves.nl/
ik word nu stiekem toch eigelijk altijd wel een beetje jaloers als ik iemand met een babytje zie...dan denk ik ik wil ook
Tuurlijk maak je je zorgen, doet elke moeder, volgens mij. Maar ze zal vast snel weer aankomen!En doe jij een beetje rustig aan meid. Maar euhm, kan geen foto's zien.
wat een schatje zeg! gelukkig gaat alles goed met jullie, behalve iets minder dat ze iets teveel was afgevallen. doe lekker rustig aan meid en geniet en met volle teugen van! dikke knuff
Trouwens Dwazie, je moet jouw banner wel even aanpassen hoor. Dat kan echt niet meer met al die jaloerse mama's in spe hier.
Ik zit ook al met tranen in m'n ogen als ik een baby geboren zie worden in "de verloskundigenpraktijk" ha ha die verdomde hormonen ook
ik ga weer ff de hond uitlaten tsja ik moet veel kleine stukjes wandelen van de vk dus de hond heeft geluk.... ik ben zo terug
wat een schatjes zeg meiden. geniet er lekker van! zo ik heb gestofzuigd pffffff maar moest echt gebeuren. nu alleen ff dweilen dan zit het er weer op bah bah. bij mij is de zin ook heeeeeeeeeeel ver te zoeken
Wat een mooie beebs heb ik weer voorbij zien komen. Heb net de honden uitgelaten, maar wat een gemene steken de hele tijd in mijn caaf. Wordt er niet vrolijk van.. blegh
boney; moet je dan in spijk zijn? Echt het meest belachelijke stadhuis met die openingstijden e.d. Wat een schatje missn, dwazie bij jou zie ik geel foto's? Ben echt zo jaloers. Hier zijn de boodschappen gedaan, moet eigenlijk gaan strijken nu.
ah wat een scheetje is die Jaydee zeg! Dwazie, ik zie geen foto's op jouw hyves...ik mag ze niet zien denk ik! Heb je dus even aangemeld als vriend, is dat ok? (chabby25)
dat heb ik ook elke ochtend... alleen bij die laatste 10 minuten van het programma waarbij altijd een beeb geboren wordt...