Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Shoarma broodjes met komkommersalade.... Of misschien dat m'n moeder zegt: kom hier maar eten, dat is natuurlijk altijd gemakkelijker. :D

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :) Ik hou nu via mijn gewone mail contact met Pino!
    ze vindt het leuk als ik jullie op de hoogte houdt!

dus bij deze!

Mail van gister!

Ben afgelopen nacht weer in t ziekenhuis opgenomen geweest, de baby lag weer in stuit... had gisteren een uur lang flinke weeen maar helaas hielden die er weer mee op, de baby is vanacht weer uit zich zelf terug gedraaid en lag vanmorgen weer netjes met t hoofdje naar beneden, maar dat wisselt dus met de minuut, hij heeft geen zin te blijven liggen en draaid vrolijk een paar keer per dag om...
    Hierdoor willen de weeen en de ontsluiting niet doorzetten.. maandag krijg ik gel ingebracht in de hoop de boel rijp te krijgen zodat ze kunnen gaan inleiden. Ik moet van zondag avond tot minimaal dinsdag in t ziekenhuis blijven. Hopelijk kan ik dinsdag naar huis met een gezonde zoon.. Ik maak me wel zorgen over de bevalling, bang dat ie halverwege weer in stuit gaat liggen en het alsnog een keizersnede word... maargoed das even afwachten allemaal...
    Eerst maar eens zien wat aankomende week gebeuren gaat met de gel...

vandaag email!

de gyn vertelde me dat ze het maar 2x inbrengen en als dat niets doet heb ik gewoon pech gehad... Ik moet nu van zondag tm minimaal dinsdag in t ziekenhuis blijven.. dus hopelijk kom ik met een kindje terug!

Ik lig nu lekker op bed, m'n dochtertje heeft bij oma geslapen dus ik kan lekker even op adem komen.. heb ook al weken niet geslapen, dus kan nu even lekker 3 dagen rusten voordat het gebeuren gaat.

liefs pino

Als jullie wat willen zeggen tegen haar kan het via mij! ;) ze vindt het leuk om zo toch nog betrokken te zijn bij de laatste loodjes van elkaar!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    mijn vocht drijft langzaam weg ;) zzal nog wel ff duren

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat was echt een moment om snel een foto te schieten :)

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    steken in caaf ---> ja heb ik ook, komt echt door het hoofdje van de baby.

vocht vast houden :rolleyes: hoezo dikke olifante benen ;) ik hou echt super veel vocht vast auw auw

6. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Jah heb ook olifanten voeten.. das alleen erg vervelend met schoenen aan doen. Maar loop het liefst op mijn pantoffels rond..

Was gisteren bij de vk geweest en daar werd gezegd dat ze erg diep was ingedaald, maar het lijkt wel of de steken met de dag erger worden.. auwwie..

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    das al 1 geruststelling...ik ben zo blij als ik van dat vocht af ben

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :) ja is leuk voor later ;)

9. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    ik dacht dat ik de enige was die zo last had van vocht.
    ik merk het vooral als ik hurk om iets op te pakken, dan knelt het bij mijn knieholtes... :S Dacht eerst echt; wat is dit?! ... normaal raakten mijn benen elkaar nieteens als ik rechtop stond... :S en nu...

Kan waarschijnlijk echt geen ENKELE broek van mezelf nog aan na de zwangerschap voor minstens een jaar lang :S ... en waar al dat vocht vandaan komt?

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik krijg helaas geen schoenen meer aan :( dus ik loop alleen nog maar op m'n crocs...is niet echt charmant maar ja wat moet ik anders.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    maar merk nog wel als ik ff sta vocht naar voeten zakt! maar ja komt allemaal goed , nu nog van mijn slubber buik af :oops:

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja precies ,maar je blijft schieten :)

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lieke ik was laatst bij de dokter en die zei ook tegen mij...je hebt pech of je hebt geluk qua vocht vast houden.

en dan heb je ook nog vrouwen die hebben alleen hun handen en voeten dik. maar ik ben een van de pech hebbers die wat over het hele lijf vocht vast houd... ik heb nog nooit z'n dik gezicht, armen, benen enz... gehad

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik moet toch even inbreken hoor. ;)

Meiden, heel veel succes de komende tijd.
    Vooral bij het wachten en de aankomende bevallingen. :)

Geniet van de laatst momentjes, voor je het weet is het allemaal weer voorbij
    en ben je de 1 verjaardag al aan het voorbreiden, hahaha!

Groetjes van een februari 2007 mama. :p

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    komt allemaal wel weer goed. je kunt nog altijd gaan sonja bakkeren hihi als je nog ff wacht doe ik met je mee ;)

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ow ja geef mij een foto toestel in mijn handen en ik ben wel fftjes zoet hihi ik maak echt van alles en iedereen foto's....dus kun je je voorstellen als die kleine ukkie er is :)

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ joma je mag tantepino heel veel suc6 toe wensen van mij. en natuurlijk ook een dikke knuffel.

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    en nu ga ik echt ff opruimen anders heb ik nog niks uitgevoert als mijn man thuis komt hiihi

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hehe

JOMA jouw meisje is echt een schatje ook

hoe voel jij je heb je ook last gehad van kraamtranen onzekerheden enz enz..

vocht verdwijnt hier heel langzaam had het sneller verwacht en over die buik nog maar niet te spreken

ik wet niet meer wie vroeg over de kraamvezorgende maar hier is ze echt super

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hihih ja is goed alleen denk dat het voor het overtollige vel :oops: de buikspieroefeningen beter zijn :rolleyes:

Deel Deze Pagina