Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @baby4me,

de vorige keer had ik met 11 weken een afspraak bij de verloskundige, die enkel een soort intake heeft gedaan en bloed geprikt en de buik gevoeld etc.
    Met 13 weken zou ik dan de termijn echo hebben.
    Met 12 weken kreeg ik een miskraam maar het zag er uit dat als er eerder onderzoek was geweest zoals echo, dat het vruchtje al eerder niet in orde was.

Daarom vind ik een echo met 9 of 10 weken heel wat prettiger, want 13 weken zijn echt lang en je weet niks.

Nu bij mij was het dus wegens omstandigheden extreem vroeg, en dat vind ik ook weer wat extreem, want zoals je zegt, de kans dat je al iets ziet is minimaal en vaker niet dan wel en daar heb je ook niet veel aan.
    wanneer is jouw echo?

Liefs
    Amma

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb 25 juni eerste echo ben benieuwd of er dan wat te zien is,spannend!dat is nu over 2 weken precies!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb er ook last van hoor en hoop dat de weken snel omvliegen!

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Die ongi krampen, echt heel vervelend, al heb ik wel het idee dat het iets gaat afnemen.

amma, fijn dat nu alles ok was, op naar volgende week dan.

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    alle "nieuwe"zwangere meiden proficiat en geniet er maar lekker van

liefs kikkert

6. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Vandaag een kleine zwarte blob op het echo scherm gezien. Nouja, het zit iig op zijn plaats! :D

Weet dat ik hier niet veel ben maar ik word veel te zenuwachtig van al die verhalen over mk's en al die dingen die ik opzoek over op het internet dus ik ben vooral lekker aan het genieten van het prachtige weer hier en zit lekker weinig achter de computer maar zorg goed voor mezelf en geniet van alles... ;) Waarschijnlijk zien jullie me wat meer na de 12 weken ;)

7. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    hoi hoi ladys

kom even stiekum inbreken!

wil alle nieuwe zwangeren feliciteren en de andere dames sterkte wensen met die eerste spannende weken..

ik weet inmiddels heel goed hoe dat is en zal de volgende keer extra bezorgd die weken beleven....

even een update vanaf deze kant, ik zit inmiddels weer in mijn vruchtbare dagen en ben bezig met de ovulatietesten van CB. vorige maand heb ik een smiley gehad (ei) en daar wacht ik nu een beetje op eigenlijk. natuurrrrrlijk hebben we al goed geoefend de afgelopen dagen , want je weet maar nooit!

hoop dat ik geluk mag hebben deze maand , en dat ik weer naar een zwangertopic mag. als ik nu zwanger zou raken , hoor ik helaas niet meer bij jullie maar kan ik samen met de nieuwe andere dames naar het maartmammies-topic!

wie weet ......zou trouwens wel erg snel zijn , maar we blijven hopen en klussen!
    houd jullie op de hoogte!

8. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He lieve meiden,
    War hebben jullie al veel gekletst vandaag, we moeten nog tot februari!
    @Amma, fijn dat je volgende week weer mag en dat de gyn zo goed reageerde.
    @Joma, fijn meis over 2 weken al!
    Ik ben echt aan het aftellen naar volgende week maandag!
    @Lievebeestje zet hem op hoop je snel weer op dit forum te zien!
    Liefs

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid ja bent al aan het alftellen weekje is zo om hoor :)

ja ik mag gelukkig ook betijds ,ik mocht ook al eerder maar dan valt er helemaal niks te zien ,dus over 2 weekjes vindt ik goed! :D

10. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Goed hoor meis!

11. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad, en het hartje klopt!
    Het zag er allemaal goed uit, gelukkig. Over 2,5 weken mag ik alweer terugkomen voor nog een echo.

Alle nieuwe zwangeren: gefelicitieerd!

12. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Wat fijn meis, van harte gefeliciteerd!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat super fijn meid ! ook dat je al kan zien dat het hartje klopt supper! dat zal ik dan ook over 2 weken kunnen zien als ik ga want dan ben ik 6 weken en 5 dagen.ben benieuwd! :)

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh heerlijk meid geniet ervan....

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    meiden wat hebben jullie allemaal snel een echo ik hoop dat ik ook zo snel mag al is het alleen maar het luisteren van het hartje dan ben ik tenminste gerust gesteld al moet ik zeggen dat ik nu echt op die roze wolk zit dat was vorige week wel anders maar heb me zelf voorgenomen niet te zeer te luisteren naar al die mk verhalen maak ik mezelf alleen maar gek mee

16. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    meiden ik mag er ook bij 12 juli heb ik me eerste echo vindt het zo spannend dat ik vanacht bijna niet geslapen heb

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ook een februari mama! Ik moet donderdag voor het eerst naar de vk.

En het lijkt wel of iedereen hier zich heel erg bezig houdt met die mk verhaaltjes. Iedere keer als ik ook maar een klein pijntje in me buik heb denk ik o jee. Iets te veel mk verhaaltjes gelezen geloof ik :S Maarre zolang je niet helder rood bloed is er niks aan de hand toch?

Iedereen hier natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik denk dat we het niet meer over m's moeten hebben..maar nu alleen over de leuke dingen..dan we in februari ons wondertje eindelijk in onze armen mogen houden enzo..dat zijn veel leukere vooruitzichten..!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    welkom daantje86 en Ariel! geniet van jullie roze wolk!

20. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    genieten doen we zeker. was gister al aan het nadenken waar de klein zou gana slapen bij onze zoon hebben we besloten dus hoeven we niet veel meer te kopen eigenlijk te gek voor woorden want eerst moeetn die 12 weken nog voorbij gaan

Deel Deze Pagina