Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ga nu zelf nog even naar bed , heb een kut nacht gehad , veel buikkramp
    zodra ik meer weet horen jullie het

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Jeetje.. die kikkert zeg, nou dat duurt niet lang meer. Geweldig onze eerste Feb mama. Succes meis

@ Ichtus, wat vervelend steeds dat je geen internet hebt zeg pfff lijkt me ook niet leuk meer.

Kusss

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

het is 9.00, dus ik zit er klaar voor hoor! Ik houd me netjes aan de afspraak.

Net even snel gelezen dat Kikkert al lekker bezig is. Kikkert,ik denk niet dat je dit nog leest, maar heel veel succes meid! Ik denk aan jou en volg alles op de voet door jouw buddy.

Ik heb een redelijke nacht gehad, ik merk dat ik minder last heb van de blaasontsteking, dus het kuurtje slaat goed aan.

Nu even teruglezen.....

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mystery, ik hoop dat je nog een beetje kunt slapen. Vreselijk die buikkramp, weet er helaas alles van. Maar we hadden om 9.00 afgesproken, maar zullen we er 11.00 van maken?

Marion; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon: GIEL! Geniet maar lekker van deze mooie tijd.

Amma; fijn he, al die hormonen? Maar af en toe even lekker janken kan enorm opluchten. Moet er toch uit.

Ichtus; wat is dat toch met dat internet van jou, grrrrr. Je vroeg of het bij mij al rommelde. Ja hoor...al bijna 2 weken, maar allemaal van die symptomen waarop gezegd wordt...."kan nog weken duren". Zoals verweekte bmm, harde buiken, ongi-gevoel, etc etc.
    Maar het is gewoon afwachten, je kunt er werkelijk niets over voorspellen. En laat ik nou een kei in afwachten zijn.....NOT.

Mrijn, doe je het een beetje rustig aan? Jij bent ook al aan de beurt hoor, dus hup....benen op de bank en relaxen.

En Boney is ook erg actief las ik. Ook voor jou; even relaxen vandaag.

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja....Naatje, kan ik mijn strijkgoed opsturen? Ik heb er echt een hekel aan! En helaas ligt er nog wat hier.

6. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Goedemorgen!

@Suus: Ja...ik weet we hadden 9.00 uur afgesproken. Maarre....ik voel nog niks. Ik ben bang dat mijn dochter hier niet mee gaat instemmen.

Ik heb net een ontbijt op bed gekregen :D , wat een luxe. Croissantjes en versgeperste sinasappelsap. Ik kan er dus weer helemaal tegenaan!

Het wordt nu wel spannend voor Kikkert, ze gaat gewoon vandaag bevallen! De 1e februarimama. Ik hoop dat ze het nog een beetje vol kan houden, ze is waarschijnlijk al de hele nacht in touw.

Ik ga even lekker douchen. Heb sinds vorige week een klapstoeltje onder de douche staan. Kan ik lekker zitten, al voel ik me wel een gigantische ouwe muts.

Kom straks nog even kijken!

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hmmm, niemand te vinden hier.
    Dan ga ik maar eens de was opvouwen en daarna mannetje wakker maken. Ik heb namelijk wel honger en alleen ontbijten vind ik niet zo gezellig.

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Jammer meiden dat de afspraak van 9uur niet door ging. Wacht op de 11 uur. :)

Kikkert succes vandaag.

Amma gaan gewoon voor morgen hoor, we blijven hoop houden.

Hier denk ik rond 12 uur de eerste visite en dan tot uurtje of 8 vanavond.

Dus nu nof ff stofzuigen, wc doekje doen en dan ff douchen.

probeer tussendoor ff te lezen.

9. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen!

Jammer geen babynieuws vannacht. Wel goed dat Kikkert al 3 cm ontsluiting heeft. Hopelijk heeft ze aan het einde van de dag haar kindje in haar armen!

10. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Jullie hebben allemaal over mijn vraag van gisteravond heen gelezen. :cry: :(

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goedemorgen!

@Kikkert
    je zal dit idd wel niet meer lezen voor de bevalling, maar wil je toch even heel veel sterkte en plezier wensen... jeetje wat spannend zeg! :D

@debie & amma: ik ga nog steeds mee voor morgen... maar ik voel nog niks 'rommelen' dus ben bang dat het 'm niet wordt... :(

@suus ontbijtze!

@marion gefeliciteerd met Giel! en moest wel even glimlachen om je vliezen breken onder de zonnebank :D

Bij mij ging gisteren om 17:00 uur ineens de deurbel... stonden vrienden voor de deur, ze kwamen me ophalen om uiteten te gaan... ik wist van niets en had me net met joggingbroek op de bank genesteld & mijn vriend was nog werken. Bleek dat ze hem al gebeld hadden, dus ik snel aankleden en zijn mijn vriend op gaan halen en lekker uit eten geweest... echt leuk! Wil nu nog even genieten van die spontane avondjes! :D

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie zoon Giel!

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi MamaNorah... :D

Ik moet zeggen dat het me nog meevalt met onhandig zijn, ik let nu wel extra op hoor... want als ik niet nadenk bij alles wat ik doe gaat het wel mis! ;)
    Ik heb meer dat ik met iemand in gesprek ben en ik word even afgeleid door iets dan ben ik de hele draad kwijt van het gesprek... voel me dan zo lullig, net of ik maar half luister (en waarschijnlijk is dat nog echt zo ook)... :oops:

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden

@kikkert je leest dit niet meer maar heel veel sucses meid we denken aan je
    @suus sorry meid ik heb 9 uur ook niet gered en het ziet er ook niet naar uit dat ik 11 uur ga redden kleine is nu al eigenwijs :)
    @Marion70 Gefeliciteerd met jullie zoon meid geniet er lekker van

Nou heb gisteren wel alles bij gelezen maar niet gereageerd heb een baalweekend komt denkelijk omdat ik het toch wel moeiljk vind om als fanatiek carnavalsvierder dit jaar thuis te blijven heb het er wel voor over maar is evengoed heel raar dat al je vrienden gewoon gaan snappen jullie wat ik bedoel?

15. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Nou Vivian, snap precies wat je bedoeld! Hier hetzelfde...

16. supermummy

supermummy Niet meer actief

:) Kikkert eindelijk ben je dan echt bezig! Succes, en hoop snel
    iets te horen

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

Haha Mamanorah ben zo onhandig en vergeetachtig dat ik zelfs over je
    vraag heen las :(

Hier super vergeetachtig, ik vergeet altijd dat ik water aan het koken ben voor de thee,dus heb al 3x deze week de theepot droogekookt.

Ook hadden we afgelopen week met vrienden afgesproken, was ik mijn vriend vergeten te vertellen, dat wij deze vrienden zouden ophalen. Dus moesten we weer 3 kwartier terugrijden om hun op te halen. :confused:

Hoort er bij zullen we maar zeggen.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen lieve dames

Hier gelukkig slaap van gisteren beetje in kunnen halen. Heb toch wel hele stukken achter elkaar kunnen slapen.
    Net lekker ontbeten met crosantje en kopje thee.

Kikkert, je gaat vast vandaag je kindje zien... Fijn voor je en ik hoop dat het vanaf nu een beetje vlot gaat.

Mamanorah, ik heb niet dat ik onhandiger ben, maar ik let nu ook beter op met wat ik doe denk ik. Ik ben heel bang dat ik val. Bv over een kat of van de trap.

Balen voor Ichtus dat ze geen internet heeft zeg. Ik zou gewoon ontwenningsverschijnselen hebben volgens mij.

Vivian, kan begrijpen dat je baalt vanwege carnaval. Wij hebben hier geen carnaval, dus weet ook niet wat ik mis.

Heb geen 2 schermen open dus sorry als ik iemand vergeet.

Ik heb zo'n 3 kwartier over dit berichtje gedaan. Elke keer kwam er wat tussen. Maar nu ga ik echt Alt S drukken....

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ja, marion bevallen. Moest wel ff lachen toen ik las dat haar vliezen onder de zonnebank zijn gebroken. hihi, zal je gebeuren. Ik hoop wel voor je dat het thuis gebeurde en niet in een zonnen centrum...
    Maar gefeliciteerd met jullie zoon Giel. Geniet ervan.

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen meiden..

Kikkert super zeg..heel veel succes...!

Marion gefeliciteerd met jullie zoontje...

Vannacht weer een iets beter nachtje gehad..
    Jaydee drinkt nog maar 1 bors en zit dan vol...maakte me er een beetje zorgen over..maar dat is helemaal niet nodig..ze was vandaag al 80 gram aangekomen..:D

Ik ga nu even me oogjes dicht doen..!
    Ik hou het hier wel in de gaten...:)

Deel Deze Pagina