Februari 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by bigdream, May 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

hier gelukkig weer een drukke goed voelbare beeb.. sinds gistermiddag laat... Valt weer een hele last van mijn schouders.. Dus vandaag niet naar het ziekenhuis! Niet nodig! :D

@ Kikkert : aaaaaah spannend! 3 cm al! kom op meid! Ik denk dat je vandaag je kleintje nog vast mag houden! Ik denk aan je!

@ Marion : Gefeliciteerd met jullie zoontje Giel!! geniet ervan!!

2. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    BEVALLINGEN VAN DE FEBRUARIMAMMA'S

3/1 Maja82 ~ bevallen van dochter Lune ~ 34w2dgn ~ ...gr ~ cm ~ bijz: 6 weken te vroeg bevallen
    16/1 Jollie ~ bevallen van dochter Kyana Mariona ~ 34w ~ ...gr ~ cm ~bijz: 6 weken te vroeg bevallen
    19/1 Bigdream ~ bevallen van zoon Ruben ~ 37w ~ ...gr ~ ... cm
    23/1 MariekeV ~ bevallen van zoon Elian Alvin ~ ...w ~...gr ~ ...cm
    24/1 Joma ~ bevallen van dochter Gwen Alysia ~ 37w ~ 3355 gr ~ 50 cm
    25/1 Supertallie ~ bevallen van zoon Collin ~ 38w ~ ...gr ~ ..cm
    26/1 Dees68 ~ Bevallen van zonen Luuk en Thijs* ~ 37w3dgn ~ ...gr ~ .. cm ~ bijz: Thijs* is tijdens de bevalling overleden
    29/1 Dwazie ~ bevallen van dochter Elise Robin ~ 37w5dgn ~ ..gr ~ ...cm ~ bijz: zeer snelle thuisbevalling!!!
    29/1 Ariël ~ bevallen van dochter Rosalie ~ 38w3dgn ~ ...gr ~ ...cm ~ bijz: ivm breken van vliezen en geen weeën ingestuurd naar het ziekenhuis.
    30/1 Miranda22 ~ bevallen van zoon Xander ~ 36w ~ ...gr ~ ...cm
    30/1 Marion70 ~ bevallen van zoon Giel ~ 38w6dgn ~ ... gr ~ ... cm
    31/1 MissN ~ bevallen van dochter Jaydee Noëlle Esmee ~ ...w ~ 2975 gr ~ 49 cm ~ ziekenhuisbevalling
    31/1 Debora21 ~ bevallen van zoon Finn ~ 38w6dgn ~ ...gr ~ ...cm ~ bijz: keizersnede

3. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Sizzel fijn dat je beeb weer voelt zeg. Hier is het ook opeens soms wat rustiger. Schijnt wel normaal te zijn, maar ik vind het toch maar niks.
    Ik ga ff badderen meiden.
    Tot later

4. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    !!!! buddy nieuws !!!!!

helaas heb ik nog geen nieuw nieuws voor jullie ,
    kreeg net een berichtje van ichtus dat ze nog niks gehoord heeft van
    kikkert , ook is ichtus der internet nog steeds niet gemaakt ....
    dus vooralsnog hou ik jullie op de hoogte

!!!! einde buddynieuws !!!!!

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Poeh, even lekker druk geweest. Ik heb alles gemopt boven. De keuken gepoetst en nu gaat mannetje het schuurtje opruimen en dan is alles weer klaar.

Moet wel eerlijk bekennen dat ik na een uurtje poetsen echt kapot ben. Zou blij zijn als ik straks weer meer uithoudingsvermogen heb, dit is ook niks. Voel me nu echt 80 jaar oud.

Ik ben niet onhandiger dan anders. Had ik wel verwacht trouwens. Wel irriteer ik me nu meer aan onhandigheid.

Euhm, hier wordt er vandaag ook niets gebaard hoor. De beeb vindt het blijkbaar nog veel te lekker bij mama, ook al wil ik wat anders.

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Fijn dat je ons op de hoogte houdt Mystery.
    Hoe is het vandaag met jou dan? Je had, volgens mij,niet zo'n goede nacht gehad, toch?

7. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    heb een rot nacht gehad idd , heel veel krampen , gisteravond ook al , nu gaatt weer enigzins .... had gehoopt dat t door zou zetten , maar helaas ,
    ik denk dat ik toch moet gaan luisteren naar de pendel die gedaan is , zoals t er nu naar uit ziet komt die aardig in de buurt haha :)

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Balen he, die krampen voor niets. Ik heb dat er best voor over,als het maar een bevalling opleverd....maar helaas.
    Wanneer zei de pendel dan?

9. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Balen Mystery... hoop voor jouw dat het snel doorzet meid!

ik ga zo mijn zwangerschapsdagboek maar eens schrijven.. loop inmiddels weer ruim 2 weken achter...
    schiet niet op zo!

10. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    hhahaa , gisteravond hoopt ik echt en vanacht van ja dit is het maar nee helaas ,
    de pendel zei 5 febr , dus aankomende dinsdag

zij had trouwens ook gelijk wat het geslacht betreft , dus vandaar dat ze misschien nu ook wel eens gelijk kan hebben :D

11. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    1
    36
    vind het zo spannend nu sommige al uitgerekend zijn... kom steeds even checken of er al baby nieuws of buddy nieuws is...
    kan niet wachten tot ik uitgerekend ben!

12. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    @ sizzel , ja tis jammer , maar goed , tis niet anders he :)

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Wen, OVER de uitgerekende datum komen is minder fijn hoor. Dat vind ik tenminste....

Mystery, dat is een mooie dag. Ik denk dat ik me maar bij jou ga aansluiten dan. Vandaag wordt toch niet wat.

Sizzel, foei toch. Ik loop trouwens ook een week achter en denk dat ik zo ook even ga bijwerken. Ik had gehoopt dat ik iets anders kon schrijven dat over de zwangerschap..... :cry:

14. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    haaha suus , ja is goed meis , sluit je maar bij mij aan ,
    en nee over tijd gaan is niet zo leuk :( maar goed .

@ zwangerschaps boek , ja heb ik wel , nee ik hou t echt niet bij :( kan er t geduld niet voor vinden

15. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Ik schaam me diep! Maar ja.. had de afgelopen week even wat andere dingen aan mijn hoofd! Ennuh suus.. misschien zijn er straks wel momenten dat je terug verlangd naar de zwangerschap! haha..
    Ik vind het zwangerschapsdagboek erg leuk om terug te lezen!

16. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    nou bij deze meid moest ik me naam en geboorte datum door geven , doormiddel bvan een pb , aan de hand daar van kon ze pendelen .
    ik vroeg haar wat t geslacht zou worden en de bevallings datum

haar antwoord was een jongen , en 5 febr ... ze was de eerste die zei dat t een jongen zou worden , en de rest ( vk's en gyns ) hadden voor 38 weken lang gezegt waarschijnlijk een meid , dus daarin had ze al gelijk omdat de laaste gyn vertelde dat t een jongen zou worden .....

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Dat denk ik ook wel Sizzel. Maar stom genoeg, ben ik het nu echt zat. Tis leuk geweest, zeg maar. Maar mannetje zei gisteren ook: "geniet nog even van dat getrappel in de buik", straks is dat er niet meer. Klopt ook wel, maar ik kan steeds minder en al dat voorwerk wat niets opleverd....hmmmm, nee wil gewoon de kleine meid vasthouden.

18. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen!

zo hier lekker vanmorgen terug in bed gedoken samen toen de kleine de vroege fles had gehad, en tot 11 uur zijn we blijven liggen( kraamhulp is voorbij en die kwam vroeg) en die kleine meid moesten we ook wakker maken, het is een heerlijk rustig meissie als ze 2 keer een kwartier per dag huilt is het veel ;)

straks krijgen we weer kraamvisite, dus nu ff douche en schoon huispakkie aan!

Kom af en toe gluren voor baby nieuws , of beginnende bevalling nieuws!

@Marion gefeliciteerd met je zoontje Giel!

@Kikkert spannend meid, zet hem op!

19. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja Mystery jij mag ook onderhand wel beginnen hoor :)

20. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Dat heb ik ook wel hoor.. ben het gewoon echt beu! Komt gewoon door al die ziekenhuisbezoekjes e.d...
    Ik kan zooo genieten van het getrappel, maar weet inderdaad ook dat ik het straks zoooo zal gaan missen.. Maar dan krijg je er wel iets heel moois voor terug!

Share This Page