haha.. ik ben er straks ff vandoor.. wordt zittend gek hier in huis.. nu mijn mannetje thuis is gaan we straks lekker even naar mijn ouders! daar kan ik niet naar toe omdat ik geen auto mag en kan rijden! Maar tot die tijd hou ik het wel bij hoor!
Hoelaat zal Kikkert bevallen of bevallen zijn??? Supermummy :16:43 Joma :13.32 Sizzel : 21:46 Mystery : 17:48 Naatje070 : 17:30 Suuszwanger : 20:30
Ha ha ha....dat nam ik me ook voor. Beweerde zelfs dat ik het liever niet wilde, i.v.m. verlofregeling etc. Maar toch leef je onbewust naar die datum. En anders vragen er andere mensen wel constant rond de uitgerekende datum, of het zover is. Dus je ontkomt er niet aan. Maar kan me goed voorstellen dat je jezelf wilt beschermen, ik hoop dat het bij jou wel lukt. Of nog beter, dat je voor die tijd gaat bevallen. En dat het bij jou nog niet rommelt zegt niets, kijk maar naar Dwazie. En Mystery en ik rommelen al een heel tijdje en onze beebjes willen nog niet de warme baarmoeder verlaten.....
Hoelaat zal Kikkert bevallen of bevallen zijn??? Supermummy :16:43 Joma :13.32 Sizzel : 21:46 Mystery : 17:48 Suus: 20:30 Wen: 12:43 ER WAS AL EEN NIEUWERE!
Hoelaat zal Kikkert bevallen of bevallen zijn??? Supermummy :16:43 Joma :13.32 Sizzel : 21:46 Mystery : 17:48 Naatje070 : 17:30 Suuszwanger : 20:30 wen: 12:43
gelukkig lukt het me nu nog wel... tis hier natuurlijk ook nog maar 1.5 week te gaan & mensen vragen continu of er al iets staat te gebeuren, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik voor de 14e beval, misschien dat dit er voor zorgt dat ik me ook nog niet zo met de bevalling bezig houdt... en ja, misschien ben ik wel zo gelukkig dat ik morgen ineens beval, wat een verrassing zou dat zijn zeg! maar jij eerst hoor!
Maar er wordt nog niet over inleiden gesproken? Kan de medicatie geen kwaad voor de beeb dan? Ik zou echt gek worden geloof ik van zo'n onzekere situatie!
Maar Suus, hoezo verlofregeling dan? Als je voor de uitgerekende datum bevalt veranderd er toch niks? Of bedoel je dat je lekker langer vrij hebt wanneer je later bevalt?
Nee! tot nu doet de kleine het heel erg goed en ik in principe ook! dus over inleiden wordt niet gesproken! Mijn bloeddruk moet wel goed blijven.. blijft deze stijgen dan zullen ze denk ik wel gaan inleiden, omdat dit kwaad voor mij en voor de kleine kan doen.. en das niet de bedoeling! Medicatie kan geen kwaad voor de kleine, maarr vooral in het begin wordt dit extra gecontroleerd omdat sommige kindjes er blijkbaar dus sterk op reageren door vertraagde hartslag e.d. Dat is bij ons gelukkig niet het geval, maar wordt dus wel elke week gechecked door het maken van een ctg!
De meeste hebben Caruli die pendelt. Die heeft het ook vaak goed, maar ze doet het nu volgens mij even niet omdat ze andere dingen aan haar hoofd heeft.. (zoontje verloren na 24 weken zwangerschap)
hihi, want dan valt ie weer binnen je verlof? hmmm... beetje uitkienen dus! wanneer is de meest ideale bevaldatum, verlofwijs gezien?
Dat was 1 febr.....ga ik niet meer halen...ha ha ha. Ik ga even strijken en daarna koffie drinken bij mijn ouders. Tot strakkies dames!
vriendlief wil pokeren, dus ben er even vandoor!... ga morgen echt naar de mediamarkt voor een laptop, echt irritant zo...