hahaha frietjes heb ik gisteren al op echt een ongezond weekend , en ja we zien wel , , als t maar gezond is , dat is t belangrijkste
KIKKERT EN PARTNER GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON DYLAN zo alweer een dag bijna voorbij maar de eerste februari mama is nu eindelijk een feit he. Hier niet teveel gedaan heb al sinds donderdag last van harde buiken dus doe het lekker rustig aan wel zijn we ff naar de optocht hier in het dorp geweest mijn mannetje wou me opvrolijken omdat ik zo baalde dat mijn vrienden allemaal op stap gingen heeft beetje geholpen hoor maar mis de groep evengoed op zon dag Nou nu eens kijken voor wat te eten begin honger te krijgen
haha rozijnen, roomboter en suiker of spek met stroop vind ik het lekkerst! Kaas heb ik nog nooit geprobeerd
Jammer dat ik hier alleen maar friet heb. Heb heb niks van frik of krok in de vriezer. Doe er voor de vitaminen maar een potje doperwten bij.
Kikkert en Kikkert-man gefeliciteerd met jullie zoon Dylan!! Flink ingeknipt zijn is minder, hopelijk geneest de knip snel.
Fijn dat je naar ook nog zo snel hebt weten te achterhalen Mystery! Dylan, hartstikke leuk Kikkert! Wat zul je blij zijn! Nogmaals gefeliciteerd!
KIKKERT+MAN: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON! Geniet lekker! Vandaag veel gewandeld, helaas nog zonder resultaat! Net met vrienden chinees gegeten. Die gaan zich nu allemaal omkleden voor de carnaval, terwijl weer thuis zitten . Nou dames, wie is de volgende?
Kikkert en man: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Dylan. Ik hoop dat je snel hersteld en geniet van deze bijzondere tijd!