Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Even snel vanaf mijn werk.

Ik ben me vanmorgen helemaal lam geschrokken. Ik was om 8.30 begonnen met werken. Rond 10 uur moest ik naar de wc en bij het afvegen een enorme vlek helder rood bloed. In tranen heb ik de verloskamers gebeld en gelukkig mocht ik meteen komen. In de auto was ik echt zo in paniek, ik dacht dat ik ze kwijt was :cry: . Ik heb manlief opgehaald, die werkt vlakbij het ziekenhuis.

Daar aangekomen was de bloeding gestopt en waren er op de echo 2 mooie zwaaiende beebjes. Alsof ze zeiden: alles goed hier mama en papa :) . Mijn baarmoedermond is meteen opgemeten en alles was goed. Waarschijnlijk was er een adertje gesprongen. Ik hoorde trouwens ook meteen de bloeduitslagen en heb lichte zwangerschapssuiker, althans, ik zit op het randje. Morgen kan ik meteen terecht bij de dieëtist.

Ik lees vanavond wel even bij.

Wat een avontuur weer zo op de eerste werkdag :(

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben trouwens uitgerekend op 13 februari. Mijn banner klopt dus wel want woensdag ben ik 14 weken.

Ik heb de 17de weer een controle + echo bij de gyn en 1 september een pretecho met geslachtsbepaling (als de beebs zich willen laten zien)

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goh Dees,

Wat vreselijk. Ik heb 2 weken geleden precies het zelfde gehad. Ik kon toen ook gelijk komen voor een echo. Heel fijn was dat. Natuurlijk niks aan de hand, maar ik was ook behoorlijk in paniek. Achteraf zijn we taart gaan eten en bloemen gaan halen. Nu kan ik er om lachen. Een hoop paniek voor niks, maar wel ons kindje weer gezien... En jullie ook weer jullie kindjes. Gelukkig niks aan de hand.

Liefs Boney

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dees jeetje meid wat zul je geschrokken zijn ik zou ook direct gebeld hebben hoor dan is die onzekerheid tenminste weg blij dat alles goed gaat met je kleintjes!
    @angel meid dan heel veel plezier vanavond hoop dat ook bij jou alles goed gaat geniet er lekker van

5. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He meiden,
    Ik ben vandaag weer wezen werken, maar ging niet echt top.
    Ik ben zo vreselijk moe, voel me gewoon echt niet lekker.
    Bah!
    knuf

6. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    @ Deesje ik ben blij dat alles goed was meis!

@Sizzel met jou ook alles goed? Liefs

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het is wel weer rustig hier.
    Ik moest net opeens weer spugen... Heb ik dat. Ik was niet eens echt misselijk. Ik was de vuilniszak aan het verwisselen en de nieuwe zak die rook erg raar. (plastic achtig maar dan erg stinkend...) Nou bah zeg. vond het zo raar. Niet misselijk zijn, en dan opeens boven de gootsteen hangen. (wc was te ver...)
    Ach ja, hebben we ook weer gehad.

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @boney ja raar is dat he meid mijn misselijkheid is in zoverre ook weg en heb evengoed paar keer gehad dat ik toch moest spugen denk dat dat ons versterkt reukvermogen ofzo is

Waar is iedereen het is wel erg rustig hier is iedereen van het zonnetje aan het genieten ofzo?
    Nou hier is de onderverdieping bijna schoon gelukkig dan kan ik morgen met gerust gevoel gaan werken boven had ik gelukkig van de week al gedaan dus dat doe ik donderdag dan maar weer ieders keer een beetje anders kun je me s'avonds opvegen haha
    nou meiden ik kom straks nog even kijken

9. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Dees wat een schrik dan hè! Gelukkig was alles goed!

Hier gaat alles lekker als ik het rustig aandoe. Vandaag bezig met de bedden, maar dat moet echt rustig aan hoor!
    Mijn rug schreeuwt iedere keer om pauze... :(
    Ik probeer zoveel mogelijk aan de houdingscorrecties te denken van de fysio, maar helpen doet het niet echt (nog).

Als ik op de buitenkant van mijn heupgewrichten duw, doet dat ook zeer...is dat een goed of slecht teken?

Effe een lekker cup of soupje drinken...heerlijk vind ik die nu!

Anita

10. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Over reukvermogen:

Ja hoor, heel herkenbaar! Vanmorgen stonk de biobak enorm! Ik kokhalzend de keuken uit hoor!

En de geur van gebraden kippetjes....walg....terwijl ik de smaak wel lekker vind...raar zit een zwangere in elkaar hahaha

11. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Mijn reuk is ook niet leuk! Ik zit in de thuiszorg, nou smorgens ruiken die cliënten van me niet zo lekker hoor, dan moet ik soms echt ff mijn adem inhouden om niet over mijn nek te gaan....
    Zou wel raar zijn, ben je net iemands billen aan het wassen en dan ga je over je nek :s
    Gelukkig is het tot nu toe nog niet zo erg geweest, maar ik wordt er wel wat misselijk van op z'n tijd!

12. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Dees meid, geluk dat je zo snel mocht gaan en dat alles in orde is!

Die geur daar heb ik het ook erg van. Ik kan soms gewoon niet in huis komen, of de frigo open doen of wat dan ook. Sommige plaatsen hebben een specifieke geur die ik al heel lang gewoon ben en waar ik nu niet tegenkan :(
    Lastigste is trouwens de wasmachine. Elke keer ik die opendoe vind ik die zo ongelooflijk stinken (vers gewassen :(: ) MIjn ventje heeft mij al overtuigd dat er niets aan de hand is, maar vrees dat ze voor mij nog paar maand zal stinken :oops:

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hey meiden ben bij de verkoskundige geweest!en het hartje gehoord!YESSSSSSSSSSSS! :) ben de gelukkigste van de wereld vandaag! toen ze de doptone op me buik en ja eerst mijn hartslag en toen kwam eerst een paar schopjes van de uk die je goed hoorde! :) echt super beweeglijk kind zei ze! en toen gelijk het hartje ! hoefde niet echt te zoeken! YESSSSS ik ben echt zwanger! :)

14. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Fijn gevoel is dat he.. Geniet er nog maar van..

Zag trouwens net je buikfoto's.. jouw buik groeit echt hard.. of lijkt het maar zo?

15. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Nogmaals gefeliciteerd meis, super!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    even inbreken hoor

Joma ik feliciteer je nogmaals!
    Ik zei toch dat het onbeschrijvelijk was!
    Nu lekker genieten hoor meis, op naar de eerste schopjes enzo

Dikke knuffffffffff

BD balen dat je je nog zo moe voelt, hopelijk knap je snel weer op

Oke ben weer klaar met inbreken :)

Iedereen nog een fijne zwangerschap gewenst

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma zalig gevoel he meid geweldig dat je zon actieve baby hebt heerlijk geniet er maar lekker van!

Nou hier vandaag eindelijk weer eens een actieve middag gehad dat werd tijd :) heb de hele onderverdieping gezuigd gedweild en de rest wat er bij hoort natuurlijk zalig het huis ruikt nu weer helemaal fris en nog steeds energie over dat is echt voor het eerst sinds dat ik zwanger ben ooh zo kan ik weer goed gaan werken nu maar hopen dat het morgen ook zo is :)

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het lijkt me geweldig om voor het eerst het hartje te horen. Ik heb het alleen nog maar zien kloppen.
    Heb woe weer een echo, en dan volgende week di VK. Dan zal hoop ik het hartje te horen.

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb het hartje al gehoord, met behulp van Angelsounds.

Maar ik kan niet wachten tot ik vanavond (straks) de beeb zie :D.

20. Lis

Lis Actief lid

3 jun 2007
    120
    0
    0
    België
    @ Boney

Wat raar dat je het hartje nog niet gehoord hebt, ook al heb je een echo gehad.
    Bij mij laat de gyn het iedere keer horen via het echoapparaat. Zo kunnen we het zien en horen tegelijk. Misschien kan je het de volgende keer eens vragen, misschien dat ze het ook wel via deze manier kunnen laten horen.

Liefs,
    Lis

Deel Deze Pagina