@ suus , we hebben t toch niet voor t zeggen die kleine beslissen helaas maar ik neem straks een lekkere warme douche , heb me bed lekker verschoond , en duik er lekker op tijd in misschien helpt t
Geen Peter R. de Vries voor jou Mystery? Relaxen is hoe dan ook erg verstandig. We krijgen het nog zwaar genoeg met de bevalling.
Ik denk idd dat er weinig nieuws zal zijn bij Peter R. maar ik wil het toch niet missen hoor, volgens mij kijkt de halve wereld naar die uitzending... hoorde dat hij ook bij Oprah is uitgenodigd, leuk voor zijn carriere! Wil al de hele dag mijn haar verven, maar steeds de puf niet voor... denk dat ik zo toch maar ff dr in ga flatsen... moet dan toch een half uurtje inwerken, kan ik gewoon weer verder kletsen hier
Welke kleur Wen? En inderdaad, dit is totaal niet verkeerd voor zijn carriere, vooral internationaal.
Ik had de film al eens gezien, maar mijn vriend niet. Ik vond het idd een goede film, daarom hebben we het opgenomen. En ik vind het niet erg om het nog een keer te zien, het is alweer een tijdje geleden.
nee ik heb er niet t geduld voor om daar naar te kijken , ik ga zoizo baby te huur kijken , en dan zappen tussen contact en reign of fire hahah
Mooie warme kleur dus. Ik laat mijn haar altijd bij de kapper kleuren, maar da's een rib uit mijn lijf.
Oh, van baby te huur heb ik van de week ook een stukje gezien. Ik heb hard moeten lachen om sommige stellen. Een aantal hadden echt een verkeerd beeld bij de verzorging en de impact van zo'n kleintje.
Hai meiden. Ook hier even bedanken voor het meeleven en de hartverwarmende reacties. Ik ben nog een beetje aan het bijlezen maar heb het er erg moeilijk mee. Alles gaat in etappes. Er staan in ieder geval weer nieuwe foto's in mijn album van Luuk. Ik zal binnenkort een bevallingsverslag maken. Dikke kus aan jullie lieve schatten
Eerst deed ik het ook bij de kapper, ik durfde het zelf toen nog niet zo goed... maar nu flans ik zo'n pakje van 10 euro er in en gaat super goed...
Ik hou meer dan genoeg over hoor om eraf te krijgen . Ben nu 16 kilo aangekomen en er mochten er voor het mooie sowieso nog wel 10 af... Ik hoop in de weken na de bevalling een kilo of 8 te verliezen (kind, water, bloed...) dus daarna moet er drastisch worden gelijnd!
Hey Dees, wat een schatjes zijn die mannetjes van jullie! En echt mooie foto's meid. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Vrijdag is alles naar wens gegaan? Dikke knuffel!
Lieve Dees, Doe het maar rustig aan... wij zijn er hier voor je wanneer je weer de kracht hebt om langs te komen! Wat is Luuk een heerlijk kereltje zeg... dikke knuff!
Mrijn, niet getreurd. We gaan straks met z'n allen sonja bakkeren. Ik sta sinds 3 weken stil qua gewicht, maar er zit hier ook in totaal 14 kilo aan. Tja, da's echt niet allemaal van de zwangerschap....