Ik heb de hartjes ook nog niet gehoord. Ik heb sinds een paar daagjes de Angelsound maar ik kan ze niet vinden. Ik denk dat ik teveel spekkies heb . Wel hebben ik ze horen schoppen en ik hoorde klotsen, zooo leuk. Manlief heeft het ook kunnen horen en die vond het allemaal apart. Vandaag trouwens ook aan de gyn gevraagd of ik ze al kan voelen. Ja hoor, zei ze, dat kan, zeker met 2. Ooh zei ik, dan voel ik ze nu ook weer, kriebeltjes en soms plopjes. Ahhhhhh, leuk toch, zei ze. Was een leuk mens die gyn. We hebben haar vrijdag weer omdat onze eigen gyn op vakantie is. Zo, nu eerst wat te happen maken. Spinazie á la crème, aardappeltjes en een eitje. En daarna pitloze druiven, mjammie.
Ik heb dat bij de 2e echo gevraagd. Ze zei toen dat dat wel kan, maar dat het nooit is bewezen dat het zo vroeg in de zwangerschap geen kwaad kan. Het is een ander aparaat als bij de VK. Ze doen het met soort warmte stralen. En dat zou wel eens kwalijke gevolgen kunnen hebben voor je kindje. Zo heeft ze het mij uitgelegt. Daarom hebben wij het hartje nog niet gehoord.
ik ben blij dat ik wel gewoon tegen geurtjes kan nu. zoals parfum vind ik echt heerlijk ruiken en dat was bij de andere 2 wel anders. klinkt gek dames maar volgens mij heb ik beebje gevoeld vanavond! ben bijna 15wkn en van ons derde kindje en volgens de vk kan dit inderdaad. echt weer een leuk gevoel zeg. ik duik zo lekker me bedje in want ben wel moe
Ciao bellas, @Sizzel ja ik heb ook pas laat vakantie, ik heb op 8 oktober vakantie, en dan bijna 3 weken. Ik heb wel ook al in mei 2 weken gehad. Ga jij nog ergens naar toe? Of al je tijd en energie in het babykamertje steken.? @Twins gefeliciteerd met de 12 weken grens ! @Taatje welkom terug, en fijn dat alles goed was bij de echo! @Dees, oh schrikken zeg, gelukkig toch alles goed! Ik heb het ook gehad in de 8ste week @Joma jij ook gefeliciteerd met het horen van het hartje! @DAisysanches veel plezier bij de echo ! Bij het bloedprikken moest ik 200ml glucose opdrinken en een uur wachten, gatver zeg! rare testjes hier, en er word ook niks uitgelegd.
@lianda Jij blij dat alles zo lekker ruikt. Het is hier vreselijk. Zeker schoonmaak luchtjes. En ook het toiletblok. Gatverdamme... Die is even verbannen dus. En zo nog heel veel andere dingen. Alles ruikt gewoon veel sterker. Maar ja, als dat nou het enige zou zijn...
hahaha.. ik heb hetzelfde met de wasmachine.. mijn was stinkt gewoon... (vind ik dan!) Mijn hubbie zegt dat ie gewoon lekker fris ruikt! Zal het toch wel aan mij liggen! hihi Ben nu op het werk en het is gelukkig rustig.. heerlijk! straks leker film kijken met de cliënten.. relaxed! Hier geen bloedverlies meer gehad, gelukkig maar.. krijg nu weer een beetje hoop.. Maar ben nog steeds doodsbang dat ik volgende week geen kloppend hartje meer hoor bij de vk... echt doodsbang! @ Supermummy : wij willen eigenlijk als alles goed is de babykamer gaan doen.. dat is de planning. Ook zijn er nu bouwtekeningen weg voor een grote serre.. dus hopen dat die er dan ook doorheen zijn bij de gemeente, dan zouden we daar ook aan kunnen beginnen! Verder misschien lekker een paar daagjes weg, maar niet ver hoor! dichtbij huis of zo.. hihi.. centerparcs is altijd leuk! ik hoop trouwens dat iedereen die vandaag een echo heeft gehad genoten heeft!
Hoi meiden, Nou ik kom net van de VK af en alles gaat goed zegt ze. De baby groeit goed. Toen ze ging luisteren met de doptone hoorde je eigenlijk vrijwel meteen de hartslag van de baby. Wat ging die snel he! Leek wel een sneltrein haha. En de baby ging zich draaien dat hoorde je ook op de doptone, echt grappig. De VK heeft trouwens ook een voorspelling gedaan en ze denkt dat het een meisje word, vanwege de snelle hartslag, de groei en bewegelijkheid van de baby. Jongens zijn daar in het algemeen wat minder in zei ze. Nou ik ben benieuwd hoor Wel leuk dat iedereen zo zijn voorspellingen doet vind ik zelf. Liefs Angel
Hoi hoi, Ik heb vanmiddag nog even lekker geslapen, en daarna had ik mijn nichtje met haar 1,5 jarige dochter op bezoek! Erg gezellig. En ze bracht ook een tas vol positiekleding mee en een cadeautje voor de baby! Echt lief. Maar nu ben ik echt kapot. Ik hoop zo dat ik vanavond goed slaap! @Aurelie, jammer dat de nekplooimeting niet gedaan kon worden, maar wel fijn dat je zo een extra echo krijgt! @Lis, hahaha ik zie het helemaal voor me, zo'n onderbroek tot onder je oksels. Niet fijn dat je last van je rug krijgt. @Taatje, fijn dat je een update gegeven hebt! En dat je echo goed was. @Dees, dat was schrikken zeg. Gelukkig dat je direct voor een echo mocht komen en dat alles goed was, maar ik kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent. Zwangerschapssuiker, dat klinkt ook niet fijn. @Joma, fijn dat je het hartje gehoord hebt! @Sizzel, waarom vraag je niet aan je vk of je deze week nog mag komen? Dan hoef je tenminste niet zo lang onzeker te zijn. Mijn vk zei dat ik altijd tussendoor mocht komen om het hartje te luisteren als ik dat zou willen. Omdat de onzekerheid nergens goed voor is. Echt, ik denk dat het helemaal niet gek is om dat te vragen zeker niet na je bloedverlies. Volgende week is nog zo ver. @Angelina, gaaf hè zo'n hartje! Grappig dat ze een voorspelling heeft gedaan. Ik ben benieuwd of het uitkomt, hihihi. Ik ga maar eens even lekker thee drinken en daarna naar America's next top model kijken! Wie denken jullie dat er gaat winnen?
fijn dat alles goed gegaan was! mijn uk was ook zo beweeglijk vandaag bij vk wie weet een meid !grappig! we zullen zien
pff geloof dat mijn energie weg begint te zakken maar ik ben tevreden heb veel gedaan vandaag voor de afwisseling @sizzel meid ik zou ook bellen naar de vk of je niet deze week kunt komen een hele week met die angst leven is ook niet goed @joma super he dat hartje ik kan het niet vaak genoeg horen @angel leuk meid dat je echo zo goed was ook super dat je vk zon voorspelling doet de meeste doen dat niet zo snel Wij kregen gisteren mijn ouders op bezoek ze hadden goed nieuws,sinds vorig jaar wonen ze weer samen (na 10 jaar gescheiden te zijn) dat was voor mij al super maar nu kwamen ze vertellen dat ze weer gaan trouwen echt te gek en mijn vriend en ik mogen de getuige zijn leuk he! Ja ik weet het het klinkt misschien raar maar ze zijn wel al die jaren goede vrienden gebleven en nu gaan ze trouwen kan het wel van de daken schreeuwen nu mijn vriend en ik nog en dan is bij ons gezin iedereen getrouwd maar ja das nog maar afwachen hij moet eerst op de knieen
@joma ja he dat is nog een nieuws he had ik niet meer verwacht hoor altijd gedacht dat mijn vriend en ik de volgende zouden zijn
Goedenavond dames, De eerste werkdag na 3 weken luiervakantie zit erop. Het viel me gelukkig reuze mee. Ik merk aan mezelf dat ik het wel wat rustiger aan moet doen, maar daar heb ik (en hopelijk mijn collega's) geen moeite mee. We gaan morgen in ondertrouw. Ik zou niet weten wat het inhoudt?Ik hoorde van mijn collega dat je er zelfs een vrije dag voor krijgt! Ik denk dat ik die vrije dag maar ergens anders voor ga benutten. @ Dees: dat is wel even schrikken. Ik ben blij dat alles goed gaat met de kleintjes. Wat een geweldige echo heb je trouwens! @ Daisy: Is vanavond je eerste echo? @ Joma: Fijn dat je het hartje gehoord hebt. Tja...dan beginnen die moedergevoelens wel op te spelen! @ Boney: Ik heb ook eerst een echo gehad, daarna pas het hartje gehoord. Maak je geen zorgen. Ik weet zeker dat alles in orde is! Veel plezier donderdag, laat je verrassen! @ Sizzel: Ik zag dat mijn gegevens in de lijst nog niet compleet zijn. Ik zou niet weten hoe ik dit moet veranderen, zou jij dit willen doen? Ik word volgende week 25 jaar, en dit is ons 1e kindje. @ Vivian: Succes met je eerste werkdag morgen, hopelijk valt ie mee... Fijne avond allemaal. Groetjes Krista
@krista dankjewel ik zie er wel tegenop maar hoop dat hij gaat meevallen word in ieder geval een lange dag moet van 8 tot 18 maar ja dat loopt wel los
Meiden, even een vraagje.. (heb ook een topic geopend in 'zwangerschap' maar wil bij jullie ook ff polsen ) Ik heb steeds heel erg last van mijn onderbuik, rug, stuitje en ook van mijn blaas. Het is ws geen blaasontsteking, ze kunnen niks vinden. Hebben jullie hier ook last van? Ik heb vooral heel erg last van mijn blaas als ik ga fietsen, dan heb ik echt pijn en moet ik direct plassen terwijl mijn blaas leeg is Hebben jullie dat ook? Vind het zo raar..