s kijken wat we vanavond gaan eten.. er is niet veel in huis dus het wordt een gewone macaroni denk ik.. lekker snel klaar.. moet ook nog steeds vluchttas klaarzetten denk er geregeld aan, maar doe het steeds niet.. stom he.. Weet trouwens niet of jullie de boeken van daphne deckers kennen Geboorte van een moeder Geboorte van een gezin Pedagoochelen.. Echt een aanrader.. ben nu in de laatste bezig en lach me echt een ongeluk.. zo leuk geschreven allemaal en ook erg herkenbaar... zelfs leerzaam op zijn tijd..en niet duur.. niet te dik.. Echt iets om zomaar te lezen..
Colustrum heb ik al een aantal weken; meestal na de seks, soms ook gewoon dat ik 's nachts wakker wordt en me hempie is nat o.i.d. heb het gevraagd en scheen heel normaal te zijn... heeft in ieder geval bij mij niets met een aankomende bevalling te maken.
Ja.. had wel verwacht dat je nu zo onderhand al druk aan de puf zou zijn.. Tis wel een eigenwijs kereltje die beeb van jou! heeft ie dat van mama of papa?
bij mij vast ook niet! vooral na de seks .. hmm dat kan ik dan weer niet vergelijken.. seks? wat is dat?
@debie.. niet strippen bij een eerste? wat raar.. hier doen ze dat wel hoor.. maar goed wel pas na 41wk in de hoop dat ze je niet hoeven over te dragen aan de gyn...maar goed.. de vorige keer was toucheren al genoeg.. ik zat nog potdicht, maar savonds begonnen toch de weeen.. Misschien toch maar een keer seks proberen.. is ook zoiets als toucheren toch?
argh... verveel me de pleuris... heb echt 0,0 zin in helemaal niets! Maar heb wel zin om iets te gaan doen...
hahaha ja ichtus doe ik ook hihi nee ik hoop echt dat t mijn slijmprop was net dan is er teminste een begin
hier is bijna alles al gedaan.. nog even wasje doen, maar d trommel maakt een errug raar geluid .. durf m niet zo goed aan te zetten.. alsof er een schroef onder de trommel vast zit..hmm Hoop niet dat ie me nu zo vlak voor de bevalling stuk gaat..(al zou een nieuwe best welkom zijn) verder rol ik de stofzuiger nog even over de bovenverdieping en zal ik zo mijn pannen weer terug in de kast zetten die dochterlief vakkundig gebruikt als drumstel op dit moment...
zo dat was een harde buik.. zomaar uit t niets.. ook wel s leuk om dat weer te voelen..hahaha ik ga ff wat doen dames.. tot straks weer...(als internet t blijft doen tenminste).. ik durf nergens meer vanuit te gaan..
hi girls, helaas nog geen nieuws van Suus zie ik... zal nu toch niet lang meer duren denk ik... (mijn gok is 17:33, dus ze heeft nog even ) WELCOME BACK ICHTUS! fijn dat je internet t weer doet... ik ben lekker druk geweest, geboortekaartjes opgehaald... kan ik morgen eindelijk enveloppen gaan schrijven, daarna even naar de postbank geweest, en jawel bij de Mediamarkt een nieuwe laptop gekocht... zit nu dus lekker op de bank... joepie!