Wat je zou kunnen doen om te testen is even zachtjes in je tepel knijpen, je zult dan waarschijnlijk wel een klein druppeltje krijgen denk ik... maar het zegt uiteindelijk niks hoor... ik heb begrepen dat het niets te maken heeft met of uiteindelijk de bv gaat lukken etc...
Hoi hoi allemaal, Ik heb ook niet echt alles teruggelezen, kan het ook niet bijhouden. Is het bij Mysterie en Suus nu aan het rommelen? Heb ik dat goed begrepen? Hier nog niets geen last maarja ik weet dat dat zomaar opeens vanuit het niets kan komen. @Ichtus, van welke provider heb je internet? Ik heb op de helpdesk gewerkt van een grote provider en heb misschien een aantal tips voor je wankele internetverbinding.
Mystery dank je voor je update! Ik wens je succes... hopen dat het nu idd doorzet. Suus al 5 cm! mooi!
Goedemiddag stelletje klets tantes... Hier lekker weer relax dagje gehad. Ik heb echt ff bij geslapen. Ik was vanmorgen om 5u al benenden tot uurtje of 7. Daarna heerlijk liggen zappen. toch in slaap gevallen. Uiteindelijk ben ik er om 2u pas weer uitgekomen... Collegatje belde en kwam onverwachts op bezoek. Gezellig dus. Ik had nog in m'n hoofd om ff naar dorp te gaan voor wat boodschapjes, maar dat doe ik morgen wel ff. vanavond komt vriendin eten en wilde wat lekkers maken, maar het word denk ik gewoon chicken tonight. Ik heb alles wel terug gelezen, maar er is zo gezellig gekletst dat ik het niet allemaal heb onthouden. Wel dat debora thuis is. Fijn zeg. En suus is bezig te bevallen. Eindelijk. Ik hoop dat ze inmiddels een heel eind op weg is. Ichtus: ik heb hier al weken lekkage uit 'memmen' Ik heb tegenwoordig 's nachts bh aan met kompressen. vind het wel niks, slaap altijd met alleen m'n onderbroek aan, maar elke keer is m'n bed vies en word ik wakker met een natte vieze plek. Ik hoor ook iedereen over slecht weer en regen. Hier heeft heel de dag het zonnetje geschenen. Heerlijk zeg. Euhhh verder geloof ik niks te melden. Ga ff mail weg werken. Loop beetje achter. Doei!
graag gedaan , ik hoop t ook en ja suus is al effe bezig ow ow en diaantje heeft last van rugweeen en harde buiken , maar ze twijfeld een beetje dus ze is even douche
ja ik denk dat t me slijmprop is , ik weet t niet zeker , ze zeiden hier dat er bloed bij moest zitten maar da was bij mij niet .. waren echt dikke slierten wit spul ( sorry voor de details ) had dit nog nie eerder gehad , dus vandaar.... verder zo nu en dan een harde buik , maar nie pijnlijk
Ai rugweeën, krijg kippevel als ik er aan denk (heb bij alledrie gehad). Het zou toch mooi zijn als jullie alledrie bevallen vandaag/aankomende nacht! Slijmprop verloren? Je leest hier veel verschillende dingenover, dat het maar een bakerpraatje zou zijn enz enz. Bij mij ben ik alledrie de keren de slijmprop verloren tijdens het 'rommelen', er zat dan wel een spoortje bloed bij in maar daarna zette het wel door, dus bakerpraatje? Het is een teken dat je baarmoedermond wat meer open is gaan staan dus er is dan wel degelijk wat aan de gang.
ja daarom , tis mij ook nie helemaal bekend allemaal , tis de eerste , ook verloor ik dit net bij de grote boodschap dus misschien zat er wel wat bij aan bloed wat ik gemist heb .... zou kunnen , ik wacht t wel af ...
Zo, mail weer bij gewerkt. Tis nu wel weer lekker rustig hier. Jammer dat we nog niks van suus hebben gehoord.
@mystery dat slijm is dat van dat vieze witte dikke slijm? mmm had gehoopt op nieuws van suus ga straks wokken met mijn schoonouders dus ben er vanavond niet
zooo macaronisaus pruttelt en is bijna klaar... Internetprovider.. euh.. chello...volgens mij ligt t niet aan chello hoor, maar aan de kabelexploitant.. Tebecai.. werkt alleen in culemborg en hattem.. hebben een helpdesk met een stagiaire die opneemt maar niets weet en de rest van de medewerkers zijn of in gesprek/vergadering of op pad.. dus niks HELPdesk.... er zijn vaak storingen in kastjes hier en vandaag lag de server weer plat.. er komt dan een extern bedrijf die dan weer de boel moet fixen, maar daar heeft de helpdesk dan weer geen zicht op.. moet steeds mijn nr en postcode achterlaten en dan gaan ze kijken en bellen ze me terug.. Ik moet nog steeds gebeld worden Maar goed.. t doet t weer......
oja ik gok dat de kleine van suus om 18.45 geboren word mmm goede vraag boney waar de lijst is heb m al tig paginas niet meer gezien ik ga f tussendoor strijken
Mijn zusje kwam onverwachts even langs met Sanne, altijd leuk! Ik besef me nu pas hoe slechte zus ik voor haar was toen zij zwanger was... Het zei me allemaal niets en boeide me ook niet zoveel, daarbij woonde ik toen al in Brabant en zij nog in Den Haag, maar toch. Ze belt heel vaak als ze in de super is en komt heel vaak gewoon even gezellig een bakkie doen. Nou ja, we kunnen elkaar nu veel helpen, dat is ook fijn! Morgen gaan we even naar het kindercarnaval, kijken of Sanneke daar al iets aan vindt. Raar om je te bedenken dat wij straks beiden een brabantse dochter hebben terwijl wij echt van die nette meisjes uit het Gooi en later Den haag zijn . Wij hebben dan ook echt helemaal niets met carnavel, ben zelfs de 5 jaar dat ik in Tilburg heb gestudeerd elk jaar naar mijn ouders gevlucht... Ik heb trouwens ineens een soort netelroosachtige uitslag op een wijsvinger... hoe kom je eraan en hoe kom je eraf?