@ joma , ja ik weet t , ik heb nu ook steeds een steekje ow zou dit t zijn , een harde buik , ow zou t beginnen hahaha a, om gek van te worden
BEVALLINGEN VAN DE FEBRUARIMAMMA'S 3/1 Maja82 ~ bevallen van dochter Lune ~ 34w2dgn ~ ...gr ~ cm ~ bijz: 6 weken te vroeg bevallen 16/1 Jollie ~ bevallen van dochter Kyana Mariona ~ 34w ~ ...gr ~ cm ~bijz: 6 weken te vroeg bevallen 19/1 Bigdream ~ bevallen van zoon Ruben ~ 37w ~ ...gr ~ ... cm 23/1 MariekeV ~ bevallen van zoon Elian Alvin ~ ...w ~...gr ~ ...cm 24/1 Joma ~ bevallen van dochter Gwen Alysia ~ 37w ~ 3355 gr ~ 50 cm 25/1 Supertallie ~ bevallen van zoon Collin ~ 38w ~ ...gr ~ ..cm 26/1 Dees68 ~ Bevallen van zonen Luuk en Thijs* ~ 37w3dgn ~ ...gr ~ .. cm ~ bijz: Thijs* is tijdens de bevalling overleden 29/1 Dwazie ~ bevallen van dochter Elise Robin ~ 37w5dgn ~ ..gr ~ ...cm ~ bijz: zeer snelle thuisbevalling!!! 29/1 Ariël ~ bevallen van dochter Rosalie ~ 38w3dgn ~ ...gr ~ ...cm ~ bijz: ivm breken van vliezen en geen weeën ingestuurd naar het ziekenhuis. 30/1 Miranda22 ~ bevallen van zoon Xander ~ 36w ~ ...gr ~ ...cm 30/1 Marion70 ~ bevallen van zoon Giel ~ 38w6dgn ~ ... gr ~ ... cm 31/1 MissN ~ bevallen van dochter Jaydee Noëlle Esmee ~ ...w ~ 2975 gr ~ 49 cm ~ ziekenhuisbevalling 31/1 Debora21 ~ bevallen van zoon Finn ~ 38w6dgn ~ ...gr ~ ...cm ~ bijz: keizersnede 3/2 Kikkert ~ bevallen van zoon Dylan ~ 40w1dgn ~ 4200gr ~ 53 cm ~ bijz: 4/2 Suuszwanger ~ bevallen van dochter Tess ~ 40w2dgn ~ 3390gr ~ 50 cm ~ bijz: Inmiddels al : 7 dochters en 9 zonen geboren!!
Nou meiden ik ga douchen en dan lekker wokken dus misschien nog tot later vanavond en anders tot morgen doei doei
suus en partner gefeliciteerd. ben vanmorgen bij de vk geweest alles was weer goed. als ik met 41 wkn geen beebje heb dan gaat ze de gyne bellen voor een afspraak om in te leiden. dus met 42 wkn heb ik wel een beebje in de armen. we gaan ervoor meiden
hahaha volgens mij zijn bij jullie allen die duimen onderhand kapot hahaha van al dat geduim voor mij
Ik heb al dagen van die enorme slierten. Het schijnt wel te zeggen dat er iets gebeurt, maar niet dat er echt binnen nu en een paar dagen een bevalling op komst is. Helaas... Volgens mijn vlos is het zelfs zo als je de hele prop verliest (zo groot als je handpalm, die kan je dus niet missen) dat het dan nog 2 wk kan duren.
@ joma oke dan kunnen we vooruit @ mrijn , nou zeg , jij weet ook weer de boel te verpesten hahahaa nee geintje meis , ik weet ook dat t nog lang kan duren , ondank die slijmprop ,
SUUS EN PARTNER GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN TESS Zo suus, volgens mij is het toch best vlot gegaan vandaag, en ben je niet gestript? We zijn benieuwd naar je verhaal, maar eerst maar even bijkomen en GENIETEN van je meisje @Dwazie, fijn dat je je wat beter voelt! En dat je nog wat extra kraamzorg krijgt. @Kraamzorg: ik krijg 49 uur @Debie, hier heeft de VK niks gezegd over strippen. Alleen dat ik nog 2x bij hun mocht komen dat ik dan eventueel met 41 en 3 dagen ofzoiets ook door Gyn gezien moet worden......... nou tot die tijd heb ik nog even dus hoop dat kleine gewoon vanzelf komt. @Mystery, en nu jij meis!!!!!! Hoop dat die eigenwijze kleine van je naar onze aansporingen luisterd! @Vocht vasthouden: liter brandnetel thee per dag!