@mamanorah haha heb ik nog wat goeds gedaan door vorige week te vertellen wat ik at, heb nu alweer zin in rode kool lekker maar ja kan het slechts iedere dag eten haha vandaag doen we het wat makelijker mijn vriend komt laat thuis dus ben alleen lekker blik erwtensoep open getrokken en dan lekker niets meer doen zalig ben kapot
ja idd ik heb er 44,99 voor betaald bij de kijkshop. Toen ik thuis kwam was mijn vriend al thuis. Hij kon eerder weg. Toen zijn we natuurlijk meteen even gaan luisteren. eerst had mijn eigen hartslag te pakken, en na even bewegen had ik het hartje van de kleine gvonden. Mijn vriend natuurlijk ook luisteren.. Was echt leuk! Denk dat ik iedere avond voor het slapen gaan even ga luisteren! Slaap ik goed! En dan heb ik 1 zorg minder...
ik heb trouwens ook pizza gegeten! Daar heb ik zo veel zin in de laatste weken. probeer het natuurlijk niet te vaak te eten. Had ook zin in wortelstampot, maar daar had mijn vriend geen zin in... midden in de zomer. haha
wij hebben lekker lasagnetta gegeten van "knorr wereldgerechten" heeeeeeeerlijk! hmmm... er was nog over en dat eet ik lekker morgenmiddag op! hmmm.... Ik vind pasta's altijd het lekkerste als ze een dag gestaan hebben en dan opgewarmd worden..hmm.. heeeeerlijk!
Misschien dat ik em ga halen, maarja je kan met dat geld ook andere leuke dingetjes kopen voor de baby Hebben jullie ook zo'n trek in lekkere dingen? De ene dag heb ik weinig trek, maar soms kan ik blijven eten, hahahaha
Grappig om te lezen wat iedereen gegeten heeft! Over lekkere dingen gesproken: ik heb net een pak Pim's van Lu opengemaakt en die zijn ook erg lekker. Over de angelsound... Ik twijfel nog steeds. Ik las ergens dat ze bij de makro goedkoop waren. Ik heb ze er nog nooit gezien, maar ik wil er toch deze week naartoe dus dan even kijken... Over pretecho... Ik ga er nu zeker weer één laten maken. Bij Norah hebben we dat ook gedaan (zie album). Nu het liefst bij een week of 26. Maar ja, je hebt dan van die pakketten bij de echo bureaus en dan heb je voor 30 euro meer 2 echo's. Dus 't wordt of een angelsound of een extra echo bij 17/18 weken. En in dat geval, dan hopelijk een late 20-weken echo rond de 21/22 weken of zo. @Anette, dat vind ik wel een mooie gedachte dat je kindje al die energie opeet. Bij mij helpt slapen ook niet echt. Ik blijf moe ook al heb ik 16 uur geslapen (Niet dat dat me ooit lukt hoor, 16 uur slapen). Alleen zo tot de lunch heb ik energie.
wanneer ik morgen een hartje gehoord heb ga ik aan een vriendin vragen of ze de angelsounds had.. ik meen namelijk van wel! en dan moet ze 'm maar even opsturen..hihihi.. want ik wil 'm misschien wel lenen.. Maar ben er nog niet helemaal uit hoor! Blijft een twijfelgevalletje.. Pretecho denken we nog steeds over na....
ik wil wel een pretecho laten maken maar weet nog niet of ik het bij de vk laat doen (2d) of bij bureau en dan 3d. Ik vind een normale echo ook wel mooi altijd en ik heb nog niet echt mooie plaatjes gekregen helaas. De 3 beste heeft de vk zelf gehouden voor de combinatietest om op te sturen, grr
Hallo meiden, @Sizzel veel succes morgen ! Hoe laat mag je? Ik reageer niet verder, ik ben zo moe dat ik nu meteen mijn bedje induik =; ZzZzZZz
Goedenavond dames, Weer een dagje werken erop zitten. Het valt me echt reuze mee. Misschien heeft het te maken met de regelmaat. Ben niet moe, niet misselijk en kan genieten van mijn eten. @Naatje; wij trouwen op vrijdag 28 september! Schiet al mooi op... @Deborah; Wij trouwen ook klein. Alleen naaste familie, (opa/oma's/ouders/broers) en goede vrienden. Ik nodig alleen mensen uit die ik bij deze bijzondere dag wil hebben, niet omdat het "de regel" is. Ik herken jouw situatie heel goed... Vooral ouders die van de oude stempel zijn, vinden het blijbaar heel moeilijk te snappen waarom de achtertante en daar de buurman van nou niet mag komen. @Sizzel. Geniet van het hartje morgen! @Dotje1986: Je schrijft dat je werkgever niet echt positief reageerde bij het nieuws dat je zwanger bent. Mag ik vragen wat er is gebeurt? Ik duik mijn bed in. Tot morgen allemaal!
meiden ff snel berichtje van mij! druk dagje gehad gewerkt en vanavond visite gehad! @sizzel succes denk aan je morgen! @meiden die echo hebben en of naar de vk moeten succes!
Zo, ik heb net een KILO(!) pruimen naar binnen zitten werken... Vlak bij m'n werk zit een teler. (of hoe zo ieman heet.)Heerlijk van die verse pruimen. Ga van de week nog maar ff 2 kilo halen. Morgenochtend om 11u echo. Spannend. Ik kan jullie denk ik pas eind van de middag pas berichten, ga daarna ff thee drinken bij een vriendin. Slaap lekker allemaal. Gr Boney
Mogguh meiden, ik ga weer werken. Iedereen die een echo heeft vandaag, succes. Mensen die moeten werken, sterkte en de rest, een fijne dag.
Goedemorgen! Heb vannacht wederom bagger geslapen.. ben gewoon super zenuwachtig! Ga zo maar even sporten! ff afreageren! hihi.. Trouwens.. gisteren op het werk bijna flauwgevallen.. pfff.. zodra ik teveel doe of te lang achter elkaar iets doe dan wordt het erg licht in mijn hoofd. Bloeddruk meteen gemeten (makkelijk als je in de zorg zit! haha) was 116/62... onderdruk dus wel laag. vanmiddag als alles goed is zal ik dat ook eens even met de vk bespreken want het is niet de bedoeling zo flauw te vallen! Collega's zeiden ook dat ik de hele dag heel witjes keek.. Iedereen vandaag met een echo! Heeeeeeeel veel plezier en geniet ervan! @ boney : haha.. jij zult de aankomende dagen wel geen last heben van obstipatie! hahaha..humor! @ Deborah : wij zijn op precies dezelfde manier getrouwd als jij en het was helemaal super! wij hadden 13 gasten en 's avonds zijn we heerlijk uit gaan eten. Wij hadden ook kaartjes met "wij zijn getrouwd!" Hele leuke reacties op gekregen. Het was echt onze dag en het was helemaal super! geen stress, geen gedoe, gewoon geweldig! Als ik het over zou doen zou ik het zeker weer zo doen! @ Krista B : 28 sept.. hmm.. dat schiet inderdaad al op! maak er jullie dag van meid! Ik ga het even in de lijst erbij zetten! Dit zijn vind ik ook dingen die erin mogen!
Februari 2008 mama's 31 januari Leonie1980 27 jaar, 1e kindje Irisje 34 jaar, 1e kindje 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje 2 feb kikkert 20 jaar, 1e kindje (volgens echo 31 januari) Mrijn 35 jaar, 1e kindje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 27 jaar, 1e kindje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje KristaB 25 jaar, 1e kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje esmay 31 jaar, 1e kindje Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje pooh26, 26 jaar, ... kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje Debora21, 22 jaar, 1e kindje baby4me 28 jaar, 1e kindje Anette,32 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje 10 feb MissN 18 jaar, 1e kindje Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje 11 feb Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje fempje, 23 jaar,1e kindje 12 feb sjaantje 26 jaar, 1e kindje bultje, 22 jaar, ...kindje ichtus 27 jaar, 3e kindje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje joma 26 jaar, 1e kindje Dees68, 39 jaar, 1e en 2e kindje 14 feb lin1984, 22 jaar, 1e kindje dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje pipi24 29 jaar, .. kindje 15 feb cyberwitch69 37 jaar, .. kindje 16 feb Amsy 32 jaar, 1e kindje Kiz 30 jaar, 2e kindje maja82 25 jaar, 1e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb Talleke, 24 jr, 1e kindje Silvia83 24 jaar, 1e kindje Lis, 23 jaar, 1e kindje 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje Mom2bofnie 27 jaar, 1e kindje 21 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje Balou, 26 jaar, .. kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje sizzel 25 jaar, 1e kindje shaartje .. jaar, .. kindje Dotje1986, 21 jaar, 1e kindje 23 feb supermummy 25 jaar,...kindje 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Marsshi, 34 jaar 1e kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje Naatje070, 26 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje Boney, 25 jaar, 1e kindje 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje Mama33, 33 jaar, 3e kindje 28 feb Missdroppy, 27 jaar, 2e kindje Nika, 20 jaar, 1e kindje Aurelie, 33 jaar, 1e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje DaisySanches, 32 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje Agenda Augustus 15/8 Ichtus afspraak vk 15/8 Boney, 12 weken echo 11.00 15/8 Sizzel 2e afspraak vk 14.40 uur 17/8 DaisySanches, 2e afspraak vk 17/8 Lin1984 pretecho 17/8 Dees68 controle + echo gyn 18/8 Irisje pretecho 20/8 Jollie echo 20/8 Fempje intake vk 20/8 Aurelie 2e poging nekplooimeting 21/8 Silvia83 10:15 afspraak vk 21/8 Miran34 Vruchtwaterpunctie 8.00 22/8 Supermummy Echo 17.50 22/8 Anieteke afspraak vk 22/8 Taatje afspraak vk 23/8 Sizzel 3e afspraak vk 23/8 Talleke Afspraak vk 27/8 Mom2bofnie afspraak gyn/vk? 27/8 Wen26 afspraak vk 27/8 Lianda 3e vk bezoek 10.00 28/8 Sjaantje afspraak VK 28/8 Vivian Controle VK 28/8 BigDream, afspraak vk 08.30 28/8 Mrijn, afspraak vk 29/8 baby4me controle gyn september 1/9 Dees68 echo en geslachtsbepaling 3/9 Amma afspraak vk 16.50 uur 4/9 Dotje1986 afspraak vk 10.30 uur 4/9 Twins 3e echo + triple test 4/9 Anette afspraak vk 5/9 Thirza02 3e afspraak vk 5/9 Joma afspraak vk 6/9 Leonie1980 20 weken echo! 07/9 Lis 3e echo! 10/9 BigDream 20 weken echo! 10/9 MamaNorah afspraak vk 12/9 kikkert 20 weken echo! 15/9 Angelinaz afspraak vk 11.30 uur 17/9 esmay 20 weken echo! 25/9 Lianda 20 weken echo! 26/9 baby4me 20 weken echo! 27/9 Anette 20 weken echo! 28/9 KristaB Trouwen!!!!! {|= \/ oktober 09/10 Wen26 20 weken echo! 11/10 Lis 4e echo 17.30 uur November 9/11 Lis 5e echo 14.45 uur December 7/12 Lis 6e echo 14.00 uur 20/12 Lis 7e echo 17.30 uur Anette, Je leeftijd is aangepast en ook je afspraken zijn toegevoegd @ KristaB : ik heb je trouwdatum ook even toegevoegd!
Goedemorgen dames, Voel me vandaag alweer stukken beter! @Boney en Sizzel; heel veel plezier bij de echo! Geniet ervan! @Krista; dat is al vrij snel dan. en ben je al zenuwachtig voor de grote dag? @Sizzel; ik ben soms al licht in me hoofd als ik niets doe, dus dat hoort er denk ik wel een beetje bij. Maar flauwvallen is niet echt goed natuurlijk. Misschien dat je toch iets rustiger aan moet doen. Zal het zeker even met vk doornemen. Iedereen een fijne dag! Iedereen die moet werken; werk ze! (Ik hoef gelukkig maar een half daggie )
15/8 Ichtus afspraak vk 15/8 Boney, 12 weken echo 11.00 Meiden, succes vandaag! MissN, hoe was je afspraak gisteren bij vk? Bigdream hoe gaat t met je blaasontsteking? Wat willen sommige van jullie al vroeg een pretecho laten maken. Wij laten dat pas rond de 25 weken doen. Dan heb je toch mooier beeld en is de beeb wat groter dan met bijv 17 weken. En volgens mij kunnen ze toch echt pas met 20 weken t geslacht zien. een goed echobureau is trouwens babyview. zie www.babyview.nl Ik heb gisteren bericht gekregen dat ik de Etos babydoos kan ophalen. Ga ik straks eens doen. Ben benieuwd wat erin zit! Ow ja voor diegene die een angelsound hebben: hoe ga je te werk om t hartje te vinden? En hoe weet je dat je niet je eigen hartslag hoort maar die van je beeb? gebruiken jullie koptelefoon die je erbij krijgt of een andere koptelefoon? Heb nl vaker gelezen dat t met oortelefoontje voor bijv mp3 speler beter werkt. zit zelf toch te twijfelen of ik niet ook zo'n apparaatje zal kopen...ben toch bang dat ik t hartje niet zal vinden...hadden jullie dat niet?
28 sept dat is al best snel. Spannend! Heb je al een jurk? Hoe zal jullie dag eruitzien? Wat voor trouwkaarten hebben jullie?