Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wij zijn ook al met dat soort dingen bezig hoor..en kinderwagens enzo..

2. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    we gaan over 2 weken een week op vakantie naar me moeder toe en dan willen we doormiddel van ene zwangerschapstest tegen haar zeggen. de rest van de familie nog niet pas mer 3 maanden maar iemand tips over hoe dta de test zichtbara blijft

3. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Goedemorgen meiden!
    Welkom Daantje!
    @MissN, ik ben met je eens dat we het over leuke dingen moeten hebben, maar een aantal meiden onder ons, waaronder ikzelf zijn al een keer zwanger geweest en hebben een miskraam gekregen, vandaar dat de angst er bij ons extra inzit. En dit forum is dan een fijne plek om te uiten.
    Liefs bd

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @daantje je zou haarlak over de test kunnen spuiten dat verhard en dan blijft tie goed!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @bigdream meid ik ben het met je eens dat de angst er bij ons in zit!maar dat weerhoud mij niet om toch positief te blijven!meer kunnen we niet doen!

6. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Nee dat ben ik ook met je eens!
    Liefs

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen lieve meiden...

welkom de twee nieuwe meiden.... vanharte en klim lekker met ons op de mooie roze wolk...

natuurlijk bestaat er angst onder ons.... volgens mij onderons allemaal en we zullen allemaal blij zijn als we een aantal weken verder zijn... en ik denk dat we hier ook over onze onzekerheden en angster moeten kunnen kletsen,,, maar daarbij natuurlijk niet vergeten hoe fantastisch geweldig is dat we met zn alle in februari een prachtige telgje in onze armen mogen houden....

ik voel me goed(bijna te goed) nergens last van.... ben blij dat ik volgende week al een echo krijg niet dat er iets op te zien zal zijn maar ach we zsien het wel

grote knuffel voor jullie

8. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    we duimen gewoon dat het bij ons allemaal goed gaat

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
  10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik ben het helemaal met de rest eens we zijn allemaal beetje bang dat is toch heel normaal bang en blij tegelijk als die 12 weken voorbij zijn denk ik dat dat wel beetje zal zakken, de daantje en ariel welkom meiden kom er gezellig maar bij op die mooie grote roze wolk

11. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Amma, wat fijn dat alles goed was bij gyn. Jammer dat je hartje nog niet kon zien maar in ieder geval wel fijn dat je volgende week weer terug mag.

Ja een echo met 9 of 10 weken is zeker beter maar toch is in veel ziekenhuizen het beleid dat ze pas met 12 weken een echo doen.
    en vervelend van de mk maar ik denk niet dat t veel had uitgemaakt als je destijds eerder een echo had gehad.

Ik heb 28 juni pas een echo. Dus nog 2 weekjes wachten helaas...maar goed dan ben ik 8 weken dus dan moet er hopelijk toch al wat moois te zien zijn. Bij vorige zwangerschap hebben we alleen steeds vruchtzakje gezien en 1 keertje een klein vruchtje. Maar nu hoop ik dat we eindelijk een klein mensje mogen zien en dat alles goed is.

Groetjes,

Baby4me

12. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Marieke, wat fijn dat je echo goed was! Enne niet zo zenuwachtig maken over verhalen die leest omtrent mk'-en etc. Dat is nergens voor nodig. Er kan gewoon een hoop gebeuren in de eerste 12 weken dat is de realiteit maar daar moet je niet teveel bij stilstaan. Gewoon genieten en lekker hier komen posten. :D

Groetjes,

Baby4me

13. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Lievebeestje, fijn van je te horen. Ik ga hard duimen dat het voor jullie deze maand raak mag zijn. Het is je van harte gegund!

Groetjes,

Baby4me

14. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Simba, fijn dat je echo goed was en je het hartje al hebt horen kloppen! Dat is toch al een geruststelling he.

Had je ook een medische indicatie dat je al zo vroeg een echo hebt gekregen?

Groetjes,

Baby4me

15. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    leuk idee om het op die manier aan je moeder te vertellen. Ben benieuwd hoe ze reageerd.

16. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Ben het helemaal met BD eens. Ik vind ook dat iedereen zn angsten en leuke dingen hier mag vertellen. En kan begrijpen dat voor sommigen die geen mk hebben meegemaakt sommige dingen niet zo leuk zijn om te lezen maar het is wel realiteit allemaal. Maar goed samen komen we er wel doorheen. Belangrijkst is dat we elkaar allemaal steunen in goede en slechte tijden!

Groetjes,

Baby4me

17. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    dwazie, ik voel me op zich ook best goed dus maar dat maakt me meteen ook erg onzeker en angstig. pfff nog 2 weken wachten voor mij....wat duurt wachten lang. maar goed hoop dat de weken snel voorbij zijn.

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    @baby4me... we moeten gewoon genieten van het feit dat we nog klachtenvrij zijn kan allemaal zo veranderen hihi.. natuurlijk zijn we angstig maar wat voor mijn werkt is de gedachten mocht het fout gaan dan kan ik daar toch niets aan doen en tot die tijd ga ik genieten... hand op mijn buik fluister ik tegen mijn miertje dat hij/zij wel bij me moet blijven hihi stom he...

19. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Ja, ik kom uit het medisch circuit, en heb een iets grotere kans op een MK. Vandaar dat ze je iets scherper in de gaten houden!

20. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    wel fijn dat je meer echo krijgt

Deel Deze Pagina