Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    @Supermummy: smakelijk
    @Sizzel: veel sterkte en plezier en meteen komen melden als je thuis bent he ;)
    @debora21: schilderze en ik vind het wel een mooie kleur hoor, is mooi met beige tinten.
    @dotje sterkte met je baas enzo

liefs angel

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :D :D :D heeeeeele mooie hartslag gehoord! :D :D :D

helemaal super was het! helemaal geweldig! Ben helemaal gerustgesteld! na even zoeken had ze eigenlijk meteen de hartslag te pakken. Ik hoorde 'm niet meteen, maar daarna was ie heel duidelijk! hoorde het kindje ook omdraaien! de vk zei nog : "dat doet ie extra zodat je 'm nu beter kunt horen" en ja hoor! Super! Mijn hartslag was wel veel duidelijker te horen, maar ja.. dat maakt niet uit! Ik ben ook wel wat groter! hihi ;) Ik mocht me niet meer druk maken nu.. alles was gewoon goed!

:D :D :D :D me happy! Dag kan niet meer kapot! :D :D :D :D

3. Lin1984

Lin1984 Lid

5 jul 2007
    50
    0
    0
    Almere
    Helemaal super Sizzel!
    Ben heel blij voor je en inderdaad, nu weer lekker genieten !

4. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Wat fijn Sizzel! En nu gewoon gaan genieten hè. Niet meer onzeker zijn hoor. :D :D

5. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Sizzel.. Fijn meid dat alles goed is met jullie beeb.. En nu minder zorgen maken he.. !

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Super sizzel! :whistle: \:D/

7. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Jippie Sizzel!

Heel erg goed nieuws! Super genieten nu! ;)

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Whieiehoeoeoe! Geweldig Sizzel! Nu kan je toch wel serieus gaan genieten hoor! :D

9. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Geweldig hoor Sizzel en nu gaan genieten he?

Liefs Angel

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoera! Ik kan goed nieuws melden!

Een prachtig bewegende baby! Met een kloppend hartje! We hebben het hartje gehoord en gezien. Het was zoooo mooi. Tranen in m'n ogen. Nu nog. Hij was heerlijk aan het bewegen. Haha, benen en armen de lucht in. Zo mooi. Ben helemaal verliefd...

11. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Boney.. leuk om te zien he meid.. Geniet er nog van en hoop dat je nu gerust gesteld bent..

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ja, hij groeide heel goed. Volgens de meting was het 12 wk en 4 dagen.
    Ik heb half okt m'n 20 weken echo, maar die wil ik nog ff gaan verzetten. Ik ben dan 21 weken, en wil hem eigenlijk wat eerder. Wij willen ook waarschijnlijk een pretecho laten maken en die wil ik doen na de 20 weken echo.
    Ik wil die eerst, want als ze dan afwijkingen zien weten we het al. En bij een pret echo vertellen ze het niet. En dan zouden ze misschien wat zien wat niet goed is terwijl we het zelf nog niet weten. Dus zo rond 19 weken de "20" weken echo en dan met ong. 21 weken een pretecho. Maar ik moet dat allemaal nog ff uitzoeken.
    Het is inmiddels een heel ingewikkeld verhaal geworden, ik hoop dat jullie het nog snappen.

Sizzel, van harte meid. Toch goed nieuws.

Ik ga nu echt genieten! De gyn was heel tevreden en moet er dus nu gewoon gerust op zijn.

Ik ga m'n tas pakken voor m'n verwennerij van m'n mannetje. Ik ben heeeel benieuwd wat hij in petto heeft. We zijn morgenavond weet terug, dan lees ik jullie weer bij.
    Tot morgen doei

Liefs boney

13. leonie 1980

leonie 1980 Actief lid

7 jan 2007
    118
    0
    0
    standdaarbuiten
    sizzel en boney @ geweldig meiden zo'n kloppend hartje ! nu lekker gaan genieten .

liefs leonie

14. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Veel plezier!

Liefs Angel

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ sizzel en boney super meiden!z'n mooi kloppend hartje. geniet er maar lekker van!

net terug van het werken ben blij dat ik thuis ben...nu nog eten koken en wat opruimen en dan lekker voor de tv hangen. ik ga zometeen ook nog ff een buikfoto maken ik maak nu elke woensdag een buikfoto en dan weeg ik mezelf :) om te kijken of er veel bij zit

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    er staat weer een nieuwe buikfoto in mijn album!

o ja dames ik wilde even laten weten hoe trots ik op mezelf ben ik ben sinds 3 dagen volledig gestopt met roken(poging 2) de eerste keer samen met mijn mannetje gestopt maar die zeurde me de kop gek voor 1 sigaret...toen zijn we maar weer begonnen zelf rookte ik nog maar 2 sigaretten per dag maar sinds afgelopen maandag ben ik voor 100% gestopt en het gaat me heel erg goed af :whistle: . ik heb zelfs geen zin meer in een sigaret. mijn mannetje rookt nog steeds die kan er helaas niet van af blijven maar binnen word al enkele weken niet meer gerookt ivm de stank.

wie van jullie rookt wel nog :(: :(: :(: :(:

17. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hehe, ik ben door jullie schrijfsels heen.

Jippie, meiden die hartjes hebben gehoord, beebje gezien en alles is goed, fijn!

Ik heb de hele dag gewerkt en ben doodop, mja, hoort erbij. Straks koken, eten en hangen.

Bij het echobureau waar wij heengaan zeiden ze dat ze met 16 weken de geslachten van de baby's kunnen zien. Mocht het niet te zien zijn hoeven we de 3D/4D echo niet betalen. Wij hebben een pakket met 2D, 3D en 4D, foto's en een dvd voor 85 euro. Ze zijn dan ongeveer een uur bezig. Wij hebben gekozen om het zo vroeg te doen omdat we erg nieuwsgierig zijn naar een slangetje/geen slangetje :) . Het gaat ons niet om de gezichtjes van de baby's.

Kraamzorg had ik al met 8 weken aangevraagd. Is op zich wel handig omdat ik bij VGZ werk :D . De verloskundige is ook al gebeld went het moest iemand zijn die ook in de grensstreek werkt. Onze zorg komt allemaal uit Nederland namelijk en we wonen in België. De meeste verloskundigen komen niet in het buitenland. Rond de 20 weken ga ik daar een keer langs om kennis te maken. Mijn controles lopen allemaal via de gyn en daar zal ik ook bevallen. Wel fijn als je dan alvast weet wie je verloskundige is.

De baby's waren vandaag erg druk. Nu tijdens het typen voel ik ook weer plopjes en kriebeletjes. Mama zit rustig en de kleintjes houden een feestje. Ik vind het nog steeds vreemd dat ik ze al zo vroeg, zo duidelijk kan voelen.

Zo, en nu koken want mijn maag wil ondertussen wat vulling. We eten worteltjes, aardappeltjes en een karbonaatje.

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mooie buik al Kikkert.

Oef, roken en zwanger..... Ik ga verstandig zijn en niet reageren (als erg fanatiek niet-roker) :-#

19. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Sizzel en BoneY \:D/
    Gefeliciteerd meiden, alles is goed ! :)

@Kikkert goed van je ! :({|=
    Ik rook niet ook nooit gerookt trouwens, ik drink ook geen druppel alcohol sinds ik weet dat ik zwanger ben, en moet zeggen ik mis het niet eens.

Ik heb van 15uur tot 18:00 geslapen en nu ga ik winkelen en als er een plekje vrij is ga ik ook naar de kapper :)

Morgen komt mjn vent weer thuis, de tijd is gelukkkig heel snel gegaan :)

Groetjes en tot later !

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik kan me je reactie voorstellen mijn moeder is ook een fanatie niet-roker. maar de vk had mij aangeraden niet te stoppen in de eerste paar weken van de zwangerschap ivm teveel stress ik rookte 24 sigaretten per dag en nu geen 1 jippie!

Deel Deze Pagina