Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey voor jou wordt het ook wel eens tijd voor een bevalling :)

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Joh... :) Ach, ik heb nog wel even hoor. Juultje zit lekker en doet 't goed, dus geen haast hier.

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    haha toen ik 14 was zegt ze... tja, ik heb van mezelf ook gewoon een vrouwenfiguur hoor, maatje 38... niets bijzonders... ;)

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Klinkt helemaal niet stom... is ie meteen de hele avond weg dan?

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Tegen mij werd er juist gezegd dat er absoluut geen kruik in de kinderwagen mag! :(

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat heb ik gemist? Ik heb geloof ik ergens overheen gelezen! :(

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    uit de hielpril kwam dat Finn de stofwisselingsziekte MCAD heeft.. hij moet iedere 3 uur gevoed worden en de rest van zijn leven erg regelmatig eten anders kan ie in coma raken.. volgende week krijgt ze extra uitleg van de kinderarts.. best heftig idd...

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he ariel... even wennen he alleen... kan me helemaal voorstellen meid...
    en kruik in de wagen tegen mij zeiden ze dat dat ik de wagen wel mocht voorverwarmen maar niet een kruik in de wagen mocht laten liggen.... waarom dat is weet ik eignelijk niet weet iemand waarom?

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Vivian en mannetje..van harte gefeliciteerd met jullie zoontje..!

Mystery..wat balen meid...hoop dat jullie nu snel jullie beebje in de armen kunnen sluiten..

Debora..dat is ook even schrikken zeg..Sterkte!

Sizzel...je houd de spanning er hier wel in he...?

Hier gaat het verder allemaal goed..vandaag was de eerste dag zonder de kraamhulp..wel lekker hoor..maar ook wel even wennen..al deden we eigenlijk alles al zelf..

Vanmiddag lekker naar het winkelcentrum geweest...heerlijk..
    Vannacht heeft Jaydee van 12 tot 7 geslapen...echt lekker...:D:D
    Ben zo trots op me meissie...

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Mjah, bij zijn vrienden is het een soort van gewoonte om als er iets belangrijks gebeurt dat ze dan met ze alle wat gaan drinken :( Vond ut wel een beetje vreemd. Maar ja als hij dr blij van word haha. Morgen begint z'n dag in ieder geval wel gewoon heel vroeg! :)

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vivian! gefeliciteerd! :)

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vond het echt een verademing dat de kraamverzorgster wegging! Ik heb dr gelukkig maar 4 dagen gehad vanwege ziekenhuisopname. Maar wij deden alles zelf met Rosalie. Dus dat mens was hier alleen maar een beetje aan het schoonmaken :( Zijn vanaf vandaag gelukkig ook van de verloskundige af! :D Op naar het consultatiebureau! :D

14. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Gister was gelukkig ook de kraamvezorgster en de vk er voor de laatste keer..vanmiddag heeft de vrouw van het consultatiebureau gebeld en die komen volgende week donderdag..

Hier was het ook echt een verademing dat de kraamverzorgster er voor de laatste keer was...was wel een aardig vrouwtje hoor..maar we wilden alles gewoon lekker zelf doen..

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik kan uit je woorden opmaken dat je het toch wel lastig vind dat ie gegaan is... meid, ik begrijp je helemaal hoor! Maar als hij er idd gelukkig van word dan kun je 'm beter maar ff laten gaan ja... waarschijnlijk zit ie daar nu alleen aan z'n twee meiden te denken... ;)

16. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik krijg het op de 1 of andere manier niet voor elkaar om een foto hier in me album te plaatsen...:(

Wil haar natuurlijk graag showen aan de mensen die geen hyves hebben...:)

Maar het lukt me niet...:(:(

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh lekker MissN, jij ook al buiten in het zonnetje gelopen dus... heerlijk dat jullie dat allemaal zo snel weer kunnen... hoop zelf ook snel de deur uit te kunnen, lijkt me geweldig!

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wat gaat er mis? misschien kan ik helpen?

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zit ff op Thirza d'r hyves te kijken. Wat een geweldige foto en een prachtig kereltje zeg.

Dat zoiets in je buik zit zeg.
    Ik verwonder me er elke keer weer over...

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja vind het inderdaad wel heel moeilijk! Vooral ook omdat ze natuurlijk pas een paar dagen uit het ziekenhuis is. En ik me toch eigenlijk wel veel zorgen maak. En hij zei nog als je wil dat ik thuis blijf, moet je het zeggen dan blijf ik thuis. Maar ja ik wil em ze plezier dan niet ontnemen. En ik zeg ga maar lekker!...maar ja daar heb ik dan al weer spijt van als die de deur achter ze kont dicht trekt.
    Heb wel al 2 smsjes gehad dat ie ons mist en dat ie niet te laat thuis is :)

Deel Deze Pagina